Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Auto5, aaaaaight. Reflecteert dat? 't Is te zeggen: gaan de flikkersnorren niet staan heupwiegen en schuimbekken gelijk loopse tyfusratten als ze me met die dingen zien aankomen?
    Kan dat niet ergens machinaal gedaan worden ?
    Bij RS Motors hebben ze de GT3's zo afgeleverd, perfect gekleefd en die sticker (reflecterend) lijkt mij uit 1 stuk te bestaan..

Comment

• Nee reflekteerd niet achterkant sticker is blinkend zilver maar voorkant is licht satin glans wit. Het mag perfekt gebruikt worden

Comment

• Sommigen laten ze op maat maken in 1 stuk en dan kan je de groote ook kiezen. Die van auto 5 zijn legale grote maar die op maat zijn meestal niet legaal omdat iedereen ze meestal te klein maakt. Dat is misschien mooier maar te klein is niet legaal. Boete is 6O euro dacht ik voor te kleine.

Comment

• vb van een te kleine sticker in 1 stuk
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hè, moet die niet meer reflikkeren, 't voorste plak? Wizzikni.

Comment

• pmmeke, als je de 3 en de 5 naast elkaar zet, merk je dan een kleurverschil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                Nee reflekteerd niet achterkant sticker is blinkend zilver maar voorkant is licht satin glans wit. Het mag perfekt gebruikt worden
                Als het niet reflecteert (of beter: retroflecteert, dat zou iets anders zijn) mag niet niet (legaal) gebruikt worden.

Comment

• Neem jij met opzet fouten van anderen over om een beetje aangenamer over te proberen komen, ofzo?

Edit: ha dju, 'm heeft 't zelf gezien en nog snel aangepast.

Comment

• Ik sluit niet uit dat dat reflekteer T <-- lol d e, als je tegen mij over reflekteren begint dan denk ik aan fluo gifgroene letters. Tis van auto 5 dus zal het wel dermate reflekteren dat het ok is voor de wet maar dat valt echt niet vreed op als het reflekteerT <--. Dus voor mij reflekteer -d + T<-- het niet maar het zal wel dermate reflekteren dat het voldoende is voor de wet denk ik. De setjes bij auto 5 zijn dus normaal gezien wel ok Ik ben er allezins gerust op dat ze me niet gaan tegenhouden ervoor en ik ben ook gerust dat het er niet uitziet als nuclear afval waarschuwingen

Nee ongeveer zelfde kleur bij de 5 en de 3, tenmiste zo ervaar ik het toch.
                    Last edited by ; 03/01/2008, 16:19.

Comment

• Awel, simpeler, Geert: reflecteren die stickers ongeveer evenveel als een achterste nummerplaat? Want 't is dat wat verplicht is.

Comment

Dat koopt dan ne hardtop en vergeet aan te duiden dat die ook in hoogglans-ShadowLine moet komen. How stupid can you be?

Comment

• Ja dat is zo ongeveer hetzelfde. Maak je daar nu geen zorgen in, hang dat spel gewoon en geen kat zal hem daar ooit vragen bij stellen

Comment

• Zijn er al ervaringen / tests te lezen wat betreft de 135i?

Comment

Dat koopt dan ne hardtop en vergeet aan te duiden dat die ook in hoogglans-ShadowLine moet komen. How stupid can you be?
                              Dat is juist, maar voor de rest toch wel een zalige kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Zijn er al ervaringen / tests te lezen wat betreft de 135i?
                                Laatste autogids,gedetailleerde wegtest met 135i en 123d,
                                ik heb wel niet veel bijgeleerd

Comment

• Ik weet niet goed waar ik het moet plaatsen, dus zet ik het maar hier:

Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek.nl
                                  BMW gaat diesels leveren in Amerika
                                  3 januari 2008 · Tekst Stéphan Vermeulen
                                  In navolging van Mercedes-Benz, Audi en Volkswagen gaat ook BMW diesels aanbieden in de Verenigde Staten en Canada. Het gaat om de 3.0 twinturbodiesel die met behulp van ureuminspuiting extra schoon is. Deze wordt aan de andere kant van de Atlantische Oceaan in de 335d en de X5 3.0 sd aangeboden.
                                  BMW brengt de zelfontbranders onder de naam AdvancedDiesel met BluePerformance, waarbij dat laatste niet alleen slaat op de techniek waarbij de vloeistof AdBlue (mengsel van gedemineraliseerd water en 32,5 procent ureum) ervoor zorgt dat de diesel geen stikstofoxide uitstoot, het benadrukt ook de fantastische prestaties van dit type motor. Dat de Amerikanen gecharmeerd zullen zijn van de BMW´s met diesel staat buiten kijf, voor de 335d met BluePerformance geven de Duitsers 265 pk op en het koppel van de dubbel geblazen zescilinder bedraagt 580 Nm.

Strengste milieu-eisen
                                  Dankzij een katalysator die AdBlue inspuit, een zogenaamde oxidatiekatalysator, voldoen de 3-serie en de X5 met de krachtige diesel aan de strengste emissienormen (BIN 5), en dat betekent dat ze in alle 50 staten van de VS geleverd mogen worden. De inspuiting van AdBlue leidt ertoe dat de diesel geen stikstofoxide meer uitstoot. Er ontstaat immers ammoniak in het uitlaatsysteem en die zet de NOx om in niet schadelijke stikstof en water.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                    Ik weet niet goed waar ik het moet plaatsen, dus zet ik het maar hier:
                                    Ik denk dat de Amerikanen die een X5 kopen niet echt wakker liggen van diesel

Daar ben je een soort van buitenaards wezen als je op diesel rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      Ik weet niet goed waar ik het moet plaatsen, dus zet ik het maar hier:
                                      Damn, dacht al dat er urineinspuiting stond

Comment

De E46 coupé/cabrio hadden altijd meegspoten stootstrips standaard (itt. berline/touring, die ook zwarte stootstrips op de bumpers hebben, dit weer itt. de coupé/cabrio die géén stootstrips op de bumpers hebben). In optie kon je ze in 't chroom krijgen, vind ik lelijk (omdat die chroomlijn dan niet wordt doorgetrokken in de bumpers + ze zijn een tik te breed om ze in 't chroom te zetten).
                                        Ah, dat wist ik niet.
                                        Bedankt, Gilles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat de Amerikanen die een X5 kopen niet echt wakker liggen van diesel

Daar ben je een soort van buitenaards wezen als je op diesel rijdt
                                          en toch was er al een duitse dieselgolf met heel wat aanhangers, 30 jaar terug
                                          bij benz diesels

Comment

Working...
                                          X