Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Alleen in combinatie met een M-pack vind ik deze kleur knap. Zonder, is het me een beetje te flets. Het vraagt om extra sportieve addenda!
    Deze kleur (Montego) is toch niet verkrijgbaar met M-pack? Le Mans blauw is enkel verkrijgbaar met m-pack, en dàt is erg knap.
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Deze kleur (Montego) is toch niet verkrijgbaar met M-pack? Le Mans blauw is enkel verkrijgbaar met m-pack, en dàt is erg knap.
      Ow...zou kunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        Ik rij af en toe met m'n broer z'n E90, in't begin gingen regelmating m'n grootlichten op
        Heb 'k ook al gehad, ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ik rijd nu een goeie week met Sabine, en 'k moet zeggen : het went snel. 't Is nog maar uiterst zelden dat ik een volgend nummer op de tracklist kies als ik 1 km/u wil versnellen, of 't nummer herbegin als ik 1 km/u trager wil rijden.

Valt wel mee. Was ook een keihard voorstander van cruise control op 't stuur, maar 't stokje werkt ook.
          Ik ben er ondertussen al wat jaren aan gewend. Ik zou nu hetzelfde ondervinden moesten ze de knoppen van de snelheidsregelaar weer op het stuur gaan plaatsen...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Juste. Kwestie van gewenning.

Al heb ik troubles om die regensensor naar m'n goesting af te stellen. Die in de E46 werkte feilloos, echt supergoed, die in de E81, hmmm i don't know.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              In welke fabriek werd de E46 Coupé geproduceerd?
              Heb gevonden dat er in Regensburg een fabriek is waar de huidige 3 inééngebokst wordt en van ver es met een kleurke naar gespoten

Is de mijne daar ook geboren? Ik ga er prolly volgende maand es passeren, lijkt me leuk voor een fotootje bij z'n mams

Comment

Heb gevonden dat er in Regensburg een fabriek is waar de huidige 3 inééngebokst wordt en van ver es met een kleurke naar gespoten

Is de mijne daar ook geboren? Ik ga er prolly volgende maand es passeren, lijkt me leuk voor een fotootje bij z'n mams
                Om zelf het antwoord op je vraag te geven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Juste. Kwestie van gewenning.

Al heb ik troubles om die regensensor naar m'n goesting af te stellen. Die in de E46 werkte feilloos, echt supergoed, die in de E81, hmmm i don't know.
                  Awel, in onze 118d heeft die sensor ook nooit naar believen gefunctioneerd.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Awel, in onze 118d heeft die sensor ook nooit naar believen gefunctioneerd.
                    In de regen ça va, maar spray en zoutresten, daar verslikt 'ie zich in. Die in Babs had daar geen problemen mee. Plus, als je bij de E46 'es 't instellingswieltje een tik naar boven en terug zette, dan wiste 'ie meteen 'es één keer en bleef 'ie voor de rest op z'n instelling staan. Doet 'ie bij de E81 niet.

Comment

Om zelf het antwoord op je vraag te geven...
                      is het het juiste antwoord? kan evengoed zijn dat de E46 in de states gemaakt werd bijvoorbeeld hé gelijk de X5

Comment

is het het juiste antwoord? kan evengoed zijn dat de E46 in de states gemaakt werd bijvoorbeeld hé gelijk de X5
                        da peisek niet. Ik dacht dat alleen de X-en en de Z's in de States werden gemaakt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                          Saffierzwart met koraalrood + zwart hoogglans inleg is ook knap.
                          Ja, maar dan vind ik het sparkling graphite mooier staan bij het rood. Zwart vind ik een wat saaier contrast met rood Ik vind grijs/rood een heel lekkere combo.

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Prachtig!
                          Hmhm, het groen met bruin is echt mooi, had nooit gedacht dat dit zo mooi zou staan. Het is een wat "oudere" combinatie, als ik het zo mag zeggen, maar de velgen geven dan weer de sportieve touch. En een M-stuurtje en -pook erbij...

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Had ik een 320d Coupé gekocht, 't zou een zilveren zijn geweest, met dit interieur (wel zwarte interieurhemel).
                          Ik denk dat ik zelf nooit zilver zou nemen op een auto. Het mag wat specialer zijn. Zilver zie je al genoeg in het straatbeeld. Dan vind ik een middengrijs-tint of blauw of iets anders knapper. Maar het rood vind ik echt enorm knap!!! En een zwarte dakhemel vind ik dat er ook op MOET.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Alleen in combinatie met een M-pack vind ik deze kleur knap. Zonder, is het me een beetje te flets. Het vraagt om extra sportieve addenda!
                          Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                          Klopt. Dit is Montegoblauw. Een kleur die vrij populair is in de VS. En ik vond het met het creambeige echt geen lelijke combinatie. Maar het is meer iets voor in zonnige landen LeMans blauw is inderdaad heeeeeel mooi. Maar ik vind een gewone coupé, zonder M-pakket, meer iets voor ons moeder.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Ow...zou kunnen
                          Tis nikske
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                            Iemand die een site weet met het elektrische schema voor de aansturing van de injectiepomp van een 524td? Dus schema van dde 1.
                            Heb al op e34.de gekeken, maar staat er natuurlijk weer niet tussen, dde 2 wel van de m51 motor. ( 525td(s) )

'T probleem is nog altijd niet opgelost, ofwel is die tweedehands pomp die er nu opstaat slecht, ofwel is 1 v/d stuurdozen kapot, of een draad in de kabelboom. Er viel alleszins een stuurstroom die van de stuurdozen naar de pomp gaat weg, deze werd overbrugt en dan valt hij niet meer stil tijdens het rijden. Maar nu trekt hij niet goed meer + veel te veel zwarte rook. Mengselverhouding is dus niet goed. Met de oude pomp trokt hij nog goed op maar viel hij telkens stil. De oude pomp wordt er nu terug opgezet.

Het blijft dus zoeken...

Vreemd...

Zou het kunnen dat het bij die 'nieuwe' tweedehandspomp een combinatie is van enerzijds een elektronica-probleem (slechte massa, draad,...) en anderzijds een verkeerde timing?

Dat fel roetten en slecht accelereren doet mij in de eerste plaats denken aan verkeerde timing...
                            Ofwel schort er iets aan de elektronicablok bovenop de pomp?

Comment

• E90 op 19" 'Styling 128'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten

Vette velgjes da wel ze

Comment

• Trekt op niks!

Comment

Trekt op niks!

²²²²²²²²²!

Comment

• Zalig,m'n lievelingsvelgen van BMW en zeker op een E60

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                        Die E36 vind ik lelijk Ik vond mijn E36 mooi Mooi origineel, int groen, bumpers meegespoten (origineel), oranje pinkers, 15" velgen. Zo moet een E36 zijn!!!

Wat de golf betreft, laat die conversie zijn, Geert!!! Ik zou eerst de motor wisselen en dan pas de snuit. Of de snuit helemaal niet!!

Ge moet uw grill int chromé zetten. En dan die sierlijsten van de bora. En uw dakrails ook En 17" velgen van de bora, die je eens hebt laten zien.
                                        En eventueel verlagen, maar nu je de werf op moet, is dat misschien nog niet zo slim... En last but not least, xenons gelijk mij. Staan heel mooi op een VW G4.

ps, ben juist nog langs uw thuis gereden. En kwam van de grote baan af, en in de andere helft van de straat heeft iemand dezelfde A6 avant als jullie. S-line (denk ik), met de RS6 velgen, maar in het nachtblauw gelijk olivierooo. Ook een knappe kleur voor een A6.
                                        Dacht ge dat ik dat meende van die G4-conversie? Hallo!

Leg es uit wat ge juist bedoelt met grill vanvoor in chroom zetten? Welke stukken just?

BTW, welke motor komt er in moeder haar E92?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                          Dit vind ik ook heeeeeeeel mooi Mijn E36 was ook bostongroen. Dus dit is een beetje "nostalgisch". Ik vind het een heel knappe combinatie en het geeft de 3 coupé een bepaalde uitstraling... Alleen het hout is niet my cup of tea. Dat zou zwart hout of alu inleg worden.

Nice!!

Is eens wat anders ook he...

Comment

Working...
                                          X