Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik doe maar 5km per dag en heb ook een diesel gekocht.
puur voor de herverkoopwaarde, en den dure naft.
plus het feit als je dan eens op reis gaat moet je niet om de 400km stoppen, zoals met de coupé indertijd.
Maar een diesel is toch ook pak duurder dan een evenwaardige benzine nee? En meer tax toch? Of ben ik daar zo verkeerd in?
Maar een diesel is toch ook pak duurder dan een evenwaardige benzine nee? En meer tax toch? Of ben ik daar zo verkeerd in?
Taks wordt binnenkort gelijkgesteld aan die van benzine dacht ik. En de meerprijs van diesel haal je er zo weer uit in verbruik. Tenzij je enkel korte ritten doet of weinig kms per jaar rijdt, dan koop je best een diesel.
Taks wordt binnenkort gelijkgesteld aan die van benzine dacht ik. En de meerprijs van diesel haal je er zo weer uit in verbruik. Tenzij je enkel korte ritten doet of weinig kms per jaar rijdt, dan koop je best een diesel.
Die mannen doen 5km per dag ofzo als ge ze bezig hoort Ik doe er zelf rond de 10.000 per jaar, no way dat ik mij daarom een diesel koop :-)
Vorige week ben ik in Leuven een zwarte Alpina D3 break tegengekomen. Echt prachtige en stijlvolle break, binnenin had ie cognac kleurig leder, ging supergoed samen met de zwarte koestwerkkleur. Ik dacht echter wel dat een D3 een zwaardere motor had, dit is blijkbaar slecht een 2liter die in de neus ligt.
Vorige week ben ik in Leuven een zwarte Alpina D3 break tegengekomen. Echt prachtige en stijlvolle break, binnenin had ie cognac kleurig leder, ging supergoed samen met de zwarte koestwerkkleur. Ik dacht echter wel dat een D3 een zwaardere motor had, dit is blijkbaar slecht een 2liter die in de neus ligt.
Comment