Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Kerel, ik denk hetzelfde over iedereen die met een A-klasse of B-klasse rijdt hoor.

Kan best zijn dat het steengoede auto's zijn, maar ik vind het gewoon veel te veel geld voor wat het is.

En niets tegen aftandse plastic busjes he, of ik wordt kwaad

Ik heb 'm één keer live gezien en ik vond 'm metéén te gek.

't Is gewoon: jij mag dan een zware koets met een lichte motor belachelijk vinden, velen vinden dat niet.

Bijvoorbeeld die Audi A8 2.8e. Ik vind dat een schitterende auto. En nochtans kan je die, wat verhouding 'aanwezige pk's in die auto' op 'doorgaans in zo'n auto verwachte pk's' betreft, mooi naast een 316i zetten.

Comment

Wat ik ga aanhalen?

Dat ik dat anders ervaren heb.

Afwerking, weggedrag ben ik het 100% met je AMS-boekje eens.

Hier om de hoek ligt een kasseibaan die er zo verschrikkelijk slecht bijligt dat het niet meer te rijden valt op een normale manier. En daar pleegt de nieuwe laguna minder een aanslag op mijn lichaam dan dat de E91 deed.
      En qua rammeltjes hoorde ik dus ook niets
      En dáárom dus heet het "een BMW '3 heeft geen comfort", zonder meer? Man, gelukkig houdt 99,999% van de mensen met meer dan één facet rekening als ze iets pogen te evalueren. Was iedereen zoals jij, dan was niks goed, en alles pertinent slecht.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
          Doe datzelfde baantjes nog eens met die Laguna binnen 6 maanden; ik garandeer je dat 'ie uiteen rammelt.
          Wel, zonder een inlandse eik op het hoenderhok te willen werpen: 't is nou niet dat de pre-facelift '3, '5, '7, '1 en ja zelfs '6 ZO goed bestand waren tegen 'n hoog kilometeraantal, wat rammeltjes en kraakjes betreft. Toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Fuck zeg.

Hoeveel posts zouden hier, laat ons zeggen, de afgelopen twee uur gepost zijn geweest?

Iemand goesting om te tellen?
            Ja!

*likt aan z'n vinger*

ientwiedrijvierevuvvezessezeeeeevnachteneeehntiene ...

DUUSD !!

Edith zegt dat ik me misteld heb. 't Zijn er 1598. Even veel als die belachelijke 316i cm³ heeft in z'n amechtige archaische motortje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

Van uwe 5 zaliger Maxime?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                Gilles, lees eerst eens dat topic door. Jij neemt dit blijkbaar vrij serieus op en doet alsof Matteus niets anders doet dan BMW afbreken. Ik weet echter dat matteus helemaal niet zo merkenblind is of oogkleppen opheeft, en denk ook dat jij hier enkele dingen ietwat verkeerd interpreteert
                Ik wéét dat je gelijk hebt, wat matteus betreft. Ik ben echter niet zo zeker van sommige anderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Ik heb 'm één keer live gezien en ik vond 'm metéén te gek.

't Is gewoon: jij mag dan een zware koets met een lichte motor belachelijk vinden, velen vinden dat niet.

Bijvoorbeeld die Audi A8 2.8e. Ik vind dat een schitterende auto. En nochtans kan je die, wat verhouding 'aanwezige pk's in die auto' op 'doorgaans in zo'n auto verwachte pk's' betreft, mooi naast een 316i zetten.
                  Heb jij die live gezien al?

Ik vind dat gewoon te licht, kan er niet aan doen.
                  Zéker in een BMW.

Ik zou doodgraag een E36 berline hebben. Maar het probleem is dat ik enkel een 325i of 328i wil, omdat ik de rest gewoon niet vindt beantwoorden aan "Freude am fahren"

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  En dáárom dus heet het "een BMW '3 heeft geen comfort", zonder meer? Man, gelukkig houdt 99,999% van de mensen met meer dan één facet rekening als ze iets pogen te evalueren. Was iedereen zoals jij, dan was niks goed, en alles pertinent slecht.
                  Dat aftandse plasticbusje is perfect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    Gisteren voor het vak ergonomie nog enkele modellen gaan testen op zithouding. De knopjes voor de elektrische zetels zijn soms wel ingewikkeld.
                    Dan moet je 'es in een BMW E65ev gaan zitten met de optionele comfortzetels, zeteverluchting en -verwarming. Ik breek telkens opnieuw m'n pols als ik in die boot m'n stoel wil verstellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Niet alleen hilarisch.

Vooral zeer veel onzinnige shit, en vooral het feit dat gTa z'n tijd daarin aan het steken is. Hoe lang is 'ie nu al bezig hier in dit topic, replies aan het schrijven? Een uur?

Een discussie evolueert (ja, zélfs deze...)... en als je dan op alles wat iedereen ooit gezegd heeft in een discussie gaat bovenhalen om nog snel even zelf een zegje erover te doen... nouja, vind ik een beetje zonde.

uiteraard NO OFFENCE richtig gTa... integendeel zelfs, dat 'ie de moed en moeite wil opbrengen om dat hier allemaal neer te typen...
                      Hé, typen en zo, 'k heb al bewezen dat 'k daar geen problemen mee heb, eeh. Nog in de lengte, noch qua aantal posts.

Comment

• @Gilles: welke ouderdomsverschijnselen had BABS?

Met die km-stand zou dat toch eigenlijk niet mogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Waarom?

Op de E34 zitten nog steeds de dempers die gestoken zijn geweest toen 'ie verlaagd werd. Toen had 'ie enkele 10.000km, nu 280.000. Die kar rijdt nog mooi strak. Ik zie m.a.w. geen reden om die te vervangen.
                          Hetzelfde met de remschijven.

Op de 190E heb ik de achterste dempers vervangen op 215.000km. De voorste dempers zijn nu (= 228.000km) ook wel bijna gaar, denk ik.
                          Nog steeds originele schijven. Oké, die zijn nu inderdaad wel redelijk versleten...

Op de 300TD heb ik de achterste schokdempers vervangen op 430.000km, dat was omdat er 1tje gebroken was. De voorste heb ik op 470.000km gedaan.
                          Originele schijven hebben er 480.000km opgestaan, maar waren nog steeds aanvaardbaar qua slijtage (slijtage was niet de reden voor wisseling).

Ik kan mij enkel baseren op wat ik lees, en vooral op mijn persoonlijke ervaring. Bijgevolg kan je je wel inbeelden dat het me zeer boeit, als ik een reactie zoals jouw voorgaande lees. Ik zou dan graag wat meer weten, zonder daarvoor aanvallend te willen overkomen...
                          Jij vervangt je schijven en dempers wel héél laat! Ok, je kar zal nog rijden en geen schade hebben, maar door je versleten dempers zal je kar iets 'levendiger' zijn bij uitwijken op hoge snelheid met alle gevolgen vandien! Meestal dempers vervangen rond 180-220k km, al zijn dat uiteraard algemene waarden, en bestaan er zeker uitzonderingen.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Nee totaal niet, de X5 blijft hoor! Ik moest me informeren voor een maat van me.

De X5 is ook mooi maar je hebt gelijk dat hij er minder 'dik' uitziet als de E39!
                          Idd, zeker mooie kar, 't is gewoon omdat ik de E39 touring een mooier model vindt dan de X5.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          matteus is beter in zijn vak hoor
                          Laat dat alstublief duidelijk zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Een integraal onderdeel van het comfort van een wagen is bij mij dat het aantal beschikbare plaatsen volgestoken kunnen worden en waarin je zonder stoppen (theoretisch) mee naar het zuiden van frankrijk rijden kunt zonder dat iemand zich ongemakkelijk begint te voelen.

En dat gaat (imho) niet met een 3-serie.
                          Met een 7-serie wel
                          Dat kan tegenwoordig bijna geen enkele auto meer, behalve een 7/A8/S/XJ in mijn ogen.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Da's waar. Achteraan dan toch. De achterbank is echt niet comfortabel. Vooraan echter was mijn Babs enorm comfortabel voor 'n auto met zo'n performant onderstel.
                          Ik moet zeggen, op de rit naar Frankfurt en terug heb ik geen enkele keer moeten klagen qua comfort. Ok, achteraan de mazda 6 is het 'aangenamer' toeven voor langere ritten, maar da's enkel door de beenruimte die veel groter is. Voor zo'n onderstel + 18" velgen, viel het comfort reuze mee!
                          Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Ik wéét dat je gelijk hebt, wat matteus betreft. Ik ben echter niet zo zeker van sommige anderen.
                            Af en toe BMW bashen mag toch wel

En een 316i uitbrengen is er gewoon om vragen he

Comment

• Wat is er in godsnaam mis met een 316i?

Hell, zo lang Mercedes nog A en B-klasses produceert waar je een dikke loser voor moet zijn om nog maar in gezien te willen worden kun je moeilijk commentaar geven op een 316i.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Dat kan tegenwoordig bijna geen enkele auto meer, behalve een 7/A8/S/XJ in mijn ogen.
                                Wie spreekt over nieuwe wagens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Wat is er in godsnaam mis met een 316i?

Hell, zo lang Mercedes nog A en B-klasses produceert waar je een dikke loser voor moet zijn om nog maar in gezien te willen worden kun je moeilijk commentaar geven op een 316i.
                                  Ah, dus omdat Mercedes ook loserbakken maakt, mag ik geen commentaar geven op BMW?

Comment

Wie spreekt over nieuwe wagens?
                                    Ok ja, de espace kan dat ook op z'n 14" wielen met de vering van m'n bomma haar bed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Ok ja, de espace kan dat ook op z'n 14" wielen met de vering van m'n bomma haar bed.
                                      Zwijg, onze Espace is wel verlaagd he...

Comment

• Ik vind het goed dat gTa hier ook eens af en toe aan de boom schudt

*slijm-modus off*

Comment

Ah, dus omdat Mercedes ook loserbakken maakt, mag ik geen commentaar geven op BMW?
                                          Dat is het punt niet.

Leg mij uit wat er mis is met een 316i.

Comment

Working...
                                          X