Mogen ze altijd bij mij komen afzetten, doch hij mag een centimetertje hoger komen te staan. En mss met M-pack.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mogen ze altijd bij mij komen afzetten, doch hij mag een centimetertje hoger komen te staan. En mss met M-pack.
-
-
-
-
Knappe velgen (HRE), maar een E90 in het rood is en blijft om op te kotsen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Exterieur! Prachtig! Velgen! Subliem! Interieur! Klasse! Motor! Een drrom!
Afleveren graag!
Man die velgen zou ik kost wat kost laten overkomen mocht ik een 3 kopen.
20"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDeze is bloedgeil!!!
Exterieur! Prachtig! Velgen! Subliem! Interieur! Klasse! Motor! Een drrom!
Afleveren graag!
Man die velgen zou ik kost wat kost laten overkomen mocht ik een 3 kopen.
20"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenKnappe velgen (HRE), maar een E90 in het rood is en blijft om op te kotsen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Wel, ik weet niet, ik voel enkel wat voor de break. Maar da's een afwijking bij mij, vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWel, ik weet niet, ik voel enkel wat voor de break. Maar da's een afwijking bij mij, vrees ik
maar is dat nu zwart of sparkling, ik denk ht 2e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHier zou ik voor Terra, zwart of beige gegaan hebben ipv het rood.
Lelijk zal rood wel niet zijn op die wagen, maar terra pas wellicht iets beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenZeker dat dat rood is? Ik twijfel tss rood en terra, en zou het wel eens van dichterbij willen zien eer ik op die wagen een keuze zou maken. Ik heb het wel voor dat rood leder hoor, maar vooral met een zwart exterieur dan.
Terra zit niet in het standaardaanbod van de E92/E93.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWel, ik weet niet, ik voel enkel wat voor de break. Maar da's een afwijking bij mij, vrees ik
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDat is coral red.
Terra zit niet in het standaardaanbod van de E92/E93.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk BerichtenDe wagen op zich is wel zeer leuk maar de velgen. Geef mij maar velgen die van bmw zelf komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDat is coral red.
Terra zit niet in het standaardaanbod van de E92/E93.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenWat niet wil zeggen dat het geen terra kan zijn.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenZeker dat dat rood is? Ik twijfel tss rood en terra, en zou het wel eens van dichterbij willen zien eer ik op die wagen een keuze zou maken. Ik heb het wel voor dat rood leder hoor, maar vooral met een zwart exterieur dan.
Comment
Comment