Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou op m'n Golfje ook heel graag zo'n conversie doen... Ik had gedacht om te gaan van een G4 break naar een G5 R32, moet de max zijn! Zal wel wat knip en plakwerk worden met bepaalde bumperstukken, maar het moet te doen zijn...
Ik zou op m'n Golfje ook heel graag zo'n conversie doen... Ik had gedacht om te gaan van een G4 break naar een G5 R32, moet de max zijn! Zal wel wat knip en plakwerk worden met bepaalde bumperstukken, maar het moet te doen zijn...
Ik zou het niet doen.
Ik zou hem mooi origineel laten. Hij ziet er zo al heel goed uit.
Die E36 vind ik lelijk Ik vond mijn E36 mooi Mooi origineel, int groen, bumpers meegespoten (origineel), oranje pinkers, 15" velgen. Zo moet een E36 zijn!!!
Wat de golf betreft, laat die conversie zijn, Geert!!! Ik zou eerst de motor wisselen en dan pas de snuit. Of de snuit helemaal niet!!
Ge moet uw grill int chromé zetten. En dan die sierlijsten van de bora. En uw dakrails ook En 17" velgen van de bora, die je eens hebt laten zien.
En eventueel verlagen, maar nu je de werf op moet, is dat misschien nog niet zo slim... En last but not least, xenons gelijk mij. Staan heel mooi op een VW G4.
ps, ben juist nog langs uw thuis gereden. En kwam van de grote baan af, en in de andere helft van de straat heeft iemand dezelfde A6 avant als jullie. S-line (denk ik), met de RS6 velgen, maar in het nachtblauw gelijk olivierooo. Ook een knappe kleur voor een A6.
Ik vind de E46-neus eigenlijk nog wel knap op de E36 . Echter blijf ik het moeilijk hebben met VH-achtige tuning. De rest van de wagen vind ik gewoon afschuwelijk.
Voor alle duidelijkheid: met de neus bedoel ik het concept, dus het steken van een E46 neus op dit model, en niet over de kippengaasbumper e.d. .
Kweet niet, kdenk dat hij dan wel wat 'uitstraalt'. Moest er nog geld over zijn miss nog een engineswap uiteraard
Koop dan direct een tweedehandse GTI of R32.
Een conversie zou ik van mijn leven niet laten uitvoeren. Het wijzigt immers niets aan de rij-eigenschappen van een wagen, dus zie ik het nut er ook niet van in.
Comment