Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
Maar goed, je bent eerlijk
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWaarom heb jij altijd zo overdreven veel contrast in uw fotos? Vooral bij deze valt het op omdat er een volledig gebrek aan detail in de wielen/velge/kassen is...1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWaarom heb jij altijd zo overdreven veel contrast in uw fotos? Vooral bij deze valt het op omdat er een volledig gebrek aan detail in de wielen/velge/kassen is...Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenBij mij komt het totaal niet overdreven over, volgens mij ligt het aan de monitor.
Stoort niet maar valt gewoon nu extra op juist omdat die hele kas nu gewoon zwart is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenVoel je je al direct aangesproken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenBij mij komt het totaal niet overdreven over, volgens mij ligt het aan de monitor.
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk wil mij binnenkort een 318 is van 1990 aanschaffen, vandaar dat ik mij voel aangesproken, ja !
Voel je je nu echt aangesproken omdat 1 persoon op het internet zegt dat hij alle oude bmw's lelijk vindt.
Goed bezig.
Als je daar al aanstoot aan neemt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenVoel je je nu echt aangesproken omdat 1 persoon op het internet zegt dat hij alle oude bmw's lelijk vindt.
Goed bezig.
Als je daar al aanstoot aan neemt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenKun je de originele foto eens posten, ik vind het er best goed uitzien zo'n witte X5;1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk wil mij binnenkort een 318 is van 1990 aanschaffen, vandaar dat ik mij voel aangesproken, ja !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenBij mij komt het totaal niet overdreven over, volgens mij ligt het aan de monitor.
En zowel op m'n Apple als m'n Acer is 't het geval, ligt 't niet aan uw monitor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMoest het mijn monitor zijn dan waren alle andere foto's slecht qua contrast, en dat is zeker 't geval niet.
En zowel op m'n Apple als m'n Acer is 't het geval, ligt 't niet aan uw monitor
Dat kan, ik heb ook een acer1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenGe moet u dat niet aantrekken Als ik iedere keer aanstoot nam aan het feit dat men hier door de band een grondige hekel heeft aan opgezette wagens dan was ik full time depressief Elk zijn meug en ieder zijn zeug
Twas eigenlijk een grapke zenne
Ik vind zo goed als alle bmw's mooi, zelfs als ze deftig opgezet zijn
Comment
Comment