Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    20mm als ik mij niet vergis. Het is zeker zichtbaar...

Als je eens wil rijden, laat je maar iest weten via pm. Trouwens, onze 335i is te koop...

Beliën is heel zeker een goede garage.
    Zelf hebben wij onze wagens bij Van Osch gekocht. Door omstandigheden ga ik bij een volgende aankoop toch ook eens bij Beckers prijs vragen.

Hoogglans shadowline is veel edeler dan het standaard mat zwart. Wel is de meerprijs niet van de poes...
    Ah, dan toch maar gaan voor 18" met sportophanging. Of 19" zonder Ik weet het allemaal niet meer

Ah, cava. Ik zal het onthouden. Merci Ja, das ook juist. Wat komt er nu in de plaats? Weet je het al?

Beliën is inderdaad heel goed. De E36 kwam van bij Beckers. Maar ik heb mijn twijfels over de garage. De mentaliteit van die mensen daar, staat mij niet aan. Dan heb ik liever Van Osh. Maar goed, daar heb ik ook al vaker van gehoord dat de service niet is wat het moet zijn.

Ja, uiteindelijk zal mijn moeder wel bepalen of het erop moet. Maar ik twijfel er alleszins aan of het het geld wel waard is.
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Hier in 't dorp rijdt een 320d met standaard ophanging en 18" wielen styling 189. De wagen ligt zeker niet te 'hoog'. Rekening houdend met het bijkomende comfort zou ik zeker deze configuratie overwegen...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ah, cava...Merci, BMWMB!! Ook bedankt voor alle raad en uitleg!
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Comment

• Geweldige kleur

Comment

• Die M5 staat zeker TEGEN de muur als je naar zijn banden kijkt... wel prachtig!

En sepang... ja Wel voor op de coupé! Ditto interieur en carbon inleg. Man man man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Die M5 staat zeker TEGEN de muur als je naar zijn banden kijkt... wel prachtig!

En sepang... ja Wel voor op de coupé! Ditto interieur en carbon inleg. Man man man
                Ik vind die M5 touring zo AF è!!!
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                  Idd geef mij maar liever de m5 in touring dan in berline.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Nee want hij heeft dakdragers!

Comment

Nee want hij heeft dakdragers!

Nen echte gezinswagen dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten
                        Nen echte gezinswagen dus
                        Ja maar toch, in de koffer kan er ook heel wat!

+ er is de mogelijkheid voor een trekhaak

Comment

Zalig gewoonweg. Met de caravan en de m5 touring gaan kamperen stel u voor

Comment

Je zit toch met die diffusor? Op een 5 met M-pakket kan je het (volgens de car configurator) alleszinds niet krijgen.

Comment

• KLIK HIER VOOR FOTO'S VAN M3'S!!

Kheb geen goesting om ze allemaal te posten

Comment

• De chroom-raamomlijsting kan nageplaatst worden, bij mijn collega kostte het iets van een 600 euro. Ik zou dat op een sparkling graphite zeker ook doen.

Verder een heel knappe config! Misschien nog zetelverwarming erbij nemen? Ik vind dat een zalige optie :-)

Ik heb de combinatie sportophanging + 17" RFT en dat valt heel goed mee op gebied van hardheid/demping. Aangezien het mijn dagelijks vervoer is, heb ik bewust geen 18" of 19" genomen.

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                Hmmmmm... Ik vind mijn Audi HARD met de S-line vering! Vind het jammer. Zo wil ik niet dat ons moeder rondrijdt, want dat zou ze niet fijn vinden. Dan wordt het 18" of heel misschien 19", maar zonder sportophanging. Ligt de auto dan hogen op zn poten?

ZOT!! Dat zou ik wel tof vinden En niet zo ver af è. Ik ga toch ook eens vragen of het niet mogelijk is om met een 320d te rijden. Het zou misschien ook lukken om een 335d/335i te kopen hier, maar de mama wil niet meer zoveel pk's onder haar gat. Ne 2L diesel is al genoeg.

Ja? Verhogen de veiligheid? Omdat het harde banden zijn en veel grip hebben? Ja, dat had ik al gezien toen ik eens ging kijken naar de 3 coupé. Er is geen plaats meer onder de kofferbodem. Jammer... Die combinatie zou inderdaad wel goed zijn. Ik snap het niet. Op het moment dat die mensen dat bedenken. "Oh, ein run flat reife!" Denken die ingenieurs dan niet verder over hoe zulke situatie kan aflopen. Zoals je zegt. Een verre reis, platte band, weet geen bandencentrale liggen,... Maar goed

Ik denk bij Beliën in Neerpelt. Die hebben mij vorig jaar 8% op prijs en opties gegeven bij een 1 en een 3. Vond ik niet slecht. Ik ga eens kijken welke prijs ze me nu maken van een 3 coupé.

Beckers in Genk, ga ik niet meer. Onnozelaars. Daar mag alleen maar volk binnenkomen waaraan ze goed zien dat ze poen hebben. Als ze je komen vragen of je hulp nodig hebt, bekijken ze je eens van kop tot teen, tot vijfmaal toe!

En bij Van Osh in Hasselt staat die demowagen. Dus het kan dat ik uiteindelijk ook daar eens ga.

Dwaas ...

Ja ik weet het! Echt jammer dat het niet te krijgen is op de 320d. Daarom vraag ik mij af of het de moeite is van hoogglans te nemen. Op deze kleur valt het minder op. Het contrast met het rood interieur is meer blikvangend dan de hoogglanzende raamomlijsting, en het kost 530€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Je zit toch met die diffusor? Op een 5 met M-pakket kan je het (volgens de car configurator) alleszinds niet krijgen.
                                  Toch wel, je hebt er 2 de klassieke van BMW en half automatische.

Die laatste kan je niet krijgen, de eerste wel.

Idem op M5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten
                                    De chroom-raamomlijsting kan nageplaatst worden, bij mijn collega kostte het iets van een 600 euro. Ik zou dat op een sparkling graphite zeker ook doen.

Verder een heel knappe config! Misschien nog zetelverwarming erbij nemen? Ik vind dat een zalige optie :-)

Ik heb de combinatie sportophanging + 17" RFT en dat valt heel goed mee op gebied van hardheid/demping. Aangezien het mijn dagelijks vervoer is, heb ik bewust geen 18" of 19" genomen.
                                    Howla, dat is anders genoeg geld. Als ik een andere toffe optie vind, laat ik zeker de shadowline hoogglans vallen. Sowieso misschien al. Ja op het sparkling graphite zou het chromé wel mooi staan, maar je kunt niet alles hebben. Ik ga eens een 325i/d configureren. Het stomme is dat de taks al onmiddellijk zoveel hoger ligt. En de 320d heeft de efficient dynamics en is bijgevolg een pak zuiniger. En uiteindelijk is de 320d vrij snel. Heb ook al gedacht aan een 320i, maar de 320d is sneller, dus ja En de 325i gaat weel teveel zuipen De Jag lag tegen 10.5l als je zuinig reed. De volgende moet wat minder drinken.

Ja. Deze moet ook dagelijks gebruikt worden. Maar de wegen naar mn moeder haar school vallen goed mee. En het is 2x 30km. Misschien iets minder. Dus is dat een lange afstand te noemen? Bwah... Maar comfort is toch een prioriteit.
                                    De demowagen bij Van Osh heeft een M-ophanging en 18ers. Maar hij raadde mij de wagen niet af, na het verhaal te doen betreffende de overstap van Jag S naar Bmw 3 coupé. Of hij wil gewoon goed verkopen Kan ook...

Ik vertrouw die verkopers van Beliën meer, dus ik ga mij daar nog eens goed laten informeren. De velg/ophanging-combinatie gaat, als het van mij afhangt tussen:
                                    - Sportophanging met 18ers
                                    - 18ers zonder sportophanging
                                    - 19ers zonder sportophanging

Dit is de demowagen bij Van Osh: (staat op autoscout24)
                                    Een 9000 euro korting. Valt goed mee. Een nieuwe kost +- 2500 euro meer. Dus iets minder voor een auto met 10000km, of iets meer en persoonlijke kleur- en optiekeuze voor een nieuwe wagen???

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik zou in geen enkel geval sportophanging nemen. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het verschil tussen 18" en 19" RF zo groot is. En ik kan je verzekeren dat onze ophanging nu wel zeer stug is...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ik zou in geen enkel geval sportophanging nemen. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het verschil tussen 18" en 19" RF zo groot is. En ik kan je verzekeren dat onze ophanging nu wel zeer stug is...
                                        Ja, daarmee. Verschil op mijn A3 tussen 17" en 18" is ook niet zoveel. Dus op een 3 zal 18 of 19 ook niet zoveel verschil zijn. Geen sportophanging dus.

Ik heb zojuist een 325d geconfigureerd. Na het laten vallen van een paar opties zoals open dak en shadowline en al zeker geen 19ers...kom ik op dezelfde prijs als de 320d. Maar je hebt niet die opties die het net maken en de taks is meer en BIV al zeker.

Ik denk dat we het op de 320d gaan houden.

@ kleinen joris: ferme fotookes! Foto's van de motor en onderdelen vind ik knap Merci è!
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Gaan jullie die 320d kopen?

Comment

Working...
                                          X