Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIs dat een speciaal rood voor de cab?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIdd, dat rood altijd... heb eens een weekend met een Z4 gereden, ook met rood interieur. Ik was zwaar ontgoocheld als ik mijn foto's zag.
Maar wat een knappe bak! Welke velgen zijn dat juist?
Staat hij te koop?
Edit: weer te laatOorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichteninterieur pics?
Meer interieur foto's vind ik niet direkt, maar vanavond of dit weekend zal ik er eens enkele nemen, hopelijk goeie
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Interieur is wel nog al moelijk op foto vast te leggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenAmai Simoni, die velgen doen pijn aan mijn ogen! Mooi gewassen!
Zo zien ze er uit na 100.000 (voor de BMW meeting in Zolder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk heb die foto's gezien op Bimmerboard! Het is daar dat de nieuwe eigenaar zit toch?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenI don't like those rimms!
Mss nog een beetje laten zakken en da's dik in orde!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHebben jullie nu geen M3 meer?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenVind ze ook maar niets, die EVOX
Van onze ex ben ik al mijn foto's kwijt Nog juist 3 vanop autogespot.
Zijn terzelfde tijd verkocht denk ik, april/mei ? Hoeveel heeft die van jullie nog opgebracht ?
Hier € 26.500 met 80.000 km.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
Comment