[/QUOTE]
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenWaarvoor dient dat SMG knopje ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen waarvoor dient de rest van die knoppen
het blijft wennen een bmw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Moeten we allemaal 100-regels-tellende-post schrijven om een boodschap over te brengen mss?
Heb ik ongelijk mss?
"het is een goede auto, koop maar"op de vraag
"Hoi, kan iemand mij z'n ervaring meedelen met de automatische versnellingsbak in auto X, motor Y (niet motor Z, die automaat heeft maar 5 verhoudingen, en daar heb ik al mee gereden), immers ik las dat die door de vernieuwde blokkering van de koppelomvormer nogal 'es durft te schokken bij bestendig stop&go-verkeer (file b.v.). En heeft iemand de interne benaming van die bak (geproduceerd door ZF als ik me niet vergis), zodat ik wat specs kan opzoeken, of kan zoeken naar evt. problemen ermee op 't internet? Dank!"Maar ik zei het al: merci!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Hoe neem je zo'n foto's?
Graag een gedetailleerde uitleg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeen, maar jouw antwoord was voor mij even zinnig als het antwoord"het is een goede auto, koop maar"op de vraag
"Hoi, kan iemand mij z'n ervaring meedelen met de automatische versnellingsbak in auto X, motor Y (niet motor Z, die automaat heeft maar 5 verhoudingen, en daar heb ik al mee gereden), immers ik las dat die door de vernieuwde blokkering van de koppelomvormer nogal 'es durft te schokken bij bestendig stop&go-verkeer (file b.v.). En heeft iemand de interne benaming van die bak (geproduceerd door ZF als ik me niet vergis), zodat ik wat specs kan opzoeken, of kan zoeken naar evt. problemen ermee op 't internet? Dank!"Maar ik zei het al: merci!
Altijd een uitleg klaar hé!
Maar ge kunt toch niet zeggen dat ik verkeerd was, buiten dat het een beetje een nutteloze post was...
Comment
-
Die fotos neem je door een speciaal instrument. Tzijn 3 lange stokken die met zuignappen op de auto plakken meestal de motorkap. Die stokken lopen allemaal samen tot 1 punt. Dat punt is sterk genoeg om dan een camera te dragen. Dan rij je de auto zachtjes voorruit zodat er een beweging ontstaat en je gebruikt een lange sluitertijd. Ik kan het zelf niet maar al genoeg life zien doen. Ons eva heeft er ook zo een paar
Comment
-
Een leuke foto trekken is niet moeilijk als de natuur wat mee wil en je es origineel wil doen
Geen truckage: meer info op http://www.snopes.com/photos/animals/sharkkayak.asp
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenah, dat is een O... R = reverse, O = ?, E = Economy?, S = Sport?
O= Neutraal
E= Economy
S= Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen waarvoor dient de rest van die knoppen
Reichweite(Aantal km's dat nog gereden kan worden met naftbak), Code(beveiliging), Limit(max snelheid), Timer(chronometer), Km/miles(kiezen tussen km of miles, Memoboodschap(kan memo ingesproken worden.
Dan daaronder dus de SMG winterstand knop en zetelverwarming chauffeur en zetelverwarming passagier.
Daaronder de standheizung met alarmlichtje
Comment
-
Hallo
Wat is de beste manier om een Ipod te laten werken met een radio/cd speler business uitvoering van een E46?? Naar het schijnt zijn FM transmitters rommel (storing, verspringen van frequentie's....) Nu ik heb deze vraag aan de BMW dealer gesteld en die antwoorde terug dat een interface rond de 380 euro kost en een AUX aansluiting rond de 200 euro. Nu was mijn vraag ofdat het niet mogelijk is om zelf een kabeltje te voorzien. 200 euro voor een kabeltje in te pluggen lijkt me wel veel geld. Er is dus een aux uitgang voorzien aan deze radio?? of moet er nog een tussenstukje tussen. Ik ben verwonderd dat er zowiezo een AUX uitgang zou zijn aangezien er nergens op de radio een knopje is om de AUX ingang op te zetten. Iemand ervaring hiermee???
Comment
Comment