Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Een 3-serie, C-klasse, Laguna, A4, zijn nu eenmaal 'kleine middenklassers'.

Ga daar eens met 4 man inzitten voor 600km... dan heb je het wel gehad hoor.

Dat heeft niks met geld te maken of hoeveel je wel niet verdient.
    3-serie: kleine middenklasser
    5-serie: middenklasser
    7-serie: grote middenklasser/'luxe'wagen.

Matteus wat voor uitspraken doe jij hier ?

Dat heeft niks met geld te maken....

Wat noem jij dan een kleine auto ? Een Astra, een Golf, .. ?

Ik dacht dat dit de kleine middenklassers zijn, volgens Autogids toch wel.

Weet je wat ik een kleine auto vind ? Waar je zelfs niet met 4 hoeft in te zitten voor 600 km?

Een smart of een Aygo,....

Ik ben blij dat ik kleine middenklasser heb, oh my god !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
      geen idee. Sommige oudere hebben ook al een ketting. De 16v's alleszins (318is met andere woorden), over de 24v's durf ik het niet direct te zeggen.

Jaja, oké, tot daar aan toe. Verschillende motoren hebben allicht verschillende distri-aandrijving.

Maar dat van die schokdempers en remschijven... waar slaat dat op??

Comment

Hmmm.. dat vind ik een beetje spijtig hoor.

Als je al niet een beetje kritisch mag spreken over het merk waar je zo van houdt, dan is het toch erg gesteld imo.

Ik doe niet anders dan benzen afbreken, in het desbetreffende lovers-topic.
        Als je zelf een BMW-lover bent NP

Benzen afbreken is overal toegestaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
          Matteus wat voor uitspraken doe jij hier ?

Dat heeft niks met geld te maken....

Wat noem jij dan een kleine auto ? Een Astra, een Golf, .. ?

Ik dacht dat dit de kleine middenklassers zijn, volgens Autogids toch wel.

Weet je wat ik een kleine auto vind ? Waar je zelfs niet met 4 hoeft in te zitten voor 600 km?

Een smart of een Aygo,....

Ik ben blij dat ik kleine middenklasser heb, oh my god !

Sorry!!!!!

Comment

Remschijven, schokdempers???

Slijt dat zo rap, dan, bij BMW?

Distributie-riem om de 80.000 bij vroegere bimmers... Nu gebruiken ze volgens mij niet eens meer riemen... of wel?
            Onnozelaar, heb je dat zelf al eens gedaan eigenlijk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
              Als je zelf een BMW-lover bent NP

Benzen afbreken is overal toegestaan

You get my point.

In een loverstopic waar ALLES altijd GOED gevonden wordt, is het volgens mij vooral merkenblindheid dat de klok bonkt.

Comment

• Schitterende touring Maxime, altijd al gevonden! Dé velgen voor onder een E39, dé kleur, en die chromé strip op de achterkant!

Heb je daar nog meer foto's van?

Comment

You get my point.

In een loverstopic waar ALLES altijd GOED gevonden wordt, is het volgens mij vooral merkenblindheid dat de klok bonkt.
                  Matteus ziet graag BMW's, dat weet ik ondertussen al

Comment

Ai, 'pijnlijke' opmerking, als ik m'n auto voor groot onderhoud en vervanging van ALLES moet toevertrouwen, is het wel aan matteus!

Comment

• *fier*

We hebben nog een weekje de E39 gehad toen we de X5 al hadden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Ai, 'pijnlijke' opmerking, als ik m'n auto voor groot onderhoud en vervanging van ALLES moet toevertrouwen, is het wel aan matteus!
                        Ok, dan neem ik mijn woorden terug, mijn excuses

Maar dan maakte hij toch een misplaatste opmerking en zou hij moeten weten wat het inhoudt

Comment

You get my point.

Idd, ik ben op en top BMW fan, maar daarom zijn er niet sommige andere merken waar ook wel een beetje mijn smaak bijzit...

Sommige types van BMW vind ik echt niet mijn ding maar ik zwijg daar dan ook over... Er zullen er sommige zijn bij wie dat wel hun ding is, ieder zijn goesting....

Comment

Onnozelaar... ?

Jij mag mij eens één zin van mij aanduiden die naar u gericht is, waarin ik u persoonlijk beledig.
                            Je doet je leeftijd geen eer aan, hoor. Als je zulke woorden er moet bijslepen in een discussie.

Ik heb een E34.
                            Ik heb daarvan, en van andere auto's, inderdaad reeds de distributieriem vervangen. Wat is nu de bedoeling van je vraag?

Schokdempers? mag ik dan vragen om de hoeveel km jij die vervangt/laat vervangen?

Remschijven dezelfde vraag.

Ik probeer nérgens vijandig te doen, CSL. Ik stel me alleen af en toe eens een vraag bij wat ik lees. Vreemd dat dat dan beantwoord wordt met "Onnozelaar, hebt gij dit of dat wel al eens gedaan??"
                            Ja, ik ben mss nog jong, en ja, ik mis bepaalde levenswijsheden nu, maar ik weet wél waarover ik spreek hoor. Het is tenslotte m'n vak, verdomme.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Schitterende touring Maxime, altijd al gevonden! Dé velgen voor onder een E39, dé kleur, en die chromé strip op de achterkant!

Heb je daar nog meer foto's van?
                              Ja hoor! Coming your way!

Let niet op de "L", mijn zus leerde toen nog rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                *fier*

We hebben nog een weekje de E39 gehad toen we de X5 al hadden.
                                Ma ziet da staan!!
                                Persoonlijk vind ik die véél knapper dan jullie X5, maar kom.
                                Klopt m'n vermoeden dat de X5 misschien wel es binnenkort vervangen zou kunnen worden? (zie topic A6 avant)

Comment

• Nu snap ik waarom een topic eigenlijk een discussie word genoemd

Comment

• Ik ga toch veel liever een dikke toer rijden dan hier wat te posten op het forum. Soms krijg je zo'n kritiek en commentaar terwijl men dikwijls niet eens goed weet over wat men praat of commentaar geeft...

Ik ga de ///M starten, nog veel discussieplezier

Comment

Onnozelaar... ?

Jij mag mij eens één zin van mij aanduiden die naar u gericht is, waarin ik u persoonlijk beledig.
                                      Je doet je leeftijd geen eer aan, hoor. Als je zulke woorden er moet bijslepen in een discussie.

Ik heb een E34.
                                      Ik heb daarvan, en van andere auto's, inderdaad reeds de distributieriem vervangen. Wat is nu de bedoeling van je vraag?

Schokdempers? mag ik dan vragen om de hoeveel km jij die vervangt/laat vervangen?

Remschijven dezelfde vraag.

Ik probeer nérgens vijandig te doen, CSL. Ik stel me alleen af en toe eens een vraag bij wat ik lees. Vreemd dat dat dan beantwoord wordt met "Onnozelaar, hebt gij dit of dat wel al eens gedaan??"
                                      Ja, ik ben mss nog jong, en ja, ik mis bepaalde levenswijsheden nu, maar ik weet wél waarover ik spreek hoor. Het is tenslotte m'n vak, verdomme.
                                      mijn excuses !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                        Ja hoor! Coming your way!

Let niet op de "L", mijn zus leerde toen nog rijden!

Tussen al die porsches en RS6'en enzo door, vind ik dit een bereikbare droomgarage!
                                        1 funkar voor de kleine baantjes
                                        1 pracht van een gezinswagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Het gaat over nieuwprijzen Carlito.
                                          Een nieuwe 316i, een nieuwe laguna, een nieuwe 7 reeks,... .
                                          Neen, het ging erover dat als je comfort wilt, je geen 3-serie moet kopen.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Als je die tweedehands auto een tijdje wil houden en er nog wat kilometers mee wenst te bollen, dan doe je er best aan om dat onderhoud deftig te laten gebeuren. En draai en keer het nu zoveel als je zelf wil, een deftig onderhoud van zo'n wagen kost nu eenmaal meer dan een deftig onderhoud van een 318d!
                                          Dan weet ik écht niet waar jij die info haalt hoor...

Olie is dezelfde (mss een literke meer)
                                          Remblokken voor:
                                          318i: 77€ excl BTW
                                          E38 730d: 65€ excl BTW

Het is niet omdat het een 7-serie is dat het duurder is he

En mij moet je niet vertellen wat je moet doen om een wagen veel kilometers te laten doen hoor

Comment

Working...
                                          X