Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Dude, ik heb daar 4 namiddagen Zolder mee afgejakkerd. En ik spaarde 'r niet, enkel op de laatste Zolder-meeting was ik minder hard voor 'r. Ook op de Nordschleife dat ding werd tot 't eind van 'r kunnen overal door en over gejakkerd. In Frankrijk en Duitsland reed ik daar minutenlang continu volle pétard mee (en ze was ge weet wel, dus da's dan een pak extra belasting voor de mechaniek). Ze heeft een kleine 135.000 km gereden, maar "afgezien" zoals waarschijnlijk de modale 320d touring nog niet op 300.000 km doet, daar ben ik zeker van.
    Dat moest ik horen.
    Want ik kijk geregeld naar E46's met 2 ton in de overtuiging dat dat geen probleem is.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
      het zijn maar auto's hoor...

      ik hou niet van bmw omdat ik de bediening van die nieuwe bimmers zo hyper vind...alles reageert zo keisnel en direct en je weet niet wat eerst te doen!!

      bediening op speed
      schitterend!

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        veel steenslag is typisch BMW-kontkleverij he...

        En kijk, de vooroordelen tov leasebakrijders worden ook terecht gestaafd door die laatste paragraaf
        Ik ben de laatste om dat te ontkennen. I loved her, i really did, and i respected her, i really did ... maar NIEMAND kan beweren dat 'ie nooit 'es "mjah, sjans dat het eigenlijk de mijnen niet is" denkt. Kijk maar naar test- en perswagens. Die dingen worden compleet afgeragd op 15.000 km. Of huurauto's, het aantal "op reis hebben we een Suzuki Jimny gehuurd en die hebben we 'es voor de gein continu aan 6000 tpm in tweede gereden " verhalen is niet te tellen.

        Kontkleven? Hmm, 't gebeurt, maar niet vaak. En zeker niet om "allez hup opzij" te willen zeggen. Doorgaans is 't omdat ik niet wil remmen nadat ik uit tempomat ging, en 'm dan (te dicht) laat "uitbollen" op de voorligger.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Deal.

          En die staat daar niet om m'n instemming met jouw stelling te doen wankelen. Of wel. Denk ik.

          Neen hoor



          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

            Kontkleven? Hmm, 't gebeurt, maar niet vaak. En zeker niet om "allez hup opzij" te willen zeggen. Doorgaans is 't omdat ik niet wil remmen nadat ik uit tempomat ging, en 'm dan (te dicht) laat "uitbollen" op de voorligger.
            Hoe kom je dan aan die steenslag?

            Mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat dat is van te dicht op je voorligger te rijden.

            Ook wel dat de E17 (in u omgeving) daar meer last van heeft dan de andere snelwegen

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Neen hoor





              I'm cured from that.

              Damn, you infected me with this now.

              Comment


              • Ik rij ook met een lease-wagen en ik behandel hem zoals het mijn eigen wagen is, ik ben ook van plan om hem over te kopen voor mijn vrouwke

                Niet alle lease-rijders stampen hun auto kapot

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Hoe kom je dan aan die steenslag?

                  Mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat dat is van te dicht op je voorligger te rijden.

                  Ook wel dat de E17 (in u omgeving) daar meer last van heeft dan de andere snelwegen
                  echt he!! E17 is de koning der steenslag!

                  heb ook redelijk wat last daarvan op de punto, en dat komt echt niet van kontkleven..dat lukt namelijk niet

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Sowieso, maar dan begrijp ik op mijn beurt niet dat je een Mercedes koopt. Er zijn veel goedkopere alternatieven die hetzelfde doen.
                    Overname, gekende dealer, mooi aanbod, lage km-stand,...

                    Nu, je gaat mij niet horen ontkennen dat die A een rotbak is. Daar valt nix mee te doen, dat stuurt vederlicht, de automaat reageert trager dan mijn overgrootmoeder, dat herneemt niet noch gaat vooruit,... Die vliegt hier gelukkig zo snel mogelijk weer buiten, als er zich iets interessants voordoet. Mijn moeder klaagt steen en been, en dat deed ze in haar vorige niet.

                    EEN 1600cc IS OOK IN EEN A KLASSE VEEL TE LICHT!!

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Hoe kom je dan aan die steenslag?

                      Mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat dat is van te dicht op je voorligger te rijden.

                      Ook wel dat de E17 (in u omgeving) daar meer last van heeft dan de andere snelwegen
                      Euhm, ja, 'k weet 't niet. Ik ken géén auto die daar geen last van heeft, eigenlijk. Zeker "banekarren" (= auto's gebruikt om mee te werken en veel kilometers te doen) hebben daar allemaal last van. Ik denk dat het eigenlijk niet echt uitmaakt of je nou op 6 meter of 15 meter van je voorligger rijdt, en dat je sowieso "hard stof" hapt dat je lak af doet bladderen. En ik rijd ook zeer veel boerenbaantjes. En ik durf daar wel 'es te crossen, en het commando "eighty, right five, don't cut" (allez, het laatste deel daarvan), ik ken da ni.

                      Mjah, herspoten auto-onderdelen = veel zwakker dan originele lak. Dat is zeker.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                        Ik rij ook met een lease-wagen en ik behandel hem zoals het mijn eigen wagen is, ik ben ook van plan om hem over te kopen voor mijn vrouwke

                        Niet alle lease-rijders stampen hun auto kapot
                        Ik stampte Babs ook niet kapot.

                        Maar ik gebruikte ze wel tot de grens van 'r kunnen. En ik ken mezelf: deze zomer mag je er zeker van zijn dat een kalende spekreet uit Kizzehèm die rot-NCT5 runflats zal aan 't afschaven zijn op Zolder. Ik zég dan wel dat ik 't niet ga doen, ik ben véél te verslaafd aan zo'n dingen.

                        Ik ben van oordeel dat nieuw gerief dat in geen enkele zin zeldzaam is, gebruikt moet worden ohne Ende. Oldies en zo, dat is iets anders.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ik stampte Babs ook niet kapot.
                          Ik had het ook niet over jou hoor

                          Comment


                          • YES !!!!!!!

                            Ik ben mee met het topic!!! Geen achterstand meer.

                            Oké, dan ga ik nu offline.

                            Doei!

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                              Ik had het ook niet over jou hoor
                              Sommigen zouden m'n "aanpak" op circuit méér dan "kapotstampen" noemen. Hell, ik heb ze uiteindelijk ook wel 'es mooi tegen de vangrail gezet hè, op de Nordschleife.

                              Da's toch (zelfs in mijn vocabularium) al "ferm aanpakken", vind ik.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Sommigen zouden m'n "aanpak" op circuit méér dan "kapotstampen" noemen. Hell, ik heb ze uiteindelijk ook wel 'es mooi tegen de vangrail gezet hè, op de Nordschleife.

                                Da's toch (zelfs in mijn vocabularium) al "ferm aanpakken", vind ik.
                                laat mij er maar es mee rijden

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Sommigen zouden m'n "aanpak" op circuit méér dan "kapotstampen" noemen. Hell, ik heb ze uiteindelijk ook wel 'es mooi tegen de vangrail gezet hè, op de Nordschleife.

                                  Da's toch (zelfs in mijn vocabularium) al "ferm aanpakken", vind ik.
                                  Inderdaad !

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    YES !!!!!!!

                                    Ik ben mee met het topic!!! Geen achterstand meer.

                                    Oké, dan ga ik nu offline.

                                    Doei!

                                    Je hebt het Benz-topic nog niet gedaan!

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Ik ben de laatste om dat te ontkennen. I loved her, i really did, and i respected her, i really did ... maar NIEMAND kan beweren dat 'ie nooit 'es "mjah, sjans dat het eigenlijk de mijnen niet is" denkt. Kijk maar naar test- en perswagens. Die dingen worden compleet afgeragd op 15.000 km. Of huurauto's, het aantal "op reis hebben we een Suzuki Jimny gehuurd en die hebben we 'es voor de gein continu aan 6000 tpm in tweede gereden " verhalen is niet te tellen.

                                      Kontkleven? Hmm, 't gebeurt, maar niet vaak. En zeker niet om "allez hup opzij" te willen zeggen. Doorgaans is 't omdat ik niet wil remmen nadat ik uit tempomat ging, en 'm dan (te dicht) laat "uitbollen" op de voorligger.
                                      ben ik dan lomp als ik een huurwagen eerst warm rijd?

                                      m'n autohart doet nu eenmaal pijn om een pas gestartte motor de zweep te geven...

                                      Comment


                                      • Even inpikken ivm die ophanging van een E90. Een E46 vond ik altijd best goed qua demping en veerkarakteristiek. Veel meegereden met een 330d touring (op 17"), en paar keer gereden met een 320d sedan. Prima onderstel, mooi compromis! Flink afgeveerd (die 330d dan), maar toch aangenaam.

                                        Dan eens paar keer meegereden(lange afstanden)met een E90 320i met 17", en dat was té naar mijn mening voor dagelijkse 4-cil sedan. Ik zal wel meestal achteraan... maar toch.
                                        Dan overlaatst enkele keren gereden met een E90 320d met sportonderstel én 19" wielen. Dat is gewoon een ROTonderstel imo. stuiteren + heel droge reacties. Kom ik (als jonge gast) met pijn in de rug uit. Overlaatst nog eens mee gereden met 16" winterwielen, en hoewel het droge er een beetje uit was, blijf ik dat een belachelijk onderstel vinden zonder enige vorm van compromis voor dagelijks gebruik.
                                        Ik heb het graag hard, maar er zijn grenzen... die kar stuitert gewoon van de (belgische) baan af.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X