Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En vandaag vooral genadeloos opgepeuzeld door kannibaal-broer "2.3"d. 't Moet interessant zijn om die twee 'es naast elkaar in hetzelfde koetswerktype te kunnen testen. Naar verluidt is de tweeliter met dubbele turbo uit de 123d verbluffend lineair en uitermate krachtig bij elk toerental, en levert 'ie een "karakter" dat tot op heden nog nooit is vertoond bij een 4-cilinder diesel. Dan lijkt 't er mij toch op dat 'ie alles heeft om de Alpina D3-motor kopzorgen te bezorgen...
't Is minstens de bedoeling om ze op Belgische platen te hebben als ze haar topic krijgt. Dat zal vermoedelijk pas eind volgende week zijn, er is eigenlijk geen haast bij. En Babs moet eerst nog naar de carrosssier. Bovendien wil ik ze ook ready met 'r initiële mods (niertjes, veren, spacers). En misschien geef ik ze ook wel meteen een detail-beurtje, ja.
Bert, dan heb ik meteen jouw raad nodig: welke wax/topping/sealant adviseer je voor m'n carbonzwart? Objectief duurzaamheid & bescherming, en niet zozeer verblindende glans voor 2 dagen.
't Is minstens de bedoeling om ze op Belgische platen te hebben als ze haar topic krijgt. Dat zal vermoedelijk pas eind volgende week zijn, er is eigenlijk geen haast bij. En Babs moet eerst nog naar de carrosssier. Bovendien wil ik ze ook ready met 'r initiële mods (niertjes, veren, spacers). En misschien geef ik ze ook wel meteen een detail-beurtje, ja.
Bert, dan heb ik meteen jouw raad nodig: welke wax/topping/sealant adviseer je voor m'n carbonzwart? Objectief duurzaamheid & bescherming, en niet zozeer verblindende glans voor 2 dagen.
is Babs nog niet weg ? en komt er geen kortere antenne op ?
't Is minstens de bedoeling om ze op Belgische platen te hebben als ze haar topic krijgt. Dat zal vermoedelijk pas eind volgende week zijn, er is eigenlijk geen haast bij. En Babs moet eerst nog naar de carrosssier. Bovendien wil ik ze ook ready met 'r initiële mods (niertjes, veren, spacers). En misschien geef ik ze ook wel meteen een detail-beurtje, ja.
Bert, dan heb ik meteen jouw raad nodig: welke wax/topping/sealant adviseer je voor m'n carbonzwart? Objectief duurzaamheid & bescherming, en niet zozeer verblindende glans voor 2 dagen.
Duurzaamheid => Blackfire Wet Diamond All finish paint protection
Beste Look => Blackfire Wet Diamond Ivory Carnauba
Combineer de 2 voor "best of both worlds" (staat zo op mijn Golf )
Voor de winter is 2 laagjes Blackfire Wet Diamond eigenlijk al héél goed !
Voor zwart en blauw kan ik je ook sterk Blackfire Gloss enhancing polish aanraden, geeft echt een meerwaarde in glans. Maar ik zou er de moeite niet insteken voor de winter.
In de winter wil je vooral dat je wagen goed beschermd wordt, niet snel vuil wordt, en eenvoudig te wassen is.
Idd maar ik dacht dat die een 3liter in z'n neus had. Tot ie dus voorbij kwam gereden en ik slechts een 4cilinder hoorde. Ik dacht "wat een faker" maar toen aan de rode lichten nog eens goed bekeken en alles klopte om een echte Alpina te zijn.
Comment