Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vind dit persoonlijk de manier voor die plaat vooraan op de E46
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJe moet niet afkijken van mij, 't is toch altijd verkeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenVind dit persoonlijk de manier voor die plaat vooraan op de E46
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenVind dit persoonlijk de manier voor die plaat vooraan op de E46
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDus daar zaten voordien van die gaatjes? Knap gedaan dan vind ik!
Die zitten daar nog, je vijst die nummerplaathouder daarop vast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenDie zitten daar nog, je vijst die nummerplaathouder daarop vast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJaja, zegt kamikaze... maar...
Efkes off topic, heb je trouwens m'n nieuw zadelklemmetje al gezien?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Efkes off topic, heb je trouwens m'n nieuw zadelklemmetje al gezien?
http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=468
Comment
-
Onze nieuwe E93 daar had bmw dealer ook gaten in de voorbumper geboord omdat ze achter benzine snel moesten toen hij van de vrachtwagen kwam. Op de kaart stond nogthans duidelijk in koeien van letters GEEN GATEN BOREN in de bumper voor de nummerplaat.
Ze hebben van ons het deel in het midden mogen herspuiten. Je ziet er niks meer van. Nu hangt er de sticker terug op dat is veel properder. Als je het zelf moet betalen kan dat hoogstens 1OO euro kosten bij een bevriende carrosier denk ik. Op mijn 5 had ik het vergeten te zeggen en was het ook te laat. Maar op die stoort het me niet om één of andere reden.
vergelijkings fotos nummerplaat voorraan
Comment
-
FOK it ... that does it. Ik wil een sticker vooraan.
'k Ga ne keer naar Geertje bellen. Dienen brave gast heeft mijn Babs hersteld voor 360 EUR en 't was goed gedaan. Dat was géén geld.
Mag 'ie meteen m'n diffusor achteraan doen ook.
Waar haal je die stickers, heb die precies nog ni gevonden in de SupraBazar? Of hebben ni goe gezocht? In de EuroShop hebben ze die ni, heb ook al gekeken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZusje voor Tomski zijn babe: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=103131118
Comment
-
Momenteel staat er een 118D bmw in mijn garage omdat er nog een kleinigheid was die ze onder garantie moeten fixen op de cabrio. Een licht bruine. Misschien doe ik er nog straks een toerke mee want ik moet nu werken en vanavond moet hij al terug. Als ik op tijd terug ben es een vergelijkende test doen
Uw lemon vind ik heel mooi interieur. : op zich vind ik de coupe versie mooier dan de 5 deurs, alleen vind ik em wat gewoontjes algemeen gesproken indien voor mezelf, hij spreekt me minder aan, maar als ik er dan toch eentje moest kopen dan zou uw versie de best mogelijke keuze geweest zijn. Voor mezelf met 3 kids echter niet ideaal. Maar jij hebt geen kids dus dat is geen issue voor jou
Comment
-
waar haal je de stickers: auto 5 een lege frame kopen en dan de bijpassende rode letters kopen appart. Ze verkopen die in kit vorm. Kost geen 4 euro samen dacht ik. Enige kunst is ze recht plakken op de frame maar mijn vrouw was daar goed in
Als je ze plakt en het hangt niet goed en je wil het er terug af om opnieuw te proberen : tis een bitch om het er terug af te krijgen. Ze plakken fantastisch goed, beetje te goed
Comment
-
Comment
Comment