Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fuck zeg.

Hoeveel posts zouden hier, laat ons zeggen, de afgelopen twee uur gepost zijn geweest?

Iemand goesting om te tellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
      BMW:
      Dat is het kernpunt. Niet alleen van dit topic, maar ook van de tegenwind: het wordt BMW vaak niet in dank afgenomen dat 't zo'n grote schare aanhangers en believers heeft (en dat is niet onterecht, laten we wel wezen), ook zonder dat deze mensen continu verkondigen dat BMW "hét beste merk" is. Het imago van BMW is, ondanks de sjaloeki's (die gaandeweg het "hippere" Audi opzoeken, het valt echt op), ijzersterk, en met reden. En dat is voor sommigen moeilijk te verkroppen, zo lijkt 't wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Heeft wegligging niet onrechtstreeks iets te maken met comfort? Mmm, ja, misschien slecht gekozen voorbeeld.

héhé sinds ik die link gepost heb zijn er 228 reacties op gekomen. Had ik nooit verwacht. Kibbel maar wat verder.

En ja een 3 brengt comfort we hebben zelf "lange" tijd 1 gehad en zonder dat je het wist reed je 180 zonder storende geluiden en zonder ook maar 1 keer van je stoel te wippen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Natuurlijk wel! BMW is niet heilig. Verre van.

Maar wat jij doet, is pure nonsens verkopen. Je zou toch anders verwachten van iemand die toch een béétje verstand van de automarkt zou moeten hebben.

"De '3 heeft geen comfort."
          "Turbo's gaan, tenzij ze op een BMW hangen, nooit stuk."

Dat is geen commentaar, Carlo, dat je reinste debiele laster, gezwets dat geen uitstaans heeft met de realiteit. En dat je dan pretendeert dat je gelijk hebt, op die punten, accentueert des te meer het feit dat je dus géénszins "opbouwende kritiek" geeft op BMW, maar hier gewoon wat postjes aan 't plaatsen bent om BMW een beetje voor de fun de grond in te boren.

Nu, je doet maar. Ik weet beter. Terwijl jij je onledig houdt met 't onterecht afbreken van een automerk waar je (en de uitzonderingen bevestigen de regel) helemaal geen boon voor hebt, rijden zovele anderen ondertussen met hun fantastische BMW rond, en genieten. En ja, misschien is er voor élke BMW wel een beter alternatief, of misschien niet. Dat maakt elk voor zichzelf uit.
          Dat van die turbo's was dan ook een grap he kerel. ik weet ook wel dat BMW zijn turbo's 9/10 bij dezelfde bedrijven haalt dan Benz en Audi en alle andere europese automerken. Dat die kapotgaan is gewoon een logisch vervolg van dat ze zo'n moderne diesels maken en slechte toeleveringen krijgen.

En dan mag je mij noemen wat je wilt, maar een 3 noem ik geen comfortabele wagen. Maar dat ga ik ook niet over een C doen, of over eender welke wagen van hetzelfde formaat, dus dat heeft niets met BMW of niet te maken.

Ik vond een Jag XJ sport uit 2000 ook verschrikkelijk slecht zitten achteraan.

Comment

Fuck zeg.

Hoeveel posts zouden hier, laat ons zeggen, de afgelopen twee uur gepost zijn geweest?

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

héhé sinds ik die link gepost heb zijn er 228 reacties op gekomen. Had ik nooit verwacht. Kibbel maar wat verder.

En ja een 3 brengt comfort we hebben zelf "lange" tijd 1 gehad en zonder dat je het wist reed je 180 zonder storende geluiden en zonder ook maar 1 keer van je stoel te wippen.

Toeval, ik had je post nog niet gelezen.

Na mijn eten kwam ik terug en zag ik dit, dus wou ik het ook wel weten.

Maar ik heb er niet zoveel zin in. Dacht trouwens dat iedereen dat al wist. Ik kwam het toevallig tegen.

Comment

Fuck zeg.

Veel... maar bepaalden hier willen het maar niet snappen!
              Last edited by ; 04/01/2008, 21:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                Doe datzelfde baantjes nog eens met die Laguna binnen 6 maanden; ik garandeer je dat 'ie uiteen rammelt.
                Onze Espace doet die baan nochtans dagelijks, en die rammelt na 6 maanden nochtans niet.

Die oude daarentegen lijkt wel uit elkaar te vallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Dat van die turbo's was dan ook een grap he kerel. ik weet ook wel dat BMW zijn turbo's 9/10 bij dezelfde bedrijven haalt dan Benz en Audi en alle andere europese automerken. Dat die kapotgaan is gewoon een logisch vervolg van dat ze zo'n moderne diesels maken en slechte toeleveringen krijgen.

En dan mag je mij noemen wat je wilt, maar een 3 noem ik geen comfortabele wagen. Maar dat ga ik ook niet over een C doen, of over eender welke wagen van hetzelfde formaat, dus dat heeft niets met BMW of niet te maken.

Ik vond een Jag XJ sport uit 2000 ook verschrikkelijk slecht zitten achteraan.
                  Dan moet je dringend aan je humor werken!! Ik denk niet dat er dat velen als een grap hebben gezien!

Comment

Laten we er gewoon van uitgaan dat enkelen hier in dit topic vandaag een zéér zwak moment hadden
                    Ik had ook een zwak moment

Ik stel mijzelf nu voor als Bart Simpson die bij de intro op het bord schrijft:

"Ik mag niemand ten onrechte onnozelaar noemen"
                    "Ik mag niemand ten onrechte onnozelaar noemen"
                    ..
                    ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                      Nu snap ik waarom gTa zo perfect verwoordt wat jij denkt.
                      Haha... foutje!

Comment

Enkele pagina's terug is 't weer de ervaring die spreekt, hoor. Over dat comfort van een E90. Jongens toch.

Mijn Babs had de M-ophanging, waarmee ze zelfs op Zolder nog 'n goed figuur sloeg (voor een diesel stationwagen!) en met 'r 2:03 best wel wat sportief materiaal achter zich liet ... maar ik kon er ook de vluchtheuvels hier in de Vandenbogaerdelaan in Izegem aan 80-90 mee nemen. Als je dat doet met een A4 (B7), sloeg 'ie met z'n carter keihard tegen de grond ... zelfs aan 60 bokte 'ie al tegen de grond.

Waarom zou een BMW '3 in godsnaam niet comfortabel kunnen zijn? In die gammatest in de AMS verslaat 'ie nochtans een pak auto's, vooral dan die Franse bakken die zogezegd meer comfort zouden hebben.

Ik weet 't wel dat het bon ton is om een beetje om BMW te zitten kakken, althans voor sommigen toch, maar er wordt meteen ook bewezen dat dat énkel kan met je reinste onzin. Jeeeezes zeg.
                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Da's juist, het staat zelfs in kleine lettertjes in het verkoopcontract dat gelijk welke BMW mét turbo binnen de 2 jaar een door BMW uit de garantie geweerde turboschade zal hebben.

Benz C 30 CDI AMG, Benz 350 TD, VAG 1.9 TDI, VAG 2.7T 265 (B5 S4), VAG 1.8T, ... die tellen allemaal effe niet meer. Want 't is geen BMW dus dan mag dat.
                        Hé, en wil het nou net ook BMW zijn (oh dear, ja, dat merk dat nooit met verstand om gaat met iets) die de laatste 15 jaar de turbo-boom bij de diesels heeft aangevoerd, en ook het meest innovatief is op dat vlak.

Maar ach, ik draag oogkleppen, want élke BMW turbodiesel gaat stuk na 60.000 km ongeveer, terwijl alle andere turbodiesels zonder problemen 850.000 à 1.600.000 km bollen (hell, een steengoeie Mercedes turbodiesel zoals b.v. de 270 CDI, die doet er zelfs makkelijk 2.500.000, en dat zonder één keer olie te verversen! )

De BMW turbodiesels zijn zo goed als altijd toonaangevend geweest, nu nog. Ze waren zeer vaak, en zijn nu nog vaak, de referentie. En ja, BMW heeft nu al twee keer een serie slechte turbo's geleverd gekregen, so? Elk merk heeft op elk moment wel met problemen te kampen. En dan is een serie slechte turbo's geenszins zo "belachelijk" voor BMW als b.v. de door ronduit slechte engineering serieus insijpelende R230 SL was voor Mercedes. Allez, ik zeg maar iets, hè. Maar 'k zal 't waarschijnlijk wel weer fout hebben, 't zal wel aan m'n oogkleppen liggen.

Ik zou, mocht ik jullie zijn, me b.v. ook snel naar het Alfa Romeo lovers topic haasten, en daar een beetje gaan zitten verkondigen dat élke Alfa Romeo (zonder uitzondering) compleet doorroest is na 3 maanden. En daarna gaan we met z'n allen happy-happy-joy-joy naar het Audi lovers topic, alwaar we 'es met onze oogkleppen gaan bewijzen dat geen enkele Audi deftig om 'n bocht te sturen valt. Enzoverder.
                        't Is nog erger dan dat, zelfs. Een BMW-navigatiesysteem zal je, tenminste als het werkt want dat doet het eigenlijk ook nooit, altijd zo laten rijden dat je geen drempels tegenkomt, want 'ie geraakt daar, door z'n doorslippende RWD, zelfs niet over. 't Is ook zo dat een BMW geen veerweg heeft, vandaar ook de afwezigheid van comfort, en dat 'ie dus in stukken uiteen valt als je een te grote hobbel neemt (alles met 'n niveauverschil van 2 cm en meer, eigenlijk).

Ja, want innovativiteit is zoiets als een pièce unique kristallen beker. Als één merk hem heeft, dan kan geen énkel ander merk ook innovatief zijn.

En aangezien 'ie bij de introductie van ABS door Mercedes-Benz in Stuttgart in een kast is gezet, kan je b.v. de twin-turbo BMW turbodiesels van de laatste paar jaren geenszins innovatief noemen. Noch de X-Drive, dat fantastische 4WD-systeem dat in de E60 zelfs de A6 quattro verslaat op 't vlak van aandrijving op gelijk welke ondergrond. Nope, sorry, NIET innovatief, hè, want de beker staat bij Benz.

Trouwens, geen enkel automerk is innovatief, buiten Benz dan want de eerste auto was een Benz ... en zéker BMW niet!
                        Voor jou, ja. Blijkbaar voor een voldoende grote groep klanten niet. BMW zou die auto niet op de markt brengen mocht er geen markt voor zijn.

Aangezien de auto (die 316i) blijkbaar belachelijk is, is die ganse groep mensen die die auto niét belachelijk vindt, dus ook belachelijk. Of anders gesteld : iedereen die niet denkt zoals jij is belachelijk. Right?

Jongens toch wat een breinscheten.

Neen, ik zou zo'n 316i ook niet moeten hebben. Maar daarom is 'ie nog niet belachelijk.

My God...
                        Hé, is het bij jou misschien ook al opgekomen dat er mensen zijn die NIET zo'n bevooroordeelde mening hebben zoals jij, en de BMW '3 (of een Audi A4, of een Skoda Superb, of een Chrysler Neon, whatever) GEEN slechte auto vinden, en 'm mooi vinden, en 'm goed vinden rijden? En dat, als die mensen weloverwogen beslissen om dan die auto te kopen, ZIJ gelijk hebben en JIJ langs geen kanten? Ik vind een Dacia Logan ook een DRAAK van een auto, maar gezien zijn prijs en zijn kwaliteiten begrijp ik de aankoopbeslissing van veel klanten van dat ding. En euh ... sorry to say it ... maar: een BMW '3 blijft nog altijd een steengoede auto. Ja, 'ie is duur. Maar een basic Mercedes C is duurder, niet beter uitgerust, even kaal, even oncomfortabel. En er zijn ook mensen die die auto kopen omdat ze die willen, en niet enkel voor de ster.

Niet iedereen heeft het geld om meteen een A8 te kopen, of een E-klasse. En niet iedereen heeft de pretentie om vanuit hun aftands plasticbusje een beetje te zitten schertsen met andermans keuze.
                        Dat is het ook, CSL.

Iedereen heeft zijn goeie en zijn slechte momenten. Laten we er gewoon van uitgaan dat enkelen hier in dit topic vandaag een zéér zwak moment hadden, en dat ze weldra wel weer de hersencellen laten samenwerken en een beetje zinnige praat zullen verkopen.
                        Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Gilles...

Lees jij eigenlijk heel het topic even gewoon door, VOOR je zomaar op vanalle posts begint te replyen?

Soms heb ik de indruk dat jij leest... 'oh, wat een reactie'--> BATS gTa ding erachter.... verderlezen... 'Oh, nog zo één!'--> BATS (néén, niet BABS...)..

dat vraag ik me ook wel af eigenlijk, en ik ben vrij zeker dat hij het zo doet. Met als resultaat dat je hier nu een paar hilarische pagina's krijgt

Gilles, lees eerst eens dat topic door. Jij neemt dit blijkbaar vrij serieus op en doet alsof Matteus niets anders doet dan BMW afbreken. Ik weet echter dat matteus helemaal niet zo merkenblind is of oogkleppen opheeft, en denk ook dat jij hier enkele dingen ietwat verkeerd interpreteert
                        Last edited by ; 04/01/2008, 21:21.

Comment

• Gisteren voor het vak ergonomie nog enkele modellen gaan testen op zithouding. De knopjes voor de elektrische zetels zijn soms wel ingewikkeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Onze Espace doet die baan nochtans dagelijks, en die rammelt na 6 maanden nochtans niet.
                            Die staat dan ook meer in de garage dan dat 'm bolt.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Onze nieuwe Espace heeft ons al meer geld gekost op zijn 12.000km dan de oude de laatste 25.000km
                            Sorry, 'k weet het, flauw mopje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              In een loverstopic waar ALLES altijd GOED gevonden wordt, is het volgens mij vooral merkenblindheid dat de klok bonkt.
                              Je veralgemeent op zéér verregaande wijze hier. 't Is onjuist wat je zegt: ten eerste is dit niet het enige topic waar "alles" altijd "goed" wordt bevonden (eigenlijk is dat zo goed als in elk lovers topic zo), hier worden ook zeer vaak kritische standpunten besproken, minpunten besproken, enzovoort. En merkblindheid is ook geen monopolie van BMW, wel integendeel. En tot slot moet het jou, gezien jouw toch propere dosis gezond verstand, toch al láng duidelijk zijn dat een merk met een terecht ijzersterk jong en sportief imago (of dat nu auto's zijn of iets anders), en dat zeer veel aanhangers kent, en vooral ook veel jongeren, op een internetforum een nog grotere groep bewonderaars of aanhangers kent? Dat is niet abnormaal, dat is normaal.

En ja, natuurlijk zijn er altijd mensen met oogkleppen. En gezien de grotere groep BMW-aanhangers, zullen er dus in absoluut aantal méér oogkleppen in dit topic te vinden zijn dan in andere topics. Ook dat is, zelfs statistisch, normaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                Dan moet je dringend aan je humor werken!! Ik denk niet dat er dat velen als een grap hebben gezien!
                                Ik ben niet achterlijk he.

Ik maak gewoon af en toe gebruik van tijdelijke 'zwaktes' van BMW om iedereen hier een beetje attent te houden

En als je me niet gelooft, er staat hier ergens een post van mij van enkele dagen/weken terug waarin ik zeg dat een M5 gewoon de perfectie is

En als je niets concreets hebt om (met recht) over te zeiken moet je beginnen over het uitlaatgeluid, over het feit dat je tractiecontrole nodig hebt om weg te geraken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

Gisteren voor het vak ergonomie nog enkele modellen gaan testen op zithouding. De knopjes voor de elektrische zetels zijn soms wel ingewikkeld.
                                  Die op de 5 kan ik toch met alle gemak bedienen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

Gisteren voor het vak ergonomie nog enkele modellen gaan testen op zithouding. De knopjes voor de elektrische zetels zijn soms wel ingewikkeld.
                                    Ik dacht dat je de ergonomie was gaan testen of je snel genoeg je deur open krijgt en alles netjes naast de kon doen laten komen bij een kotsbeurt

Comment

Die staat dan ook meer in de garage dan dat 'm bolt.

Sorry, 'k weet het, flauw mopje.
                                      Ach, ik lach mijn ouders daar ook altijd mee uit

Zij wilden geen Alfa kopen omdat ze onbetrouwbaar zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Het is tenslotte m'n vak, verdomme.
                                        Net als het ook het vak van iemand anders is, die echter de meest idiote praat afstak hier in dit topic. Dus, om ook 'es te veralgemenen (als jij dat mag, mag ik dat): het is dus géén garantie dat men objectief en naar waarheid spreekt, zelfs al is het z'n vak.

Je doet dat, denk ik, meestal wel. Dus gene paniek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

dat vraag ik me ook wel af eigenlijk, en ik ben vrij zeker dat hij het zo doet. Met als resultaat dat je hier nu een paar hilarische pagina's krijgt

Niet alleen hilarisch.

Vooral zeer veel onzinnige shit, en vooral het feit dat gTa z'n tijd daarin aan het steken is. Hoe lang is 'ie nu al bezig hier in dit topic, replies aan het schrijven? Een uur?

Een discussie evolueert (ja, zélfs deze...)... en als je dan op alles wat iedereen ooit gezegd heeft in een discussie gaat bovenhalen om nog snel even zelf een zegje erover te doen... nouja, vind ik een beetje zonde.

uiteraard NO OFFENCE richtig gTa... integendeel zelfs, dat 'ie de moed en moeite wil opbrengen om dat hier allemaal neer te typen...

Comment

Working...
                                          X