Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Dat ie veel te veel geld uitgegeven heeft voor iets wat ongeveer het kneusje van de familie is, om toch maar met die badge te rijden

Je hebt je punt nu ondertussen wel meer dan duidelijk gemaakt hoor!

Ik vind die 316i ook maar niks... Er zijn inderdaad betere alternatieven. Maar het feit dat ze dit model lanceren, zal zeker wel te maken hebben met het feit dat er een markt voor is. Zo'n 1.6 (hoe klein het ook moge wezen voor een dergelijke wagen) in een 3-serie zal dus zeker wel zijn kopers vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      ahja, wat kan hun dat schelen dat mijn kar 20 liter zuipt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
        gelieve ook een beetje rekening te houden met de prijs. standaard kost een 7 dubbel zoveel. Het is de limo van bmw, uiteraard speelt daar comfort een zeer grote rol.

Mag ik over de prijs beginnen.

Wat gaan ze voor een 316i vragen basis?

Laten we uitgaan van een 318i en het verschil tussen de 320i en 318i aftrekken.

Dat is dus iets van een 25.000€ voor een basis 316i

Dat blijft dus 3000€ meer dan een Renault Laguna 1.6 (Renault prijslijst ligt hier nu toevallig). Een auto die ruimer, comfortabeler én sneller is.

Dus dan moet je niet zeggen dat voor comfort prijs een rol speelt he...

Comment

Dat ie veel te veel geld uitgegeven heeft voor iets wat ongeveer het kneusje van de familie is, om toch maar met die badge te rijden
          Ik vind dat zever, sorry

Comment

Mag ik over de prijs beginnen.

Wat gaan ze voor een 316i vragen basis?

Laten we uitgaan van een 318i en het verschil tussen de 320i en 318i aftrekken.

Dat is dus iets van een 25.000€ voor een basis 316i

Dat blijft dus 3000€ meer dan een Renault Laguna 1.6 (Renault prijslijst ligt hier nu toevallig). Een auto die ruimer, comfortabeler én sneller is.

MAAR... en dan?? Als er mensen zijn die dat willen geven, is dat toch hun probleem!

De Laguna is trouwens lelijk

Comment

Dat is hier geen gevecht tussen Mercedes en BMW neen. Begin over een C160 en ik lach even hard hoor. een 1600cc atmosferisch is gewoon te licht voor een kas van 1500kg

Een 3 heeft geen comfort.
              Rij eens met een 7 tegen dezelfde snelheid
              Ik rij 45.000 km per jaar en heb ondertussen al wat auto's gehad. Ik heb nog met de Mercedes E van mijn vader gereden.

Ik kan je één ding vertellen, die 3 heeft een goed comfort, ik rij op 16" banden en heb geen sportophanging en ik heb een orthopedische lendesteun

btw , een 3 en een 7 vergelijken ??????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Je hebt je punt nu ondertussen wel meer dan duidelijk gemaakt hoor!
                Als ik dit naar mijn kop krijg gesmeten mag ik me toch wel verdedigen zeker. Of mag er geen commentaar gegeven worden op BMW?

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                hup terug in je hok als je niks nuttigs te zeggen hebt
                uit wanhoop dat mercedes niet zo innovatief is als BMW?
                Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Onozelaar
                heidense uitspraken . Ik vind een 3 zeker wel comfort hebben, zeker meer dan die fransoos van jouw.
                Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Niet beginnen zeveren man
                Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                Is dat hier nu een gevechtje tussen BMW en Mercedes ?
                We zouden ook kunnen die "gefrustreerde-mercedes-fanboy-bmwafbrekende" persoon zijn posts negeren?
                en gewoon verder gaan met BMW nieuws.
                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

Ik vind die 316i ook maar niks... Er zijn inderdaad betere alternatieven. Maar het feit dat ze dit model lanceren, zal zeker wel te maken hebben met het feit dat er een markt voor is. Zo'n 1.6 (hoe klein het ook moge wezen voor een dergelijke wagen) in een 3-serie zal dus zeker wel zijn kopers vinden.
                Tuurlijk zal het zijn kopers vinden

Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                Ik vind dat zever, sorry
                Dat is jouw goed recht.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                MAAR... en dan?? Als er mensen zijn die dat willen geven, is dat toch hun probleem!

De Laguna is trouwens lelijk
                Das inderdaad hun probleem. En ik mag toch mensen met een probleem uitlachen, of niet?

De E90 is ook lelijk, dus daar staan ze al quitte

Comment

• inderdaad BMW power. Allee nu terug naar uw mercedes lovers en don't come back

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                    Ik rij 45.000 km per jaar en heb ondertussen al wat auto's gehad. Ik heb nog met de Mercedes E van mijn vader gereden.

Ik kan je één ding vertellen, die 3 heeft een goed comfort, ik rij op 16" banden en heb geen sportophanging en ik heb een orthopedische lendesteun

btw , een 3 en een 7 vergelijken ??????
                    Die 3 heeft een goed genoeg comfort ja.

Maar goed is dat niet.
                    Blijft onder de middelmaat als je het mij vraagt.

Comment

Als ik dit naar mijn kop krijg gesmeten mag ik me toch wel verdedigen zeker. Of mag er geen commentaar gegeven worden op BMW?

Das inderdaad hun probleem. En ik mag toch mensen met een probleem uitlachen, of niet?

De E90 is ook lelijk, dus daar staan ze al quitte
                      Och god verdedigen... 't is gewoon belachelijk! Maak gewoon je punt duidelijk en daarmee is de kous af.

Dat er mensen meer betalen voor een bepaald merk is niet nieuw en dat vind je zowel bij Audi, BMW, Mercedes, Jaguar... En dat is trouwens niet alleen bij auto's zo! Het is ieders goed recht om te kopen wat hij/zij wil, niet?

Tuurlijk mag jij lachen met mensen, maar na 3,4,... keren gaat het wel vervelen.

Tjah en dat de E90 lelijk is, smaken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        inderdaad BMW power. Allee nu terug naar uw mercedes lovers en don't come back
                        Ja bon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

Tjah en dat de E90 lelijk is, smaken...
                          Das hetzelfde met die Laguna he

(niet dat ik die knap vind, want dat is nu eenmaal volgens mij ook een gedrocht)

Comment

Sorry hoor, maar ik heb eens een testrit gedaan met een laguna break 1.9 dCi met 120 Pk destijds. Die kostte ongeveer net hetzelfde als m'n 318d 'kneusje'. Sorry dat ik het zeg, maar die motor maakte serieus wat kabaal hoor en was pakken minder comfortabel dan m'n 318d, en dan zwijg ik ook nog over de wegligging. Ik ben echt blij dat ik destijds voor de 318d heb gekozen, m'n volgende wordt terug een 318d. Nee, niet omdat ik de centen niet heb voor een duurdere versie, gewoon omdat ik supertevreden ben van de prestaties van een 318d.

Maar hé, niets houdt u tegen om bij Renault te gaan shoppen hé. Iedereen zijn ding natuurlijk.
                            Btw, uw Laguna kost misschien minder, maar verkoop 'm maar eens binnen enkele jaren, dan krijg je 'r niets meer voor. Nog een reden om voor een BMW te kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Sorry hoor, maar ik heb eens een testrit gedaan met een laguna break 1.9 dCi met 120 Pk destijds. Die kostte ongeveer net hetzelfde als m'n 318d 'kneusje'. Sorry dat ik het zeg, maar die motor maakte serieus wat kabaal hoor en was pakken minder comfortabel dan m'n 318d, en dan zwijg ik ook nog over de wegligging. Ik ben echt blij dat ik destijds voor de 318d heb gekozen, m'n volgende wordt terug een 318d. Nee, niet omdat ik de centen niet heb voor een duurdere versie, gewoon omdat ik supertevreden ben van de prestaties van een 318d.

Maar hé, niets houd je tegen om bij Renault te gaan shoppen hé. Iedereen zijn ding natuurlijk.
                              Btw, uw Laguna kost misschien minder, maar verkoop 'm maar eens binnen enkele jaren, dan krijg je 'r niets meer voor. Nog een reden om voor een BMW te kiezen.
                              Al met de nieuwe Laguna gereden?

Ahja, ik koop geen auto om hem te verkopen

Comment

Een 3 heeft geen comfort.
                                Rij eens met een 7 tegen dezelfde snelheid
                                Wat is dat nu voor een vergelijking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                                  Wat is dat nu voor een vergelijking
                                  Comfort zoeken in een wagen van die klasse is even dom.

Als comfort hetgene is wat je zoekt in een wagen heb je niets aan zo een kleine wagen

Comment

• ik vind dat zo belachelijk dat men een 316i of een 318d minderwaardig vindt.

Wat een mens koopt is toch zijn beslissing.

Ik heb ook een 318d, ben ik dan iemand die het geld niet heeft voor een 320d maar toch met een BMW wil rijden ?

Hetgeen geld kost bij een BMW is het onderhoud, zelfs met een 316i of een 318d...

Mijn 318 d is met zijn 122 PK niet ruim bemeten, maar ondergemotoriseerd is hij zeker niet. Akkoord, meer vermogen is ook een deel van het rijplezier. Maar ik heb rijplezier genoeg met "maar" 122 PK. Dat zoek ik wel in de bochten met mijn basis-BMW'ke.

Het is maar wat je gewoon bent natuurlijk.

Comment

Comfort zoeken in een wagen van die klasse is even dom.

Als comfort hetgene is wat je zoekt in een wagen heb je niets aan zo een kleine wagen
                                      Een kleine wagen ??? Een 3-serie ?

Zeg jongen, hoeveel verdien jij wel misschien om uw comfort te zoeken in een 7-serie ?

Djeezus...

Ik reageer fel, maar het is er over, echt...

Comment

ik vind dat zo belachelijk dat men een 316i of een 318d minderwaardig vindt.

Wat een mens koopt is toch zijn beslissing.
                                        Tuurlijk... gewoon laten zeggen. Iedereen koopt wat 'm zelf wil.

Comment

Een kleine wagen ??? Een 3-serie ?

Zeg jongen, hoeveel verdien jij wel misschien om uw comfort te zoeken in een 7-serie ?

Djeezus...

Ik reageer fel, maar het is er over, echt...
                                          Ik?

Ik ben student.

Comment

Working...
                                          X