Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    Dacht ge dat ik dat meende van die G4-conversie? Hallo!

Leg es uit wat ge juist bedoelt met grill vanvoor in chroom zetten? Welke stukken just?

BTW, welke motor komt er in moeder haar E92?
    *OEF*... Ja, ik heb overlaatst zo een grill gezien. Die 2 lamellen komen dan in het chromé...

2 liter diesel. Is meer dan genoeg. 177pk, 350Nm, op papier is ie bijna evensnel als de Jag. En dan kunnen we ons ook wat meer opties erop nemen.
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten

Der klopt echt iets niet aan den deze vind ik! Titansilber is zowiezo een lelijk kleur voor de E90.

En nogmaals: dat groen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        Nice!!

Is eens wat anders ook he...
        Ja, tis datte è! Vind het eigenlijk heel knap Deze combo en het sparkling graphite of saffierzwart met zadelbruin. Maar de kleur groen wordt zwaar onderschat.

Aan de ene kant heb ik zoiets van, past het wel bij het karakter van bmw, dat mensen denken, "ne groene bmw"

Maar aan de andere kant telt het vooral wat je er zelf van vindt, en ik vind het al heel lekker.

En ik vind die velgen ook heel lekker!
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Der klopt echt iets niet aan den deze vind ik! Titansilber is zowiezo een lelijk kleur voor de E90.

En nogmaals: dat groen...
          Ik vind het ook niet echt knap Bij zilver staan beter velgen met dun spaakskes. Anders valt nog meer op dat alles in dezelfde kleur is. En dat vind ik maar niks... Maar er zijn mooiere velgen voor een E90. De velg op zich is heel knap, vooral op een E60.

Inderdaad, dat groen...
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Titansilber is zowiezo een lelijk kleur voor de E90.

Zot!

1) Toerke gaat dat niet graag horen.
            2) Ne zilveren BMW '3 met knappe velgen (en indien mogelijk 't M Pack) is subliem mooi.

Maar ja, elk het zijne eeh.

Comment

Ow boy.

Die cheapo Auto5-style velgen, verdomme toch wat 'n lelijke dingen. Zo'n stijl velgen hoort op een Peugeot 207 1.1 rallye-lookalike ofzo. Lelijkste velgen van BMW sinds ze die "dubbele driespaaks".

Enkel op een X5 zijn ze nog een béétje doenbaar, maar op een '5 maak je er in no time een kermiskramersbak van. Smaakloos² !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ow boy.

Die cheapo Auto5-style velgen, verdomme toch wat 'n lelijke dingen. Zo'n stijl velgen hoort op een Peugeot 207 1.1 rallye-lookalike ofzo. Lelijkste velgen van BMW sinds ze die "dubbele driespaaks".

Enkel op een X5 zijn ze nog een béétje doenbaar, maar op een '5 maak je er in no time een kermiskramersbak van. Smaakloos² !

welke zijn dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                  sparkling graphite

Knap!

Comment

• Dat Afrikaans
                    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      welke zijn dat?
                      Wou ik ook vragen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        welke zijn dat?
                        Styling 38.

Comment

Styling 38.
                          Die zijn idd margi...

Comment

• Margi... tell me about it.

Ik heb een klant die daarmee rijdt op een E39, zo nieuw gekocht. En weet je wat die zegt : "da zin heile velhen, vint, allez, oi hoe kikt, zint helik 3 vrouwemuzn daj ziet". Ni gezeverd. Voor de rest heeft hij lang haar, loopt z'n madam winter/zomer met een rokje tot net onder haan schaamhaar rond en nylons eronder, en beantwoorden ze voor de rest aan zowet elk criterium van de uitgegroeide sjonnie & marina.

Comment

Margi... tell me about it.

Ik heb een klant die daarmee rijdt op een E39, zo nieuw gekocht. En weet je wat die zegt : "da zin heile velhen, vint, allez, oi hoe kikt, zint helik 3 vrouwemuzn daj ziet". Ni gezeverd. Voor de rest heeft hij lang haar, loopt z'n madam winter/zomer met een rokje tot net onder haan schaamhaar rond en nylons eronder, en beantwoorden ze voor de rest aan zowet elk criterium van de uitgegroeide sjonnie & marina.
                              damn!

Comment

• Inderdaad überlelijke velgen. Meestal zijn ze nog verchroomd ook... Van die vrouwemuzn heeft 'em wel gelijk.

Comment

Zot!

2) Ne zilveren BMW '3 met knappe velgen (en indien mogelijk 't M Pack) is subliem mooi.

Nu dat je dat zegt Inderdaad, toerke zijn 3 vind ik AF! Deze vind ik helemaal niet de uitstraling hebben, die de 3 van toerke heeft
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

Zot!

1)

2) voor deze auto waren bijna al mijn auto's zwart/donkergrijs/ of donkerblauw ...
                                    hoe donkerder hoe liever
                                    de enige andere kleur die ik vroeger heb gehad was een rode Alfa75 twin-spark "heimwee"

dus de E90 wilde ik eens in een ander kleurke en bij de lancering was er niet te veel keuze dus werd het zilver .... nog geen seconde spijt gehad daarvan...
                                    en bij de lancering kon je het Mpack ook nog niet bestellen

en naplaatsen

Comment

deze velgen op een 3serie zie ik ook niet graag

op een 5serie is het al veel beter en voor de X5 perfekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                        Nu dat je dat zegt Inderdaad, toerke zijn 3 vind ik AF! Deze vind ik helemaal niet de uitstraling hebben, die de 3 van toerke heeft

thx Roox

Comment

Zot!

Gho, 't feit is: ik vind de 3 eigelijk enkel mooi in coupe en touring.

In coupe-vorm vind ik het nog passen met rood leder (zie die van RL). Maar voor de rest zou ik zowiezo een ander kleur nemen. (monacoblau, tiefgrün, sparkling graphite en als het eventjes speciaal mag zijn: Barberarot)
                                          De zilveren touring toont imo nooit zo vet als hij kan zijn in een ander kleur!

Comment

Working...
                                          X