Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDeze kleur (Montego) is toch niet verkrijgbaar met M-pack? Le Mans blauw is enkel verkrijgbaar met m-pack, en dàt is erg knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk rij af en toe met m'n broer z'n E90, in't begin gingen regelmating m'n grootlichten op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk rijd nu een goeie week met Sabine, en 'k moet zeggen : het went snel. 't Is nog maar uiterst zelden dat ik een volgend nummer op de tracklist kies als ik 1 km/u wil versnellen, of 't nummer herbegin als ik 1 km/u trager wil rijden.
Valt wel mee. Was ook een keihard voorstander van cruise control op 't stuur, maar 't stokje werkt ook.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIn welke fabriek werd de E46 Coupé geproduceerd?
Is de mijne daar ook geboren? Ik ga er prolly volgende maand es passeren, lijkt me leuk voor een fotootje bij z'n mams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenHeb gevonden dat er in Regensburg een fabriek is waar de huidige 3 inééngebokst wordt en van ver es met een kleurke naar gespoten
Is de mijne daar ook geboren? Ik ga er prolly volgende maand es passeren, lijkt me leuk voor een fotootje bij z'n mams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJuste. Kwestie van gewenning.
Al heb ik troubles om die regensensor naar m'n goesting af te stellen. Die in de E46 werkte feilloos, echt supergoed, die in de E81, hmmm i don't know.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAwel, in onze 118d heeft die sensor ook nooit naar believen gefunctioneerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenOm zelf het antwoord op je vraag te geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenis het het juiste antwoord? kan evengoed zijn dat de E46 in de states gemaakt werd bijvoorbeeld hé gelijk de X5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenSaffierzwart met koraalrood + zwart hoogglans inleg is ook knap.
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenPrachtig!
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Had ik een 320d Coupé gekocht, 't zou een zilveren zijn geweest, met dit interieur (wel zwarte interieurhemel).
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenAlleen in combinatie met een M-pack vind ik deze kleur knap. Zonder, is het me een beetje te flets. Het vraagt om extra sportieve addenda!Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDeze kleur (Montego) is toch niet verkrijgbaar met M-pack? Le Mans blauw is enkel verkrijgbaar met m-pack, en dàt is erg knap.
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenOw...zou kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk BerichtenIemand die een site weet met het elektrische schema voor de aansturing van de injectiepomp van een 524td? Dus schema van dde 1.
Heb al op e34.de gekeken, maar staat er natuurlijk weer niet tussen, dde 2 wel van de m51 motor. ( 525td(s) )
'T probleem is nog altijd niet opgelost, ofwel is die tweedehands pomp die er nu opstaat slecht, ofwel is 1 v/d stuurdozen kapot, of een draad in de kabelboom. Er viel alleszins een stuurstroom die van de stuurdozen naar de pomp gaat weg, deze werd overbrugt en dan valt hij niet meer stil tijdens het rijden. Maar nu trekt hij niet goed meer + veel te veel zwarte rook. Mengselverhouding is dus niet goed. Met de oude pomp trokt hij nog goed op maar viel hij telkens stil. De oude pomp wordt er nu terug opgezet.
Het blijft dus zoeken...
Vreemd...
Zou het kunnen dat het bij die 'nieuwe' tweedehandspomp een combinatie is van enerzijds een elektronica-probleem (slechte massa, draad,...) en anderzijds een verkeerde timing?
Dat fel roetten en slecht accelereren doet mij in de eerste plaats denken aan verkeerde timing...
Ofwel schort er iets aan de elektronicablok bovenop de pomp?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenDie E36 vind ik lelijk Ik vond mijn E36 mooi Mooi origineel, int groen, bumpers meegespoten (origineel), oranje pinkers, 15" velgen. Zo moet een E36 zijn!!!
Wat de golf betreft, laat die conversie zijn, Geert!!! Ik zou eerst de motor wisselen en dan pas de snuit. Of de snuit helemaal niet!!
Ge moet uw grill int chromé zetten. En dan die sierlijsten van de bora. En uw dakrails ook En 17" velgen van de bora, die je eens hebt laten zien.
En eventueel verlagen, maar nu je de werf op moet, is dat misschien nog niet zo slim... En last but not least, xenons gelijk mij. Staan heel mooi op een VW G4.
ps, ben juist nog langs uw thuis gereden. En kwam van de grote baan af, en in de andere helft van de straat heeft iemand dezelfde A6 avant als jullie. S-line (denk ik), met de RS6 velgen, maar in het nachtblauw gelijk olivierooo. Ook een knappe kleur voor een A6.
Leg es uit wat ge juist bedoelt met grill vanvoor in chroom zetten? Welke stukken just?
BTW, welke motor komt er in moeder haar E92?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenDit vind ik ook heeeeeeeel mooi Mijn E36 was ook bostongroen. Dus dit is een beetje "nostalgisch". Ik vind het een heel knappe combinatie en het geeft de 3 coupé een bepaalde uitstraling... Alleen het hout is niet my cup of tea. Dat zou zwart hout of alu inleg worden.
Nice!!
Is eens wat anders ook he...
Comment
Comment