Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Dan moet je 'es in een BMW E65ev gaan zitten met de optionele comfortzetels, zeteverluchting en -verwarming. Ik breek telkens opnieuw m'n pols als ik in die boot m'n stoel wil verstellen.
    ik weet niet eens hoe die dingen te verstellen

ik duw telkens op dat zetel-icoontje, gelijk je in een benz ook de zetels versteld, maar dat doet niets. Met als gevolg dat ik al een paar keer met die dingen heb gereden terwijl ik op het topje van m'n zetel moest zitten omdat ik anders niet aan m'n pedalen kon

ergo nul

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Wat is er in godsnaam mis met een 316i?

Hell, zo lang Mercedes nog A en B-klasses produceert waar je een dikke loser voor moet zijn om nog maar in gezien te willen worden kun je moeilijk commentaar geven op een 316i.
      kerel

Moest ik die A hier nog hebben zou ik u wel anders laten piepen

FWD-drift0n zou volgens mij met die kar nog beter gegaan zijn dan met die schommelende espace

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        ben ik dan lomp als ik een huurwagen eerst warm rijd?

m'n autohart doet nu eenmaal pijn om een pas gestartte motor de zweep te geven...
        Geen last van

Alleen als het écht koud is (winter, buiten slapen) spaar ik de auto

Comment

I strongly disagree.

We hebben nog 'n 325iX touring gehad in Frankrijk. Ik heb daar nauwelijks mee gereden, maar als ik m'n pa hoor vertellen hoe dat kot reed op 't droge, op gewone baan. Oei. Ik heb ook de 525iX gereden (E34), en van het sublieme rijgedrag van een BMW is ook in die auto niet veel te merken.

Verser in het geheugen ligt echter de (E46) 325xi touring. 't Is een beetje misplaatst om dat hier nu zo te zeggen ... maar ... dat ding reed als een doorsnee Audi. Onderstuurd, gevoelloze voortrein, vooral onprecies ook.
          Oké, tractie = vet en zo, maar als je zo hard op stuurprecisie moet inboeten en de kans dus groot is dat je die extra tractie nadien gaat nodig hebben om je auto uit de wei te rijden die je niet kon ontwijken omdat je auto een andere kant op ging dan die waar je stuur naar wees ... mjah, no thanks, dan.

Vandaar vind ik die nieuwste X-Drive dan ook zo impressionant. Ik had altijd gedacht dat de BMW 4WD's maar kneusjes zouden zijn, maar niks is minder waar.
          Ik had het dan ook over BMW algemeen, dat als merk de slogan 'freude am fahren' heeft ontwikkeld en waargemaakt, en niet over die eerste X-experimentjes, om het zo te noemen. Mijn fout
          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Mjah, ik begrijp je wel ... maar dan vind jij b.v. de Audi RS4 inzake z'n quattro-eigenschappen ook niet innovatief? Innovativiteit hoeft niet per se extern te zijn, dat kan ook intern. Ik vind, persoonlijk, het feit dat Audi (en dan nog murmelend, alsof ze zich 'n beetje schamen) de RS4 een acterwielaangedreven karakter mee probeerden te geven, zéér innoverend! Zeker voor Audi! En een BMW met 4WD die ook nog 'es goed rijdt én de uitvinder van de 4WD (so to speak ) op z'n doos geeft, dat vind ik, naast het feit dat er zeker innoverende technische zaken in die aandrijving zitten/zaten, dus weldegelijk 't vermelden waard.

Trouwens, ik heb nooit een test tussen die drie auto's gevonden, al wou ik wel. Ik herinner me wel een test waarin de A6 3.2 FSI quattro de E 350 4-matic het nakijken gaf qua tractie en wegligging? Is die 4-matic dan toch drie keer zo goed als de Audi en de BMW samen?
          gohja, als je innovativiteit inderdaad op die manier gaat bekijken (intern dus, als een grondige evolutie van hetgeen wat ze in het verleden hebben geproduceerd en wat hun imago heeft getekend), dan heb je gelijk.
          Maar ik houd het in dat geval eerder op 'geëvalueerd en geperfectioneerd' dan het over een innovatie te gaan hebben.

En jammer genoeg ken ik de bmw-geschiedenis niet goed genoeg om zelf enkele innovaties aan te halen in mijn ogen die naam wel waardig, maar ik ga er wel van uit dat die er zijn

Die tests wil ik wel eens opzoeken, al betwijfel ik of ik die nog heb. Die waar ik het over had was eentje van autozeitung die ik vorig jaar op skivakantie in het hotel heb gelezen, maar die was van daar en heb ik dan ook mooi laten liggen

Comment

• Op enkele details na kan een 316i er zo uitzien

Ik begrijp al die ophef van dit type eigenlijk niet

Met prestaties van 10,8 sec(een VW GTI 8v ging niet sneller en werd toen toch als snel ervaren) en een top van bijna 208 km/u(waar men maar max 120 km/u mag ) en een verbruik van 5,9 liter zou het gek zijn om deze wagen links te laten liggen.

Ik vind het een goede zaak dat BMW deze 316i terug uitbrengt. Kost minder, verbruikt minder en je krijgt een volwaardige auto voor. Oké, er zal voor deze prijs ook een ander merk zich aanbieden met een sterkere motor en beter uitgerust enz,.... maar het is géén BMW

Ieder moet voor zichzelf uitmaken wat hij juist verlangt van zijn BMW. Ieder zijn eigen rekening en keuzes! Als men graag een BMW ziet/rijdt en een 318i al te duur wordt, dan biedt een 316i oplossing(naar BMW rijplezier )
            Last edited by ; 04/01/2008, 23:10.

Comment

• 't Is raar om 't zo te zeggen, maar ... mocht ik vanavond den EuroMillions winnen, ik zou in de komende maand toch best wel wat auto's bestellen ... en er zou geen één BMW bij zijn.

'k Zou wel nen officiële pre-order pakken op de CSL.

Comment

't Is raar om 't zo te zeggen, maar ... mocht ik vanavond den EuroMillions winnen, ik zou in de komende maand toch best wel wat auto's bestellen ... en er zou geen één BMW bij zijn.

zelfs als ik euromillions won, zou ik een heel aantal auto's kopen, maar het zouden er maar weinig nieuwe zijn

nieuw: G55 (ik ben gedwongen die dwaze nick waar te maken ), CLK 63 BS en GT3. Voor de rest ga ik occasie shoppen met m'n euromiljoenen

Comment

• E30 M3
                  Z8
                  507
                  3.0 Csl
                  E46 Csl

Comment

• Er zouden oude bij zijn ook, ja. Maar niet téveel. Eerder iconen, verzamelaarsobjecten.

Nieuw? De Veyron natuurlijk. En een RS6 Avant. En een SLR Roadster. En een F430 Scuderia. I'm very sorry for the G55K, maar 't zou een Brabus G V12 worden, no doubt.

En nog een paar.

Comment

• Ik zou wél op schaal 1:1 doen wat ik nu op schaal 1:18 doe.

Elke versie van de M3. Enkel de M3 compact zou 'k moeten missen, daar zijn er maar twee van, en die zijn niet te koop.

Comment

't Is raar om 't zo te zeggen, maar ... mocht ik vanavond den EuroMillions winnen, ik zou in de komende maand toch best wel wat auto's bestellen ... en er zou geen één BMW bij zijn.

Wa hedde gij gegeten vanavond ?

Comment

• En m'n loods voor de M3-collectie zou in een kelder onder een huis komen dat in eender welke straat ligt, zolang het maar huisnummer 113 is. En dan uiteraard het huisnummerbordje met eentjes met een lang schuin streepje, zodat het precies "M3" wordt.

Comment

En m'n loods voor de M3-collectie zou in een kelder onder een huis komen dat in eender welke straat ligt, zolang het maar huisnummer 113 is. En dan uiteraard het huisnummerbordje met eentjes met een lang schuin streepje, zodat het precies "M3" wordt.
                            Ziedewel da ge ne freak zijt

Comment

Er zouden oude bij zijn ook, ja. Maar niet téveel. Eerder iconen, verzamelaarsobjecten.

Nieuw? De Veyron natuurlijk. En een RS6 Avant. En een SLR Roadster. En een F430 Scuderia. I'm very sorry for the G55K, maar 't zou een Brabus G V12 worden, no doubt.

En nog een paar.
                              GV12 gaat op de limiet iets meer ondersturen en zich minder scherp in de bocht laten zetten door de zwaardere motor.

But who the fuck cares ook goed voor mij

ik zou enkele collectors willen : 190E 2.3-16 (in Lauda uitvoering), 2.5-16, EVOI en EVOII, en een ex DTM 190 voor circuit-uitstapjes, een E30 M3, een cecotto graag, en een sportevolution, een Delta Integrale EVO, een Sportquattro, een Z8, en als daily een Alpina B10 V8S touring(E39 dus!). En een E55. En een AC Cobra graag, langs een 993 Turbo S. En dan nog wat oldies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                Wa hedde gij gegeten vanavond ?
                                Fietjes van de fietuur.

I mean it. 1-serie? Bah. Een '3, welke? Een '5? Naah. De '6 ook al niet. Een '7 zeker niet. De X5 heeft nog niet de motor die ik als rich guy zou willen. M3? Nope. M5? Fehlanzeige. Z4M? Euhm, nope! M6? Niejenieje.

Er schiet niks over.

Oké, als ik dan écht moet: een M3 berline.

Comment

• Doe mij maar een W220 S65 AMG en een tankpas ofzo... Dan ben ik geloof ik wel tevreden.

En een Range Rover Supercharged in Overfinch trim voor het vrouwtje.

Comment

Fietjes van de fietuur.

I mean it. 1-serie? Bah. Een '3, welke? Een '5? Naah. De '6 ook al niet. Een '7 zeker niet. De X5 heeft nog niet de motor die ik als rich guy zou willen. M3? Nope. M5? Fehlanzeige. Z4M? Euhm, nope! M6? Niejenieje.

Er schiet niks over.

Oké, als ik dan écht moet: een M3 berline.
                                    Jij ging toch van elke M3 eentje kopen, dus dat zijn er dan al 4

Comment

Ik zou dus eerst bij BMW beginnen.... en wat er nog overschiet zal dan naar een ander merk gaan(als ik dan nog wel de behoefte heb aan een ander merk/model na zovele BMW's in het bezit te hebben )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                        Ziedewel da ge ne freak zijt
                                        Freakjes van de freakuur.

Comment

• een barkas voor mij graag

Comment

Working...
                                          X