Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De sportzetels die hij nu heeft is hij niet echt content van. Nogal harde rugleuning en de hoofdsteunen staan veel te ver naar achter om het hoofd te steunen..
Die van pmmeke heeft comfortzetels
ik weet niet wat voor een kop je papie heeft, maar als ik bij onze E60 de zetel normaal zet (en dan bedoel ik de rugleuning recht, niet plat zoals Nemo ) en de kopsteun kantelt, kom je met je hoofd er tegen.
Wat als snelheid en zo snel mogelijk optrekken die bomma geen reet kan schelen? Waarom anders een 1600 kopen in een BMW. Ik denk dat deze auto gaat inslaan omdat:
1. de bomma's(met geld)
2. de wannabee's die een BMW willen kopen maar geen geld hebben voor een zwaarder model en dus toch maar die 316i nemen.
Groep 1 wil ik nog wel eens ontmoeten op het moment dat ze een auto gaan kopen
Groep 2 is de reden waarom ik moet lachen als ik een 316i zie rijden.
Met een 3 reeks moet je een drempel nemen aan 30 wil je niet een verschot in je rug krijgen, met een 3 reeks moet je ferm rustig over kasseien rijden wil je dat je vullingen in je tanden blijven, sorry, dat noem ik geen comfort
We zouden ook kunnen die "gefrustreerde-mercedes-fanboy-bmwafbrekende" persoon zijn posts negeren?
Als je mij een beetje beter zou kennen, zou je weten dat ik BMW-lover ben. En dat dat het laatste jaar enkel maar versterkt is.
Zo ook ben ik Mercedes-lover... maar ik ga niet alles wat mercedes doet of op de markt gooit blindelings goed vinden. Een beetje sceptiscisme is zeker en vast op z'n plaats, imo.
En door te negeren versterk je enkel de gedachte dat je mij gelijk moet geven omdat je niet met deftige tegenargumenten/gedachten kan afkomen.
Maar begin mij vooral niet te beoordelen als je mij niet kent.
Dat doe ik ook niet.
Is dat hier nu een gevechtje tussen BMW en Mercedes ?
Een 3 geen comfort ? Rij eens met mij mee op de snelweg aan 140-150
Dat is hier geen gevecht tussen Mercedes en BMW neen. Begin over een C160 en ik lach even hard hoor. een 1600cc atmosferisch is gewoon te licht voor een kas van 1500kg
Een 3 heeft geen comfort.
Rij eens met een 7 tegen dezelfde snelheid
Als je mij een beetje beter zou kennen, zou je weten dat ik BMW-lover ben. En dat dat het laatste jaar enkel maar versterkt is.
Zo ook ben ik Mercedes-lover... maar ik ga niet alles wat mercedes doet of op de markt gooit blindelings goed vinden. Een beetje sceptiscisme is zeker en vast op z'n plaats, imo.
En door te negeren versterk je enkel de gedachte dat je mij gelijk moet geven omdat je niet met deftige tegenargumenten/gedachten kan afkomen.
Maar begin mij vooral niet te beoordelen als je mij niet kent.
Dat doe ik ook niet.
ik heb het nog geen enkele keer tegen jouw gehad matteus. Iederee keer was het tegen carlito die lijkt me toch wel een fanboy voor merc en tegen bmw?
Dat is hier geen gevecht tussen Mercedes en BMW neen. Begin over een C160 en ik lach even hard hoor. een 1600cc atmosferisch is gewoon te licht voor een kas van 1500kg
Een 3 heeft geen comfort.
Rij eens met een 7 tegen dezelfde snelheid
gelieve ook een beetje rekening te houden met de prijs. standaard kost een 7 dubbel zoveel. Het is de limo van bmw, uiteraard speelt daar comfort een zeer grote rol.
Comment