Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, cava... Je krijgt wel een dikke auto voor dat geld. Is het voor jou? Of...?
En ga je de 1 dan inleveren bij bmw?
Wat is de brutoprijs van de wagen? Hoeveel procent korting krijg je? En wat zijn de saloncondities? Ook het navigatie business gratis?
Nee het is ter vervanging van de 320d,Ik zal tegen vanavond eens de papieren uit de wagen pakken weet niet hoeveel de korting juist is van die navi weet ik ook niet.Maar een tweedehandse 520d kost wel meer bij dezelfde dealer
Nee het is ter vervanging van de 320d,Ik zal tegen vanavond eens de papieren uit de wagen pakken weet niet hoeveel de korting juist is van die navi weet ik ook niet.Maar een tweedehandse 520d kost wel meer bij dezelfde dealer
Oki, merci Ja, ik zeg, het is wel een goede prijs. Knappe korting gehad. Welke dealer is dat eigenlijk? Vanavond kijk ik nog eens, dan kom ik meer te weten.
Oki, merci Ja, ik zeg, het is wel een goede prijs. Knappe korting gehad. Welke dealer is dat eigenlijk? Vanavond kijk ik nog eens, dan kom ik meer te weten.
Een E220 CDI facelift met sportpakket kost volgens de cc met dezelfde uitrusting €56.000
Zelfs met korting komt 'ie wrs nog een stuk duurder uit...
Maar 't is natuurlijk wel knapper
Al bij al geen slechte deal denk ik?
Ja ik heb het ook maar aan de telefoon gehoord,Vanavond zie ik het met mijn eigen en ga ik nog de kleur enzo proberen aan te passen Titansilber met zwart leer is saai Ik wil spacegrau 19" velgen en bruin leer met zwarte lijsten
Daarstraks op school waren een paar jongens bezig over BMW..
Ik citeer
- BMW M6 bestaat niet
- in de E60 M5 ligt een V8
- in de E46 M3 ligt ook een V8
- enzovoorts..
Ik citeer
- BMW M6 bestaat niet
- enzovoorts..
Ik ken dat van toen ik enkele jaren terug op het middelbaar zat. Een kerel die daar heel stoer verkondigde dat de M5 meer dan 400 pk per as had. Dus 4wd met 800 pk ofzo, of wat hij er ook mee bedoelde.
Als je weet dat die kerel nu bij BMW in de verkoop werkt, heb ik al een reden om in die garage géén auto te gaan kopen
Ik citeer
- BMW M6 bestaat niet
- enzovoorts..
Zo ken ik er nog...
personen die denken dat ze er iets van kennen....
-Hé joh, hebt ge de nieuwe bmw m10 al gezien?
-De watte?
-De bmw m10
-Die bestaat niet.Snul.
-O jawel! Lijkt wat op de X5
-....Bedoel je niet de x6?
-Euh...da model ken ik niet...
- :s
- edde die M3 in de garage zien staan?
- M3?
- ja, ne knalrooie, vetten bak
- da's ne 320Cd, nen diesel
- nee jong, da's ne dikke V6