Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Doe da weg!
    wa? chromé dink?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      wa? chromé dink?
      tzal wel zin!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        maar ik blijf toch stapelverliefd op d'r, ik hoop dat ze nog heeeeeeel lang m'n trouwe schatje mag blijven
        Eerlijk? Ik zou da ni moeten weten, zo. Allez, een vrouw waar een forummaat al in gezeten heeft, en heel 't forum weet dat.

*ril*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Eerlijk? Ik zou da ni moeten weten, zo. Allez, een vrouw waar een forummaat al in gezeten heeft, en heel 't forum weet dat.

*ril*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            tzal wel zin!
            kzal het wel eens veranderen

btw: sinds 1 september 23000km gereden *slik*

Comment

Dat ding staat nergens mooi op, tenzij op nen volledig tot blank staal/alu geborstelde auto. Misschién.
              Ja gTa, 'k weet het ondertussen wat jij ervan vindt, 'k weet het...
              Btw, het is geen 'ding', het is een hoogglans gepolierde inox plaat.

Comment

Ja, dat weet ik, maar dan moet je je ori pot verneuken. Ik verkies ori pot eraf + bijhouden, en Hartge-pot erop. Om later, indien gewenst, weer te kunnen switchen.
                Als ik me goed herinner vertelde je 'toen' dat de originele pot er vanonder uit ging en werd vervangen door de uitlaatstukken van hartge (en dit was een gewone buis, geen pot dus, met op't einde die 2 pijpjes)
                Dermee dat ik zei dat dat perfect valt na te maken...

Heb je nog foto's van 't stuk dat jij wilt?

Comment

• Bring her on : E92 335i

Wit met rood lederen interieur, xenons, en de hele rimram maar geen navi.

Extreem lekker!!

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Ja, dat weet ik, maar dan moet je je ori pot verneuken. Ik verkies ori pot eraf + bijhouden, en Hartge-pot erop. Om later, indien gewenst, weer te kunnen switchen.
                      Of een OEM dubbele uitlaat. Mijn 328i uitlaatje doet het tegen alle verwachtingen in nog prima, na drie jaar bollen en bijna 50.000 km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Ja gTa, 'k weet het ondertussen wat jij ervan vindt, 'k weet het...
                        Kritiek moete kunnen verdragen hé Jakkel, 't is NIKS persoonlijk bedoeld ik vind jou ne grave pee! Sommigen vinden mijn krel ook een hangbuikzwijn of de lelijkste BMW ever of een auto de naam BMW niet waardig en zo. Ja, so? Meningen verschillen.

Toegegeven, 't zou de "marktwaarde" van jouw auto wel naar boven halen mocht je dat ding (ja, 't is een ding!) eraf halen.

Comment

• @gTa: als je tijd hebt moet je eens een foto proberen te nemen waar duidelijk je uitlaat achteraan is te zien is (dus foto nemen onder je wagen). Dus van je eindpot tot aan de volgende aansluiting.

Comment

Of een OEM dubbele uitlaat. Mijn 328i uitlaatje doet het tegen alle verwachtingen in nog prima, na drie jaar bollen en bijna 50.000 km.
                            Bij de E46 ging dat inderdaad, bij de E81/E87 is dat pertinent onmogelijk, de gehele uitlaatlijn loopt anders en een eindpot van een 130i kan je op geen enkele manier proper op de uitlaatlijn van een 120d krijgen. Anders had ik dat *uiteraard* zo gedaan, spreekt voor zich.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                              @gTa: als je tijd hebt moet je eens een foto proberen te nemen waar duidelijk je uitlaat achteraan is te zien is (dus foto nemen onder je wagen). Dus van je eindpot tot aan de volgende aansluiting.
                              Oké!

Gio = gonna make me an offer.

En weetewa? Ik zou den Gio écht mijn kar toevertrouwen om er wat aan te prutsen. Ik heb, hoezeer het "gezond verstand" van zo goed als elke forummer hier daar tegen waarschuwt, vertrouwen in z'n kunnen.

*voetjes terug op de grond*

Kende iemand die dat kan, dan?

Comment

Kritiek moete kunnen verdragen hé Jakkel, 't is NIKS persoonlijk bedoeld ik vind jou ne grave pee!
                                Oh, dat kan ik ook verdragen hoor. Maar ge moet uw gedacht erover er niet in blijven stoempen hé. Straks slaap ik niet, stel je voor.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Sommigen vinden mijn krel ook een hangbuikzwijn of de lelijkste BMW ever of een auto de naam BMW niet waardig en zo. Ja, so? Meningen verschillen.
                                Dat zijn zeveraars en jaloerse bokken die dat zeggen...

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Toegegeven, 't zou de "marktwaarde" van jouw auto wel naar boven halen mocht je dat ding (ja, 't is een ding!) eraf halen.
                                Als 'k 'm ooit verkoop zal ik dat ding er wel af smijten.

Comment

Maar ge moet uw gedacht erover er niet in blijven stoempen hé. Straks slaap ik niet, stel je voor.
                                  'k Heb dat nochtans van jou en je maatje komikoze afgekeken in 't fietsentopic, dat doordrammen.

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Als 'k 'm ooit verkoop zal ik dat ding er wel af smijten.
                                  Goe, goe!

Comment

Oké!

Gio = gonna make me an offer.

En weetewa? Ik zou den Gio écht mijn kar toevertrouwen om er wat aan te prutsen. Ik heb, hoezeer het "gezond verstand" van zo goed als elke forummer hier daar tegen waarschuwt, vertrouwen in z'n kunnen.

*voetjes terug op de grond*

Kende iemand die dat kan, dan?
                                    Als ik zou kunnen lassen zou ik dat gerust willen doen voor je...helaas, helaas

Om goed te zijn heb je iemand nodig dat buizen kan plooien...mss bij een deftig metaalbewerkingsbedrijf dat ze het kunnen...
                                    En eigelijk...ik denk dat m'n mechanieker dat best wel kan eigelijk (sega gaat er ook bij,heeft john z'n M5 gerepareerd,....)

Maar wacht...ik heb lang lang geleden eens een foto getrokken van een 118d op een beurs in brussel. 't is wel een gewone 5 deurs (op realoem.com staat nog geen 3 deurs zoals de jouwe dus kan ik de uitlaat niet bekijken)

Ziet het er bij jou ook zo uit denk je?
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Dat zijn zeveraars en jaloerse bokken die dat zeggen...
                                      Da's toch gene waar? Ik kan er perfect inkomen dat niet (verre van) iedereen de BMW '1 een "razend knappe" auto vindt. Ik vind het - op zich - ook verre van de knapste auto die er is. 't Is natuurlijk wél zo dat BMW een spreekwoordelijke "hoge boom" is, en dus ook veel tegenwind vangt. Vaak zijn meningen jegens dat merk méér geaccentueerd net daarom, zoals B4avant en mbman die stelden dat "elke proportie in die auto zoek is" en m'n auto "kotslelijk" noemen of iets in die zin. Oké, mbman is notoir star-only brillendrager, en b4avant heeft 't niet zo voor BMW, maar toch ... er moet wel iéts van waarheid in hun uitspraken zitten.

Ik vind persoonlijk een 5-deurs BMW '1 eigenlijk ook helemaal zo mooi niet. Veel te korte deuren, te brede raamlijsten, te kleine ruiten, gedrongen looks, "i wanna be a break"-air, en in (semi-) standaarduitvoering ook verschrikkelijk triest. Een 5-deurs BMW '1 zal ZEKER nooit een schoonheidswedstrijd winnen, een 3-deurs heeft al meer troeven (opener zijkant, sportievere en evenwichtiger lijn), maar zal dat waarschijnlijk nog altijd niet.

Een E46 is, in globo, veel knapper.

Comment

'k Heb dat nochtans van jou en je maatje komikoze afgekeken in 't fietsentopic, dat doordrammen.
                                        Je moet niet afkijken van mij, 't is toch altijd verkeerd.

Comment

(die er trouwens af kan -> vet geil, alleen heb je nog altijd twee gaten in je bumper dan -> die wegwerken en dan 'n klein stickertje als nummerplaat = het einde !!!)

Moet dan inderdaad een klein stickertje zijn, het officieel formaat past niet omdat je met dat lijntje in de bumper zit ;

Lossen het hier dan op door vooraan ook zo'n houder zonder omlijsting te plaatsen ( foto op CSL volgt ) ;

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X