Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    inderdaad lijkt me vrij sportief voor een bomma die niet echt geïnteresseerd is in power. Maar wel wat meer klasse en comfort wil dan een doorsnee wagen en daarom voor deze 316i kiest.
    Sportief voor een bomma die comfort kiest

    Mijn bomma rijdt sneller en comfortabeler in haar Polo

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      Ik vind dat ook geen slechte zet... waarom altijd alles groter maken.


      Als je dan toch kleiner wil gaan, doe het dan meteen goed.


      M.a.w. steek daar een 1300cc turbomotor in met directe injectie, met hetzelfde vermogen en 20Nm meer, en een verbruik dat wie weet... nog lager is..


      Wie steekt er nou nog een atmosferische kleine naft in zo'n dingen, met het opzet 'Efficiënt' te zijn...

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Ik vind dat ook geen slechte zet... waarom altijd alles groter maken.

        Dat lijkt me de optiek van Audi aan het worden... maar ze vergeten wel heel wat ondertussen.
        Ja, audi vergeet dat er ook mensen zijn die graag boven hun stand leven

        Comment


        • hup terug in je hok als je niks nuttigs te zeggen hebt

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

            Ma vooral 1597 cc
            Die zijn voldoende om je voort te bewegen over de max. 70 km/h wegen, de langgerekte bebouwde kommen die Vlaanderen rijk is, en om in de file te staan rond Brussel of Antwerpen hoor.

            Comment


            • De 1.4TSI motor van VAG vind ik tenminste een concept/idee dat toekomst heeft.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                hup terug in je hok als je niks nuttigs te zeggen hebt

                Is dat tegen mij?


                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  10Nm meer dan mijn BASIS 190E 1.8 van 17 JAAR OUD.


                  10 nm MEER met 200cc MINDER

                  Zuinigheidstest?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    10 nm MEER met 200cc MINDER

                    .... 17 jaar later...



                    amai... wat een onwaarschijnlijke vooruitgang...

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                      inderdaad lijkt me vrij sportief voor een bomma die niet echt geïnteresseerd is in power. Maar wel wat meer klasse en comfort wil dan een doorsnee wagen en daarom voor deze 316i kiest.
                      Comfort

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        .... 17 jaar later...



                        amai... wat een onwaarschijnlijke vooruitgang...
                        BMW

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten


                          M.a.w. steek daar een 1300cc turbomotor in met directe injectie, met hetzelfde vermogen en 20Nm meer, en een verbruik dat wie weet... nog lager is..


                          ...
                          Wauw, 20 Nm winst, wat een ingreep. Laat het gewoon bij een atmosferische benzine, die gaat betrouwbaarder zijn, je hebt meteen geen turbo die stuk kan gaan.

                          Comment


                          • ik wil een 316i

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Comfort
                              Waarom lach jij?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                hup terug in je hok als je niks nuttigs te zeggen hebt
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Die zijn voldoende om je voort te bewegen over de max. 70 km/h wegen, de langgerekte bebouwde kommen die Vlaanderen rijk is, en om in de file te staan rond Brussel of Antwerpen hoor.
                                Zelfs een Clio 1.6 heeft niet genoeg punch om een beetje comfortabel rond te rijden.

                                En die weegt de helft ofzo...

                                Turboloze naft is gewoon om problemen vragen als je geen cilinderinhoud hebt. beetje constant in de pot zitten roeren en superhoog in toeren blijven.
                                Héél comfortabel.
                                Zuinig dat wel

                                Comment


                                • uit wanhoop dat mercedes niet zo innovatief is als BMW?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Waarom lach jij?
                                    Een 3 reeks heeft hoegenaamd geen comfort, een goedkopere fransoos doet pakken beter op dat gebied.
                                    Enkel het klasse gedeelte telt.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Wauw, 20 Nm winst, wat een ingreep. Trouwens een turbo erop kan alleem maar stuk gaan. Laat het gewoon bij een atmosferische benzine, die gaat betrouwbaarder zijn, je hebt meteen geen turbo die stuk kan gaan.

                                      Ja... jij leeft nog 25 jaar geleden?


                                      Drukvoeding heeft een lange weg, en vooral een énorme evolutie gekend hoor de laatste 20/25 jaar.

                                      Als je daar met verstand mee omgaat (oké, I know, we spreken over BMW...), kan je zo'n ding even betrouwbaar maken als een atmosferische motor.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        je hebt meteen geen turbo die stuk kan gaan.
                                        Ahja, BMW, das waar.

                                        Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Waarom lach jij?
                                        Omdat iemand comfort wilt uit een E90

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Zelfs een Clio 1.6 heeft niet genoeg punch om een beetje comfortabel rond te rijden.

                                          En die weegt de helft ofzo...

                                          Turboloze naft is gewoon om problemen vragen als je geen cilinderinhoud hebt. beetje constant in de pot zitten roeren en superhoog in toeren blijven.
                                          Héél comfortabel.
                                          Zuinig dat wel
                                          Onozelaar, heeft comfort alleen met prestaties te maken misschien?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X