Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Dat is zo mijn droomwagen hé.

Net een test gelezen en die schrijven dat hij (Z4 cabrio 3.0si) op elk gestest nummertje beter scoort dan een Porsche Boxster.

En volgens mij is dat als droomwagen nog relatief betaalbaar? Nee?

Want one
    Zelfs een Z4M is goed betaalbaar voor wat je krijgt,alé dat vind ik toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Zelfs een Z4M is goed betaalbaar voor wat je krijgt,alé dat vind ik toch
      Maar ik zal mijn boterham later zo goed niet verdienen!

Ooit een Z4 coupe, wss tegen dan al nieuw model zou zalig zijn.

Comment

Maar ik zal mijn boterham later zo goed niet verdienen!

Ooit een Z4 coupe, wss tegen dan al nieuw model zou zalig zijn.
        Daar denk ik ook regelmatig aan, misschien binnen 10 jaar, maar dan zal er inderdaad al een nieuw model zijn

Telkens ik in de garage van Lecouter hier in Tielt kom, ga ik eens in de stratus-grijze Z4 coupe gaan zitten, dan zit ik daar een aantal minuten weg te dromen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
          Daar denk ik ook regelmatig aan, misschien binnen 10 jaar, maar dan zal er inderdaad al een nieuw model zijn

Telkens ik in de garage van Lecouter hier in Tielt kom, ga ik eens in de stratus-grijze Z4 coupe gaan zitten, dan zit ik daar een aantal minuten weg te dromen
          Héhé zoals een kleine jongen. Ik kan me ook soms zo voelen. Maar ik ben blij dat ik van zulke dingen kan dromen.

"Ik heb niet alles waar ik van hou, maar ik hou van alles wat ik heb."

Probeer dat dikwijls op de cc en was benieuwd of iemand dat al gezien heeft. Wat geeft stratus grau op de Z4 coupe? Ik ken het enkel van op de 6. Niet te klassiek? Zeker dat het geen space grau is? Al twijfel ik uiteraard niet aan jouw kennis.

Comment

• Neem je de volgende keer dat je daar gaat zitten een foto voor mij?

Comment

Neem je de volgende keer dat je daar gaat zitten een foto voor mij?
              Deal !

Het is stratusgrau zenne, dat is grijs met een groene schijn in, ik vind het een prachtig kleur voor die Z4 coupé

Spacegrau is onder andere verkrijgbaar op de E92 en dat is echt grijs, zonder een andere tint erin

Interieur is in het zwart en met een zwarte dakhemel

Comment

Deal !

Het is stratusgrau zenne, dat is grijs met een groene schijn in, ik vind het een prachtig kleur voor die Z4 coupé

Spacegrau is onder andere verkrijgbaar op de E92 en dat is echt grijs, zonder een andere tint erin

Interieur is in het zwart en met een zwarte dakhemel
                Thx! Ik ben benieuwd.

Comment

• Comment

• Which ass do you prefer?

Last edited by ; 30/12/2007, 00:56.

Comment

• Comment

• Eindelijk een deftige foto van een Z4 met amarone en pianolak! Subliem!

Als ik ooit in de mogelijkhed ben, zo en niet anders!

Comment

Which ass do you prefer?

Die Z4 ziet er zo klein uit! Die banden lijken zo smal.

Voor mij ongetwijfeld de Audi, 'k ben geen fan en zal waarschijnlijk ook nooit een fan zijn van het design van die methodist.

Comment

• Dit is stratus-grijs, inderdaad ook verkrijgbaar op de 6-serie.

Het is moeilijk te pakken op foto vind ik.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Die Z4 ziet er zo klein uit! Die banden lijken zo smal.

Voor mij ongetwijfeld de Audi, 'k ben geen fan en zal waarschijnlijk ook nooit een fan zijn van het design van die methodist.
                              Het was een retorische vraag! Hier wordt niet over Audi gepraat!

Comment

Which ass do you prefer?

Geef mij maar dat zwart poepke

Comment

Dit is stratus-grijs, inderdaad ook verkrijgbaar op de 6-serie.

Het is moeilijk te pakken op foto vind ik.
                                  Idd, met een groene schijn.

Die man wiens BMW 6 uitgebrand is hier in Merelbeke was in het stratus grau.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                    Ik zal het hier maar effe zetten voor al de Bmw kenners

Is dit een goede prijs voor deze wagen? Plus- en minpunten?

Ik dank u
                                    De eerste BMW die te koop staat (de witte) is qua prijs zeker niet te duur. Enige opmerking die ik heb is dat er geen originele velgen onder liggen. Het zijn alu velgen die normaal standaard onder een 330d coupé liggen. Deze velgen zijn dus nageplaatst. Mij zou het alleszins storen...
                                    Ook mist de wagen nog een optie: Middenarmsteun vooraan...

De tweede die te koop staat is te duur. Opmerking die ik hierover heb is het lelijke interieur. Dat is dat speciale stof dat optioneel is en ik persoonlijk niet mooi vind.

Wel ben ik ervan overtuigd dat beide wagens technisch in orde zijn. Als je dezelfde garantie van 24 maanden krijgt zoals bij een nieuwe (Premium Selection), dan doe je zeker geen miskoop.

Als je wil dat men zo min mogelijk ziet dat je een préfacelift hebt, dan moet je er eentje kopen met een M-Sportpakket. Enkel de achterlichten veranderen en je ziet aan de buitenzijde geen verschil meer...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Die 1 ziet mij er vrij basic uit. Zelfs geen metaalkleur, dus dat kost al niks. Het is niet te duur, maar het is wel duur voor een occassie. Het is de correcte prijs, maar de 1 daalt zo weinig in waarde dat je beter een nieuwe kan kopen. Een nieuwe scheelt maar een 2000-3000 euro. Niet? Dat heb ik er toch voor over, voor een nieuwe.

Mijn kapster had een 118d en die knipt aan huis. Dus die moest heel haar spullen in haar auto duwen. Ze heeft een klein jaar hiermee gereden en toen een X3 gekocht. Ze heeft bijna evenveel terug gekregen voor haar 1 als dat die haar nieuw gekost heeft. Toch leuk è
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• [quote=MPower;2355987]Which ass do you prefer?

Voor mij de TT !

Onmiddellijk, zo een nieuwe TTS mét S-tronic ! Immediate ..

Een donkergroene met de titanium RS4 velgen onder én binnenin bruin leder, indien deze combinatie althans beschikbaar zou zijn op een TTS ..

Comment

• [QUOTE=SpeedExceed;2356314]
                                          Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Which ass do you prefer?

Voor mij de TT !

Onmiddellijk, zo een nieuwe TTS mét S-tronic ! Immediate ..

Een donkergroene met de titanium RS4 velgen onder én binnenin bruin leder, indien deze combinatie althans beschikbaar zou zijn op een TTS ..
                                          Pfff, al die janetten hier...

Comment

Working...
                                          X