Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenHahaha, wat een misbaksel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenYou're joking right?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenYou're joking right?
YOU are joking right?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Zalig! De sound van die blokken is idd wel vet
Weet je nog waar hij getuned is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOwke, maar ik zou een berline prefereren in jouw plaats, en dan met 17 of 18" Alpina's eronder
Kwestie van wat te compenseren (ik zal het maar al zelf zeggen zeker)
Alpina rims zijn idd wel vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk BerichtenWell let's hope so
Neenee mannen, ik meen dat.
Ik zou op m'n Golfje ook heel graag zo'n conversie doen... Ik had gedacht om te gaan van een G4 break naar een G5 R32, moet de max zijn! Zal wel wat knip en plakwerk worden met bepaalde bumperstukken, maar het moet te doen zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenYOU are joking right?
Zei ik weer iets doms?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenNeenee mannen, ik meen dat.
Ik zou op m'n Golfje ook heel graag zo'n conversie doen... Ik had gedacht om te gaan van een G4 break naar een G5 R32, moet de max zijn! Zal wel wat knip en plakwerk worden met bepaalde bumperstukken, maar het moet te doen zijn...
Ik zou hem mooi origineel laten. Hij ziet er zo al heel goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk zou het niet doen.
Ik zou hem mooi origineel laten. Hij ziet er zo al heel goed uit.
Comment
-
Die E36 vind ik lelijkIk vond mijn E36 mooi
Mooi origineel, int groen, bumpers meegespoten (origineel), oranje pinkers, 15" velgen. Zo moet een E36 zijn!!!
Wat de golf betreft, laat die conversie zijn, Geert!!!Ik zou eerst de motor wisselen en dan pas de snuit. Of de snuit helemaal niet!!
Ge moet uw grill int chromé zetten. En dan die sierlijsten van de bora. En uw dakrails ookEn 17" velgen van de bora, die je eens hebt laten zien.
En eventueel verlagen, maar nu je de werf op moet, is dat misschien nog niet zo slim... En last but not least, xenons gelijk mij. Staan heel mooi op een VW G4.
ps, ben juist nog langs uw thuis gereden. En kwam van de grote baan af, en in de andere helft van de straat heeft iemand dezelfde A6 avant als jullie. S-line (denk ik), met de RS6 velgen, maar in het nachtblauw gelijk olivierooo. Ook een knappe kleur voor een A6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenHahaha, wat een misbakselOorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenYou're joking right?. Echter blijf ik het moeilijk hebben met VH-achtige tuning. De rest van de wagen vind ik gewoon afschuwelijk.
Voor alle duidelijkheid: met de neus bedoel ik het concept, dus het steken van een E46 neus op dit model, en niet over de kippengaasbumper e.d. .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenKweet niet, kdenk dat hij dan wel wat 'uitstraalt'. Moest er nog geld over zijn miss nog een engineswap uiteraard
Een conversie zou ik van mijn leven niet laten uitvoeren. Het wijzigt immers niets aan de rij-eigenschappen van een wagen, dus zie ik het nut er ook niet van in.
Comment
-
Bestaat er een site of forum waar ik alle kleuren kan zien op een E90 en E92?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenBestaat er een site of forum waar ik alle kleuren kan zien op een E90 en E92?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenAlle standaardkleuren?
Maar zou alle verschillende kleuren graag eens zien op de 3...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenJa... Eventueel ook Individual, maar ik denk dat er dat niet van gaat komen.
Maar zou alle verschillende kleuren graag eens zien op de 3...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenHet is fijn om eens kleuren te zien in buitenlicht of zo. Want op de car configurator, krijg je geen heel realistisch beeld.
http://www.e90post.com/forums/
Laatste geniet voorkeur.
Comment
Comment