Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten

Hahaha, wat een misbaksel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
      En dat misbaksel staat daar dan tussen die andere lekkere bakken...

Comment

You're joking right?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
          You're joking right?
          Well let's hope so

Comment

You're joking right?

YOU are joking right?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

Zalig! De sound van die blokken is idd wel vet
              Weet je nog waar hij getuned is?
              Mijn pa heeft dit laten doen via onze garagist, maar de volgende keer dat ik hem zie vraag ik het een keer waar ie dat ding heeft laten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Owke, maar ik zou een berline prefereren in jouw plaats, en dan met 17 of 18" Alpina's eronder
                Hmm...nee liever een touring, prachtig. Ik rij graag met grote auto's rond hé
                Kwestie van wat te compenseren (ik zal het maar al zelf zeggen zeker)

Alpina rims zijn idd wel vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten
                  Well let's hope so

Neenee mannen, ik meen dat.

Ik zou op m'n Golfje ook heel graag zo'n conversie doen... Ik had gedacht om te gaan van een G4 break naar een G5 R32, moet de max zijn! Zal wel wat knip en plakwerk worden met bepaalde bumperstukken, maar het moet te doen zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    YOU are joking right?
                    Uhm? Ik vat hem nie...
                    Zei ik weer iets doms?

Comment

Neenee mannen, ik meen dat.

Ik zou op m'n Golfje ook heel graag zo'n conversie doen... Ik had gedacht om te gaan van een G4 break naar een G5 R32, moet de max zijn! Zal wel wat knip en plakwerk worden met bepaalde bumperstukken, maar het moet te doen zijn...
                      Ik zou het niet doen.
                      Ik zou hem mooi origineel laten. Hij ziet er zo al heel goed uit.

Comment

Ik zou het niet doen.
                        Ik zou hem mooi origineel laten. Hij ziet er zo al heel goed uit.
                        Kweet niet, kdenk dat hij dan wel wat 'uitstraalt'. Moest er nog geld over zijn miss nog een engineswap uiteraard

Comment

• Die E36 vind ik lelijk Ik vond mijn E36 mooi Mooi origineel, int groen, bumpers meegespoten (origineel), oranje pinkers, 15" velgen. Zo moet een E36 zijn!!!

Wat de golf betreft, laat die conversie zijn, Geert!!! Ik zou eerst de motor wisselen en dan pas de snuit. Of de snuit helemaal niet!!

Ge moet uw grill int chromé zetten. En dan die sierlijsten van de bora. En uw dakrails ook En 17" velgen van de bora, die je eens hebt laten zien.
                          En eventueel verlagen, maar nu je de werf op moet, is dat misschien nog niet zo slim... En last but not least, xenons gelijk mij. Staan heel mooi op een VW G4.

ps, ben juist nog langs uw thuis gereden. En kwam van de grote baan af, en in de andere helft van de straat heeft iemand dezelfde A6 avant als jullie. S-line (denk ik), met de RS6 velgen, maar in het nachtblauw gelijk olivierooo. Ook een knappe kleur voor een A6.
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                            You're joking right?
                            Ik vind de E46-neus eigenlijk nog wel knap op de E36 . Echter blijf ik het moeilijk hebben met VH-achtige tuning. De rest van de wagen vind ik gewoon afschuwelijk.

Voor alle duidelijkheid: met de neus bedoel ik het concept, dus het steken van een E46 neus op dit model, en niet over de kippengaasbumper e.d. .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Die velgen passen in mijn ogen absoluut niet bij deze wagen. Zeer jammer!

Comment

Kweet niet, kdenk dat hij dan wel wat 'uitstraalt'. Moest er nog geld over zijn miss nog een engineswap uiteraard
                                Koop dan direct een tweedehandse GTI of R32.
                                Een conversie zou ik van mijn leven niet laten uitvoeren. Het wijzigt immers niets aan de rij-eigenschappen van een wagen, dus zie ik het nut er ook niet van in.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Bestaat er een site of forum waar ik alle kleuren kan zien op een E90 en E92?
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                    Bestaat er een site of forum waar ik alle kleuren kan zien op een E90 en E92?
                                    Alle standaardkleuren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Alle standaardkleuren?
                                      Ja... Eventueel ook Individual, maar ik denk dat er dat niet van gaat komen.
                                      Maar zou alle verschillende kleuren graag eens zien op de 3...
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ja... Eventueel ook Individual, maar ik denk dat er dat niet van gaat komen.
                                        Maar zou alle verschillende kleuren graag eens zien op de 3...
                                        Het is fijn om eens kleuren te zien in buitenlicht of zo. Want op de car configurator, krijg je geen heel realistisch beeld.
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Het is fijn om eens kleuren te zien in buitenlicht of zo. Want op de car configurator, krijg je geen heel realistisch beeld.
                                          Even lid maken wel... http://www.e90fanatics.com/

http://www.e90post.com/forums/

Laatste geniet voorkeur.

Comment

Working...
                                          X