Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    Sabine, klinkt als een marginaal meisje waar je liever niet mee rijdt!!
    Mjah, een naam is altijd een beetje kiezen. En 'k wou terug iets met een "betekenis". Tomski z'n brein, alhoewel dagdagelijks voor 99,999% inactief, en indien actief enkel garant staand voor wacko shit, kwam met "Sexy ass babe, Izegems nieuwe eend" af als betekenis voor 't letterwoord "Sabine", en dat vond ik wel cool. Hij kwam ook met de sublieme voorzet voor de naam Babs, wat voor "Bad Ass Blue Station" stond.

't Is Sabine geworden, en dat het dezelfde naam is als de fabuleuze Sabine Schmitz, een madam waar we toch ook een beetje het fabuleuze rijgedrag van onze BMW's aan te danken hebben, vind ik mooi meegenomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Enkel BMW M hebben dat. Ik heb zelfs geen koelwatertemperatuurmeter. Fokkin' besparingen + de "modale klant" die dat niet nodig vindt ... i hate it. Maar ja, je hebt niks te kiezen. En ook de analoge econometer is weg, verdorie toch. Zo'n zalig & handig instrument!
      Dat real-time analoge verbruiksmetertje vind je nog op sommige modellen en 'k dat echt een prachtig dingetje..

Kan je niet via de boordcomputer uw temperaturen uitlezen? (geheime menu?)

Comment

• Ja, waarschijnlijk wel, maar 't is een hassle om dat servicemenu telkens bij elke start op te gaan roepen. Ik doe 't gewoon op 't gevoel, dat gaat ook.

En de analoge econometer heeft gelukkig een vervanger gevonden, er is dus een digitaal dingetje in de BC dat hetzelfde doet. Staat bij mij continu op.

Comment

Ja, waarschijnlijk wel, maar 't is een hassle om dat servicemenu telkens bij elke start op te gaan roepen. Ik doe 't gewoon op 't gevoel, dat gaat ook.

En de analoge econometer heeft gelukkig een vervanger gevonden, er is dus een digitaal dingetje in de BC dat hetzelfde doet. Staat bij mij continu op.
          Een real-time verbruiksmeter maar dan digitaal?

Handig? ja
          Leuk? nee

'k Vond dat altijd zo leuk om dat kleine wijzertje te zien bewegen

Comment

• True, de fun factor is er op achteruit gegaan, maar de informatieve waarde is zo goed als identiek.

Comment

• Mijne Mof had z'n CD'ke in de CD-speler laten zitten, ik heb 't pas vandaag ontdekt.

WAT een KUTMUZIEK, seg!!!

Salim Segers meets Jo Vally, maar dan op z'n Alpenkoors, en in 't Duits.

Gonna keep that. Daar valt serieus mee af te persen, me dunkt.

Comment

• Ah ja, en XYR-013 is tha game.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                  Aan u???

j/k.
                  Ik verkoop er zelf ééntje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Dat real-time analoge verbruiksmetertje vind je nog op sommige modellen en 'k dat echt een prachtig dingetje..
                    De E60 is er idd nog mee uitgerust, heb ik gisteren gemerkt.
                    BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Mijne Mof had z'n CD'ke in de CD-speler laten zitten, ik heb 't pas vandaag ontdekt.

WAT een KUTMUZIEK, seg!!!

Salim Segers meets Jo Vally, maar dan op z'n Alpenkoors, en in 't Duits.

Gonna keep that. Daar valt serieus mee af te persen, me dunkt.
                      Germans

Comment

Ah ja, en XYR-013 is tha game.
                        Spotten die handel!

Comment

13 is een ongeluksgetal..

Comment

Oh, niet slecht.

X-platen vind ik meestal schijtlelijk en arrogant (beuhh), maar deze heeft wel iets...

Comment

• Ja, 'k vind 't ook niet slecht. 'k Wist gisteren al dat 't een XYR zou zijn, vond ik best oké. 't Getal kon wel beter meevallen, maar bon.

Comment

• Is er nog geen topic, gTa ?

Comment

• Bewerkt door Matt.V

Comment

• Leuk, een beetje kerstsfeer op het forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      Yukkie, bordeaux leder.
                                      BTW, zie ik daar prefaceliftachterlichten op een facelift E46??
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                                        Is er nog geen topic, gTa ?
                                        Topic komt pas als de wagen af is naar zijn zin. Binnen een paar weken dus, I guess.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                          Yukkie, bordeaux leder.
                                          BTW, zie ik daar prefaceliftachterlichten op een facelift E46??
                                          nope,zijn LED lichten van de coupé

Comment

Working...
                                          X