Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    - edde die M3 in de garage zien staan?
    - M3?
    - ja, ne knalrooie, vetten bak
    - da's ne 320Cd, nen diesel
    - nee jong, da's ne dikke V6
    - is nen diesel
    - hoe weet gij da??
    - omdat de mijne is
    -

Kheb dit weekend je cabrio broertje gezien in Gent, ook een rode zhp, zelfde velgen maar wel serieus verlaagd en... een ringsticker op de koffer!

Zalig machien, echt

Reactie van mijn passagier: wa een johnybak
    Last edited by Synchromesh; 07/01/2008, 22:54.
    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Zalige posts hier...

Sommige kenners toch he...

Comment

• Tijd geleden had de verkoper van bmw hier in de buurt met een bmw 130d gereden, 'da trekt de stenen uit de grond'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
          Tijd geleden had de verkoper van bmw hier in de buurt met een bmw 130d gereden, 'da trekt de stenen uit de grond'

Euh? Die heb je toch zwaar de grond in geboord?

Comment

• Moesten we zoveel km's niet doen dan zou ik deze wel nog zien zitten ipv een nieuwe 320d

Comment

• Kent er iemand een website/forum waar allemaal foto's staan van BMW 5 e60's met verschillende interieur en kleuren enzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                Moesten we zoveel km's niet doen dan zou ik deze wel nog zien zitten ipv een nieuwe 320d

http://auto.vlan.be/nl/X_autozoekert...show&id=573039
                Staat al 1jaar te koop,in Duitsland koop je voor 28 000 € een 320si full option

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                    Merci,wat zou je persoonlijk nemen op een nieuwe 5serie Titansilber of Spacegrau?

Comment

• Heeft er iemand een foto van een interieur van een 5serie met naturbraun zetels en zwarte interieurlijsten ?

Comment

• Niet het platinum grijs? Wat een reteknappe kleur, man!! Staat heel goed met het bruin interieur.

Ik zou persoonlijk eentje in spacegrau nemen denk ik. Hoewel je het al meer ziet op een 5, zeker met M-pakket, maar ik vind het sowieso meer hebben dan zilver.
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Euh? Die heb je toch zwaar de grond in geboord?
                          Niet echt, beetje beleefd blijven, mijn pa gaat daar op onderhoud.

Gewoon nog gevraagd of het geen 130i was? Maar het was zeker een 130d.

Kende er eigenlijk niet veel van... Wist bv. niet dat die '1 LSE die daar stond, een gelimiteerde versie was.

En toen mijn pa over een 520d bezig was, was zijn uitleg, 'grote wagen met een goeie motor' ' sportiever dan een X5 met dezelfde diesel erin'

Heb het dan maar gelaten zoals het was...

Comment

• BMW verkopers herkennen nog geen potentiele koper, laat staan dat ze iets van hun modellen afweten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Heeft er iemand een foto van een interieur van een 5serie met naturbraun zetels en zwarte interieurlijsten ?
                              Zéér knap

BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Merci,heeft de 2.0d automaat ook die pook?

Comment

• Ik vind die bredere uitlaat van een 535d met een sportpakket toch maar lelijk weggewerkt

BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

Merci,heeft de 2.0d automaat ook die pook?
                                    Tuurlijk
                                    BMW E61 525d LCI '09
                                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                      Zéér knap

Wij hebben ook zwarte interieurlijsten genomen, maar ik heb nog geen foto's helaas. Wagen moet nog afgehaald worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                        Ik vind die bredere uitlaat van een 535d met een sportpakket toch maar lelijk weggewerkt
                                        Ik vind die bumper van het M-sportpakket zowiezo al niet mooi achteraan. Hij is te rond. De M5 heeft 4 uitlaten om dat op te vullen, maar als je dan een 520d hebt...mnee, lelijk.

Comment

Merci,heeft de 2.0d automaat ook die pook?
                                          Nope. Dit is de sportautomaat. De 520d is enkel te krijgen met de gewone automaat, zoals in de 1 en 3-reeks. Dat heb ik al eens gevraagd.
                                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                          X