Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Spillies heeft een SOny Ericsson

Comment

• Wat gebeurt er nu eigenlijk met BABS. Verkocht?

Comment

• Wordt Babs nu verkocht?
          Zo ja, in België?

Edit:
          Maxime stelde dezelfde vraag gedurende de zelfde minuut.
          Last edited by Beta; 18/12/2007, 13:33.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• aan sjaloeki's zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              aan sjaloeki's zeker
              Aan u???

j/k.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Byebye, baby.

Comment

• JAMO... wa gaat er nu mee gebeuren? Is ze verkocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Toch mooi gewassen.

(Ja, ik weet het, ik ben een échte Babs-spotter... )
                    Wat een kar toch...

't Zal lang duren eer BMW een waardige opvolger in z'n gamma heeft staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      JAMO... wa gaat er nu mee gebeuren? Is ze verkocht?
                      Ze gaat terug naar haar eigenaar, hè, straks. Wat die ermee doet, gaat mij niet aan. Ik heb geen idee wat ze ermee zullen aanvangen. Ze zal wel verkocht worden, ja, maar waar?

Comment

• Hoeveel kilometer heeft Babs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          @ Spillies

!!!! zalig

Thanks.
                          Het is het minste wat ik kon doen...

En de levende herinnering wanneer we achter die Gumball-monsters reden en dat vogelkotje op een pekkel naast een verkeersbord!

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Dat zullen hoogst waarschijnlijk de laatste foto's EVER zijn van Babs.
                          En de laatste keer dat ik haar ooit gezien heb, daarjuist wanneer ik weer naar huis ging (rond 1u30), tevergeefs zitten zoeken en het enigste wat ik vond was een kaalkop die achter de toog van z'n kantoortje zat te forummen...

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Spillies je bent een kunstenaar
                          Dat is dat programma die dat doet hé...

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Die voorkant is zó geil hé...

De kont ook, maar die voorkant...

OH BOY...

S6'LED's zijn er niets tegenover.

(Dát uit een mond van een zogezegde 'merkenblinde', dit wil al iets zeggen... )

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Spillies heeft een SOny Ericsson
                          Een kenner,

PhotoDj tm it is...

Nog es de meest geslaagde...

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          Maar ze heeft een waardige opvolger, alleen wat kleiner...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Zeer mooie wagen! Dakrails zijn er duidelijk achteraf afgehaald en da's zeker een pluspunt.

Die snoet, die lijn, dat driver-oriented dashboard, dat pookje, de materialen, geen Bangle..

Ik vind je nieuwe 1-serie erg knap, maar hij (of liever zij - aangezien Sabine heet) is nowhere near as good looking..

Maar 't zal wel beter rijden vermoed ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Zeer mooie wagen! Dakrails zijn er duidelijk achteraf afgehaald en da's zeker een pluspunt.

Die snoet, die lijn, dat driver-oriented dashboard, dat pookje, de materialen, geen Bangle..

Ik vind je nieuwe 1-serie erg knap, maar hij (of liever zij - aangezien Sabine heet) is nowhere near as good looking..

Maar 't zal wel beter rijden vermoed ik..
                              Ik dacht dat ie dit al in het begin had gevraagd als optie ofzo

Comment

• Neen, niet achteraf. Ik heb ze gewoon afbesteld, alhoewel ze inbegrepen zaten in de Sportline uitvoering. 'k Moest ze niet hebben, en 'k vind 't veel knapper zo.

Sabine rijdt anders, iets nerveuzer en sportiever, met een fantatisch stuur (de levendigheid van de vooras, oho) dat wat minder ontdubbeld is dan dat van Babs. Sabine klinkt wel duidelijk minder mooi, de 2.0d 150pk is één van de knapst klinkende recente 4-pitter diesels die 'k ken. Zeker binnenin klinkt Babs enorm zacht, Sabine is in globo iets stiller binnenin (wat motorlawaai betreft, niet qua wind- of rolgeluid) maar 't motorgeluid is harder, kouder, knerpender (typisch voor hypermoderne diesels met hoge inspuitdruk). Sabine is in globo iets sportiever: de sportzetels sluiten beter aan (zowel wat de zitting betreft, als wat de elektrisch in breedte verstelbare leuning betreft), het stuur is directer en levendiger, de ophanging is een tik harder en vooral droger, en de auto voelt gewoon een stuk agieler aan. Het is een échte driver's car: ze laat zich gewillig zetten met de poep, bij 't afremmen voor 'n bocht (de bucht-banden zullen daar wel 'n deel mee te maken hebben), en is een echte bochtenflitser. Babs was ook fenomenaal qua wegligging in bochten, maar moest 't vooral van de acuratesse en de stabiliteit hebben in langere, snelle bochten. Sabine lijkt me eerder een semi rallye-kar. Zo'n 130i met RWD in rallye-setup ... miljaar dat moet heaven on earth zijn.

Ik ben verliefd als ik naar die bekleding kijk, man wat is dat knap zeg, zeker ook in combinatie met het zwarte houtfineer. Simply stunning, 10 jaar geleden moest je bij BMW Individual aankloppen voor zo'n combo. Het gepolierd alu rond de ramen ('t is geen chroom) is ook fenomenaal, ik heb al zeer veel commentaren daarop gehad, dat 't de auto edeler maakt, dat 't knapper is dan zwart plastic, ... 'k Ben blij.

Glazen zonnedak. How i missed this...

HiFi-systeem Professional. How i missed this...

Zetelverwarming. How i missed this...

PDC moest er voor mij eigenlijk écht niet op, maar de LSE kan je enkel krijgen in combinatie met PDC voor- en achteraan. Oké, leuk, maar 't hoefde echt niet. Al is de neus wel nog minder overzichtelijk dan die van Babs, eigenlijk.

Sabine is duidelijk zuiniger dan Babs. 'k Heb nog geen langere verplaatsingen gedaan aan normale tempi, met Sabine, maar 'k zie het nu al. Babs heb ik afgeklokt op 7,8 liter gemiddeld (ik heb een sportieve rijstijl en durf, zeker in 't buitenland, minutenlang plankgas rijden ... dat gecombineerd dat m'n werkverkeer eigenlijk stadsverkeer is met zeer veel korte ritten, vaak koud, enz).

Ik begin te verlangen naar 'r spacers en vooral 'r Eibach veertjes. De spacers zou 'k graag nog deze week te pakken krijgen, indien mogelijk. De veren, dat zal voor begin januari zijn denk 'k. En dan nog de chroom niertjes. 'k Wacht ook nog op m'n Brodit ProClip, en dan kan ik m'n tomtom "fix" installeren met onzichtbare kabel.

I'm happy! Wat een kar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Hoeveel kilometer heeft Babs?
                                  Ergens iets in de buurt van 133.000.

Comment

• Sabine, klinkt als een marginaal meisje waar je liever niet mee rijdt!!

Comment

• Is dat al de nieuwe elektronische sturing? Naar verluid zou die minder 'gevoel' hebben.('k weet het niet, enkel van anderen gehoord)

Heb je een olietemp meter? Pre-facelifts hadden dit niet 'k vond dat wel een enorm nadeel voor een sportieve wagen. Mijn Clubman heeft het ook niet, wel jammer. (via de boordcomputer zou het wel mogelijk zijn heb ik gehoord)

Voor de rest vind ik het zeker een erg knappe wagen, maar dat wist je al.

't Valt me ook op dat jij je wagens altijd met de grootste zorg en doordachtheid samenstelt, een microbe waarvan ik zelf ook last van heb.

Comment

• ben benieuwd wie Babs de eerste keer zal spotten met haar nieuwe plaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Is dat al de nieuwe elektronische sturing? Naar verluid zou die minder 'gevoel' hebben.('k weet het niet, enkel van anderen gehoord)
                                          't Is anders, dat zeker. Alle constructeurs bouwen met die elektronische gaspedalen een non-lineair karakter in, heb ik de indruk. De eerste 50% van de pedaalweg heb je al 60% of 2/3 van de power ter beschikking, en inderdaad om rustig te rijden mag je je pedaal niet zo diep induwen, bijna niks eigenlijk. Ik vind 't niet beter, maar ook niet slechter, 't is gewoon een beetje anders.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Heb je een olietemp meter?
                                          Enkel BMW M hebben dat. Ik heb zelfs geen koelwatertemperatuurmeter. Fokkin' besparingen + de "modale klant" die dat niet nodig vindt ... i hate it. Maar ja, je hebt niks te kiezen. En ook de analoge econometer is weg, verdorie toch. Zo'n zalig & handig instrument!

Comment

Working...
                                          X