Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Fuck. Die mogen ze direct bij mij komen afzetten. Dat bruin leder is ook wel mijn ding.
    Dikke ² !! In die kleuren is hij het vetst

Comment

• Prachtige kar inderdaad,

die velgen zijn ontzettend knap en dat zwart.... SUBLIEM !

Comment

• bruin leder is mooi. maar 'k zou het na 1 week al beu zijn.
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• is deze al bekend hierzo?:

ik vond hem wel wat hebben

ik ben nog rookie hier grtjs mikey

Comment

• als zo'n grote tuners met gas gaan beginnen...en deftige inspuitsystemen ontwikkelen

Comment

• Weet iemand mij te zeggen hoeveel de fleetkorting bedraagt op een bmw 3 coupé??
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Andere velgen, iets discretere uitlaten en die zelfklevers eraf, en dan is dat best te pruimen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                  Weet iemand mij te zeggen hoeveel de fleetkorting bedraagt op een bmw 3 coupé??
                  Afhankelijk van welke categorie je in zit. Bij mij was dat 9% (laagste categorie), maar op de coupé krijg je geen kortingen op de optiepakketten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten
                    Afhankelijk van welke categorie je in zit. Bij mij was dat 9% (laagste categorie), maar op de coupé krijg je geen kortingen op de optiepakketten!
                    Ah, merci. Heb al gebeld. Maar ze vertelde het meer naar aanleiding van de fleetvoorwaarden die je krijgt al je x aantal modellen van bmw op een jaar zou kopen Bedankt, mr-e. Dus op het performance pakket of zo op een 3 coupé krijg je geen korting? Strange... Oki
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Zijn er mensen die al meer info weten over de toekomstige hybride wagens van BMW(uiteraard BMW )?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                        Zijn er mensen die al meer info weten over de toekomstige hybride wagens van BMW(uiteraard BMW )?
                        Goh dat de 7 er eerst zal zijn zeker? Of is dat ook al oud nieuws en is het nu plots de X6, dat ik het eigenlijk niet weet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          waar is DIG naartoe?
                          Long gone...die auto was eigelijk een firmawagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            Goh dat de 7 er eerst zal zijn zeker? Of is dat ook al oud nieuws en is het nu plots de X6, dat ik het eigenlijk niet weet.
                            Goh.. dat is idd een publiek die dat niet zo belangrijk vindt. Maar goed, laat ze ergens beginnen. Hopelijk weet het zijn weg te vinden in heel zijn gamma, want brandstoffen worden veel te duur. Al mogen we niet echt klagen over het vebruik van de 4cyl. BMW diesels!

Comment

• Hoe zit het met de betrouwbaarheid van TDS blokken? meerbepaalde 2.5 TDS.

Bekende problemen? Ervaringen?
                              Vallen deze blokken deftig te tunen?

Comment

• Go Gio, Go Gio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                  Bedoel jij die waterstof 7?

Daar zou ik niet teveel op hopen.
                                  Toch niet als je wilt gaan tanken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                    Hoe zit het met de betrouwbaarheid van TDS blokken? meerbepaalde 2.5 TDS.

Bekende problemen? Ervaringen?
                                    Vallen deze blokken deftig te tunen?
                                    Wij hebben thuis een 525 TDS die nu al zo'n 243 400 km heeft en ie is ook getuned tot 173 pk. Het is een heel betrouwbare auto, we hebben er nog nooit grote kosten aan moeten doen, gewoon het gewone onderhoud. En ook met die tuning is het een heel verschil, hij begint te trekken van zo'n 1800 toeren en dat tot een 4000 toeren ongeveer. Het geluid is ook best te pruimen voor een diesel, het is zelfs geen lelijk geluid.

Comment

• @ Roox

Je PM-box zit vol.

Hierse :

Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Roox
                                      Heyla gTa!

We zijn aan het kijken voor een 3-serie. (...) Ik heb gekeken op de duitse site, maar die prijzen zijn niet volledig. Dus wat kost het individual pakket waar alles in zit?

Kan jij me hier bij helpen? Of kan ik best eens naar Bmw bellen?
                                      Alvast bedankt!

Gr Michiel
                                      Hoi Michiel,

Proficiat alvast. En ook jammer van de Jag, natuurlijk.

Ik dacht dat je op de Duitse prijslijsten (PDF) alle prijzen van de gewone Individual-opties vindt.

Yep, is zo, net nog 'es gecontroleerd. De aparte Individual-opties staan gewoon tussen de opties, maar na het hoofdstuk opties is er nog een hoofdstuk Individual, en daarna nog een hoofdstuk accessoires. Daar zou je je antwoord moeten vinden (reken wel ca. 10% bij de prijs bij, want in België is Individual duurder, dacht ik).

www.bmw.de -> 3 -> berline -> linksonder staat een snelkoppeling voor de PDF prijslijst -> vanaf pagina 17.

Succes!!

Gilles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Go Gio, Go Gio
                                        rustig rustig

't is nog maar een hersenspinsel

Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                        Wij hebben thuis een 525 TDS die nu al zo'n 243 400 km heeft en ie is ook getuned tot 173 pk. Het is een heel betrouwbare auto, we hebben er nog nooit grote kosten aan moeten doen, gewoon het gewone onderhoud. En ook met die tuning is het een heel verschil, hij begint te trekken van zo'n 1800 toeren en dat tot een 4000 toeren ongeveer. Het geluid is ook best te pruimen voor een diesel, het is zelfs geen lelijk geluid.
                                        Zalig! De sound van die blokken is idd wel vet
                                        Weet je nog waar hij getuned is?

Comment

Working...
                                        X