Oorspronkelijk geplaatst door HaVo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIdd, ik zie het probleem ook niet. Vroeger (nog geen tien jaar geleden) reden de zware mannen met wagens van net boven de 100pk, nu is de jeugd er al niet meer met tevreden.
Zelfde basisuitrusting als andere 4cil... dus voor 30k heb je een ruime en een van leuke opties voorziene BMW. Ik zou niet weten wat doen met mijn geluk.
Dat ze hem maar snel op de CC plaatsen.
toch leuk voor mensen die geen snelle en gulzige wagen wensen maar toch een stevige "betrouwbare" bolide die niet teveel aan taks & benzine kost...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenAh voila, kijk, ik was het niet zeker.
X5 en Z4 komen toch uit de States, niet?
X3 wordt gebouwd bij Steyr in Oostenrijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNormaal wijst dat zichzelf wel uit hoor...it's pretty much foolproof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik zou ni graag tegen 170 mijn board zien verdwijnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTrager rijden he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNormaal wijst dat zichzelf wel uit hoor...it's pretty much foolproof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk dacht dat jij graag met de auto reed.
Als je trager rijdt, kan je langer genieten
Ik haat autorijden btw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenandere optie:
ik moet toch binnen 2 weken vlak voor vertrek op Inspektion, kzal meteen ééntje kopen en vragen dat ze het erop placeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWaarom ga je eigelijk niet in Belgie op onderhoud?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenWie zegt dak ni in België ga? Ik ga bij Van Boom in Asse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk dacht bij BMW Kohl ? en je zegt op Inspektion dus ik dacht dat is niet Belgie
en Inspektion noemt toch zo bij BMW? ipv een groot of een klein, nen II of nen I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwas ik eerst van plan ja, maar ga nu toch bij Van Boom gaan..
en Inspektion noemt toch zo bij BMW? ipv een groot of een klein, nen II of nen I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIn het Nederlands is dat gewoon inspectie I en II
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichteneik, nederlands
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenNederlands leren of oprotten zo moet dat
de omgekeerde wereld
Comment
Comment