Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heidense uitspraken . Ik vind een 3 zeker wel comfort hebben, zeker meer dan die fransoos van jouw.
Met een 3 reeks moet je een drempel nemen aan 30 wil je niet een verschot in je rug krijgen, met een 3 reeks moet je ferm rustig over kasseien rijden wil je dat je vullingen in je tanden blijven, sorry, dat noem ik geen comfort
Onozelaar, heeft comfort alleen met prestaties te maken misschien?
Neen.
Maar het feit dat daar een motor voorin ligt te janken gelijk een of ander halfdood beest omdat ie toeren moet maken om toch nog iets of wat vermogen te hebben noem ik geen comfort.
Wat als snelheid en zo snel mogelijk optrekken die bomma geen reet kan schelen? Waarom anders een 1600 kopen in een BMW. Ik denk dat deze auto gaat inslaan omdat:
1. de bomma's(met geld)
2. de wannabee's die een BMW willen kopen maar geen geld hebben voor een zwaarder model en dus toch maar die 316i nemen.
Wat als snelheid en zo snel mogelijk optrekken die bomma geen reet kan schelen? Waarom anders een 1600 kopen in een BMW. Ik denk dat deze auto gaat inslaan omdat:
1. de bomma's(met geld)
2. de wannabee's die een BMW willen kopen maar geen geld hebben voor een zwaarder model en dus toch maar die 316i nemen.
3. Er een 318d op de markt is die minder verbruikt, die bijna evenveel tax kost, en die beter vooruit gaat?
Comment