Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dakrails E46 touring

Nu heb ik altijd een touring mooier gevonden zonder de dakrails dan met. Een kennis van mij zei dat het absoluut geen probleem is om de dakrails te verwijderen. Klopt dit?? Moet ik binnenin zitte prutse of zijn het gewoon enkel de bouten losdraaien aan de dakrails en komt ie dan los?? Als hij er dan af zou komen, hoe zit het dan met de toestand onder de plaatsen waar die bouten zaten?? Iemand ervaring hiermee??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Daarom dat ik ook zeg dat 'ie van MIJ had kunnen komen als in, 't is geen Maxime-zin, daar was het woord cabrio sowieso wél in gevallen

Ik heb uw foto's gepost in het flatout-topic zoals je vroeg
      MONG!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ik stel mij de vraag hoe je zo'n wagen proper krijgt. Wij hebben zelf een lakkerij in ons bedrijf en soms wordt er eens gevraagd om matte lak te plaatsen. Ik probeer de mensen dat steeds uit hun hoofd te praten aangezien mat zeer moeilijk proper te houden is...
        Een gewone wagen wordt gewaxt en gepolierd en hier is het gewoon 1x per jaar met de brander erop als hij begint te glimmen

Verbeterd mij als ik fout ben hé

Comment

• Probeer hier maar iets over te zeggen

Comment

• Comment

• Comment

• Bestond die OEM als cabrio?

Die rode!

Comment

• pmmeke, is het de bedoeling of toch maar een fout in jouw handtekening?

liever --> liefst

Comment

• Wij gebruiken dat hier in onze streek door elkaar maar als je liever liefst hebt liefste bij deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                      Wij gebruiken dat hier in onze streek door elkaar maar als je liever liefst hebt liefste bij deze
                      Een liedje van Stef Bos zeker? "...Liever liefste, elke dag..."

Comment

• The red one was made by BMW as a prototype but it was designed and built way to late in the production run before BMW desided to stop production on the 8 Series Car

De witte was een strikvraag foto
                        KOENIG in the UK converted at the cost of 20,000 pounds (35,000 US) in 1998. They only did around 6 cars worldwide. The tops were not as nice as the factory prototype. It also had to be reconstructed to pass the roll over test

niks met bmw te maken

Comment

• Ik vind het werkelijk afschuwelijk... Die prachtige sportieve look wordt helemaal te niet gedaan!

Comment

Probeer hier maar iets over te zeggen
                            Zo'n 8 Serie is tijdloos, maar toch liever de Coupé versie. In het wit vind ik hem niet mooi en zekers niet in combinatie met witte zetels!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Zo'n 8 Serie is tijdloos, maar toch liever de Coupé versie. In het wit vind ik hem niet mooi en zekers niet in combinatie met witte zetels!
                              Dat wou hij net niet horen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                Bestond die OEM als cabrio?

Die rode!
                                Neen, maar BMW heeft ooit eens een concept gemaakt dacht ik.

Die witte is van een tuner.

edit: te laat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                  Dat wou hij net niet horen!
                                  Neen, hij wou iets verloten in zijn spel(zonder te melden wat we konden winnen Een win for life, een volle wijnkelder,...? pmmke) Dat deze witte BMW niet OEM is en dat hij lelijk is door zijn witte zetels wist ik

Comment

• Boa nee ik vind em zelf lelijk, alle oude bmw s trouwens. Ik ben tegen oude wagens Sommige oude bakken vind ik wel iets hebben maar dan hoogstens voor 1O minuten tot ik de radio zou openzetten en het raam met de hendels zou moeten opendraaien Alleen voor Porsche wil ik nog een uitzondering maken

Comment

Boa nee ik vind em zelf lelijk, alle oude bmw s trouwens. Ik ben tegen oude wagens Sommige oude bakken vind ik wel iets hebben maar dan hoogstens voor 1O minuten tot ik de radio zou openzetten en het raam met de hendels zou moeten opendraaien Alleen voor Porsche wil ik nog een uitzondering maken

Comment

• Last edited by ; 11/01/2008, 13:39.

Comment

Boa nee ik vind em zelf lelijk, alle oude bmw s trouwens. Ik ben tegen oude wagens Sommige oude bakken vind ik wel iets hebben maar dan hoogstens voor 1O minuten tot ik de radio zou openzetten en het raam met de hendels zou moeten opendraaien Alleen voor Porsche wil ik nog een uitzondering maken
                                          Er is nooit een toekomst zonder een verleden

Comment

Working...
                                          X