Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAl met de nieuwe Laguna gereden?
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAhja, ik koop geen auto om hem te verkopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk ben arts
Mijn dokter rijdt met een Megane CC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenProficiat.
Mijn dokter rijdt met een Megane CC
Ik kan mij nu in ieder geval een beeld van jou vormen na alles wat je hier gezegd hebt, het zegt veel over jezelf
Een huis afbetalen en kinderen onderhouden, laten we eens binnen een aantal jaren opnieuw praten over een kleine wagen zoals een 3-serie en het comfort vinden in een 7 van 80.000 Euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenHetgeen geld kost bij een BMW is het onderhoud, zelfs met een 316i of een 318d...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenOnderhoud maak je zelf zo duur of zo goedkoop als je wilt.
ik heb mijn onderhoud ook nog een aantal jaren zelf gedaan.
Maar desondanks blijft het onderhoud van een auto toch geld kosten, daar blijf ik bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat telt niet, dat is een 318i (maar wél van de bomma, niet? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat telt niet, dat is een 318i (maar wél van de bomma, niet? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenDat is een feit,
ik heb mijn onderhoud ook nog een aantal jaren zelf gedaan.
Maar desondanks blijft het onderhoud van een auto toch geld kosten, daar blijf ik bij
Is dit veel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenDat is zijn goed recht
Ik kan mij nu in ieder geval een beeld van jou vormen na alles wat je hier gezegd hebt, het zegt veel over jezelf
Een huis afbetalen en kinderen onderhouden, laten we eens binnen een aantal jaren opnieuw praten over een kleine wagen zoals een 3-serie en het comfort vinden in een 7 van 80.000 Euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenSoete heeft gelijk! Foto's posten!!
Damn, ik mis die kar nog altijd! Wat was dit een heerlijke auto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk deed vroeger voor 80 à 90€ een groot onderhoud (olie, oliefilter, dieselfilter, luchtfilter)
Is dit veel?
Distributie-riem, remblokken, remschijven, schokdempers, bougies....
Maar het is inderdaad wat je er zelf van maakt, daar heb je gelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Ja komaan... je zit nog altijd met de zwaardere taksen, het duurder onderhoud, blabla plus het feit dat er altijd onzekerheid gepaard gaat met het kopen van een tweedehandswagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
ge zijt waarschijnlijk een toffe kerel,
maar ik ga hier nu stoppen met deze discussie,
no hard feelings !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenE39 touring
Berline >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> touring
Voor mij dan toch.
E39: