Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    ... Dan hebben de mannen eigenlijk wel gelijk hé, carlito...
    We zouden ook kunnen die "gefrustreerde-mercedes-fanboy-bmwafbrekende" persoon zijn posts negeren?
    en gewoon verder gaan met BMW nieuws.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
      Jep in mei moet er een nieuwe zijn.

De sportzetels die hij nu heeft is hij niet echt content van. Nogal harde rugleuning en de hoofdsteunen staan veel te ver naar achter om het hoofd te steunen..
      Die van pmmeke heeft comfortzetels
      ik weet niet wat voor een kop je papie heeft, maar als ik bij onze E60 de zetel normaal zet (en dan bedoel ik de rugleuning recht, niet plat zoals Nemo ) en de kopsteun kantelt, kom je met je hoofd er tegen.
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
        Wat als snelheid en zo snel mogelijk optrekken die bomma geen reet kan schelen? Waarom anders een 1600 kopen in een BMW. Ik denk dat deze auto gaat inslaan omdat:

1. de bomma's(met geld)
        2. de wannabee's die een BMW willen kopen maar geen geld hebben voor een zwaarder model en dus toch maar die 316i nemen.
        Groep 1 wil ik nog wel eens ontmoeten op het moment dat ze een auto gaan kopen

Groep 2 is de reden waarom ik moet lachen als ik een 316i zie rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Met een 3 reeks moet je een drempel nemen aan 30 wil je niet een verschot in je rug krijgen, met een 3 reeks moet je ferm rustig over kasseien rijden wil je dat je vullingen in je tanden blijven, sorry, dat noem ik geen comfort
          Ik heb geen vullingen, dus het kan !

Comment

• groep 1: mijn bomma
            groep 2 : inderdaad zielig moet ik ook mee lachen. Maarja er zijn blijkbaar zo een mensen. (uitzonderingen daargelaten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Groep 1 wil ik nog wel eens ontmoeten op het moment dat ze een auto gaan kopen

Groep 2 is de reden waarom ik moet lachen als ik een 316i zie rijden.
              Wat is er nu verkeerd met iemand die een 316 i heeft ?

Comment

We zouden ook kunnen die "gefrustreerde-mercedes-fanboy-bmwafbrekende" persoon zijn posts negeren?

Als je mij een beetje beter zou kennen, zou je weten dat ik BMW-lover ben. En dat dat het laatste jaar enkel maar versterkt is.

Zo ook ben ik Mercedes-lover... maar ik ga niet alles wat mercedes doet of op de markt gooit blindelings goed vinden. Een beetje sceptiscisme is zeker en vast op z'n plaats, imo.

En door te negeren versterk je enkel de gedachte dat je mij gelijk moet geven omdat je niet met deftige tegenargumenten/gedachten kan afkomen.

Maar begin mij vooral niet te beoordelen als je mij niet kent.
                Dat doe ik ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                  Is dat hier nu een gevechtje tussen BMW en Mercedes ?

Een 3 geen comfort ? Rij eens met mij mee op de snelweg aan 140-150
                  Dat is hier geen gevecht tussen Mercedes en BMW neen. Begin over een C160 en ik lach even hard hoor. een 1600cc atmosferisch is gewoon te licht voor een kas van 1500kg

Een 3 heeft geen comfort.
                  Rij eens met een 7 tegen dezelfde snelheid

Comment

Als je mij een beetje beter zou kennen, zou je weten dat ik BMW-lover ben. En dat dat het laatste jaar enkel maar versterkt is.

Zo ook ben ik Mercedes-lover... maar ik ga niet alles wat mercedes doet of op de markt gooit blindelings goed vinden. Een beetje sceptiscisme is zeker en vast op z'n plaats, imo.

En door te negeren versterk je enkel de gedachte dat je mij gelijk moet geven omdat je niet met deftige tegenargumenten/gedachten kan afkomen.

Maar begin mij vooral niet te beoordelen als je mij niet kent.
                    Dat doe ik ook niet.
                    ik heb het nog geen enkele keer tegen jouw gehad matteus. Iederee keer was het tegen carlito die lijkt me toch wel een fanboy voor merc en tegen bmw?

Comment

Waarom zou ik hier anders komen...

(neen, niet om bmw 'af te breken'... )

Comment

Dat is hier geen gevecht tussen Mercedes en BMW neen. Begin over een C160 en ik lach even hard hoor. een 1600cc atmosferisch is gewoon te licht voor een kas van 1500kg

Een 3 heeft geen comfort.
                        Rij eens met een 7 tegen dezelfde snelheid
                        gelieve ook een beetje rekening te houden met de prijs. standaard kost een 7 dubbel zoveel. Het is de limo van bmw, uiteraard speelt daar comfort een zeer grote rol.

Comment

ik heb het nog geen enkele keer tegen jouw gehad matteus. Iederee keer was het tegen carlito die lijkt me toch wel een fanboy voor merc en tegen bmw?

DAN IS HET GOED.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                            Wat is er nu verkeerd met iemand die een 316 i heeft ?
                            Dat ie veel te veel geld uitgegeven heeft voor iets wat ongeveer het kneusje van de familie is, om toch maar met die badge te rijden

Comment

475.000km met een Turbomotor.

Zonder problemen, originele turbo, nooit open geweest.
                              Dat kan, heb ik ooit gezegd dat dat niet kan?

Comment

Dat ie veel te veel geld uitgegeven heeft voor iets wat ongeveer het kneusje van de familie is, om toch maar met die badge te rijden

Eigenlijk ben ik een ULTIEME fanaat gewoon...

Ik heb een 190E 1.8, het laagste van't laagste.... maar ik betaal wel alsof het een 560SEL is.

Comment

gaan we nu stoppen? (je kan dat ook zovan mercedes of een ander merk zeggen). We zouden beter gewoon verder doen met normaal bmw nieuws.

Comment

gaan we nu stoppen? (je kan dat ook zovan mercedes of een ander merk zeggen).

zie m'n bovenstaande reply.

Comment

Maar hey, niet discussiëren, turbo's = kapot en onbetrouwbaar, en vooral=geen ruimte voor evolutie.
                                      Je moet de woorden niet in een andere context plaatsen man.

Comment

zie m'n bovenstaande reply.
                                        zolang je ouders de naft niet moeten betalen vinden ze het wel ok zeker?

Comment

zolang je ouders de naft niet moeten betalen vinden ze het wel ok zeker?

ahja, wat kan hun dat schelen dat mijn kar 20 liter zuipt?

Comment

Working...
                                          X