Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendan waren er 601 geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Euchrow Bekijk BerichtenHey,
Heb sinds een week een hele mooie zwarte 118d met USB aansluiting en Radio Professional. Ik ging er van uit dat mijn iPod Touch zonder problemen zou werken via de USB aansluiting. Dat is dus niet het geval, ik krijg steeds een error melding (unrecognised device of zoiets).
Weet er iemand of ik een speciale kabel of zo moet gebruiken ? Ik gebruik nu de standaard USB naar iPod kabel van Apple.
thanks !
alain
Bij mijn weten:
Is die USB aansluiting een aansluiting die via software de gegevens leest als gegevensopslag. En jammer genoeg doet Apple met de Ipod moeilijk waarom die niet even makkelijk bruikbaar is als wisselmedia... En daar zit het probleem, denk ik.
Comment
-
jep je hebt een kabel met 2 sockets nodig per einde: usb en aux. De usb is voor de idrive om de songs op uw scherm te krijgen en de aux voor het geluid. Bij bmw te krijgen.
Jakkel
Oem bmw forum: indeed Maar die moeten er ook zijn. Staat toch een pak nuttige info op die mij ook intresseert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten't Is hier al jaren een OEM lover forum he pmmeke, en dat zal nog niet zo snel veranderen hoor.
Ik vind bijvoorbeeld de OEM uitlaten van de M5 (zowel E39 als E60) licht overbemeten. Ze staan dan ook nog eens ver uit mekaar en eindigen redelijk ver achter de bumper, niet zoals bij de E46 en E92 M3 waar ze eerder naar het midden toe staan, 'k vind dat wat als goedkope tuning lijken. Als BMW gewoon een enkele dubbele uitlaat op hun M modellen zou zetten en een tjoener zou er uitlaten à la de nu OEM uitlaten opzetten, dan ben ik er zeker van dat nagenoeg iedereen hier die uitlaten spuuglelijk zou vinden. Spijtig dat de meesten gewoonweg maar slikken wat ze in hun strot geduwd krijgen.
Als je een M3 nieuw koopt ziet ie er ook redelijk tuning uit, maar zo is een M3 nu eenmaal.. Dus no problem...
Waarmee ik niet wil gezegd hebben, dat ik tuning lelijk vind en zeker stijlvolle tuning kan ik best apprecieren zelfs echt mooi vinden! Maar zelf zou ik 'als verdoken freak' daar niet zo voor willen uitkomen. Da's net hetzelfde als iemand die een prefacelift bmw 5 e39 heeft en er dan angel eyes ingooit... Dat heeft bij mij zoiets van... patser, uitslover, je wil opvallen omdat je met een BMW rijdt en niet omwille van zijn rijplezier ofzo..
Maar begrijp me niet verkeerd ik vind die angel eyes 10 keer knapper...
Ik wil er alleen niet zo voor uitkomen... liever verdoken, zij het dan een beetje hypocriet zelfs...
Maar dat is iets persoonlijks, en ik vind tuners zeker geen patsers op zich dat wil ik niet gezegd hebben.
Pmmke ik vind je wagens vaak erg geslaagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenWe gaan geen polemiek starten dat hebben we al genoeg gehad hier en elders Ik vergelijk het altijd met kleren. De ene heeft een tatoe, de ander een piercing of een prins albert, de ander draagt een roze minirok en de ander een grijs kostuum. Als je u maar goed voelt e
Vind het overigens boeiend dat er ook heel wat foto's van getunede karren op dit forum staan, echt een verrijking! En interessant...Waarvoor dank dus bij deze!! al zou ik het zelf niet snel doen (toch niet de opvallendere werk, waarbij je kan zien dat er dingen niet meer origineel zijn..)...
Comment
-
Er is ook een verschil tussen de echte pure sang showwagens en de gewone mens die een spoiler koopt op zijn oem wagen sportiever te maken of een aftermarket velg plaatst omdat em dat mooier vind. Met onze rode sedan zitten we meer in de eerste categorie. Daar is de habitat: meeting, shows, magazine shoots en beurzen en 1 keer per week hem wassen en ermee naar een meeting rijden. Het is misschien een slechte vergelijking maar in mijn ogen is dat meer de haute couture waar de trends gemaakt worden die je dan 2 of 3 jaar later in afgezwakte vorm op oem wagens terugvind. WItte kleur vb is al 4 jaar een hot kleur in tuning en nu pas dit jaar breekt het echt door in oem wagens. Nog voorbeelden: zeer uitgebreide stereo systemen, dvd schermen in interieurs, speciale voorlichten met leds of led achterlichten, getinte ramen, speciale gewaagde kleuren, carbon accenten zijn nu oem opties geworden zoals vb bmw een carbon splitter aanbied maar dat is ontstaan in de tuning al jaren geleden. Als je de haute couture ziet van jean paul gautier vb dan zitten daar toch ook rare dingen bij maar zijn stuff sijpelt echt wel door naar de pret a porter een lange tijd later. Voor de leek is dat een gekke ontwerper met zotten ideen maar in zijn wereld is hij wel gevierd e. Misschien slechte vergelijking maar tis zoals ik het zie. Door de vele experimenten in tuning onstaan er trends in de oem wereld later die iedereen aanvaard.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDIe heeft precies de kofferklep van een 1coupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenEr is ook een verschil tussen de echte pure sang showwagens en de gewone mens die een spoiler koopt op zijn oem wagen sportiever te maken of een aftermarket velg plaatst omdat em dat mooier vind. Met onze rode sedan zitten we meer in de eerste categorie. Daar is de habitat: meeting, shows, magazine shoots en beurzen en 1 keer per week hem wassen en ermee naar een meeting rijden. Het is misschien een slechte vergelijking maar in mijn ogen is dat meer de haute couture waar de trends gemaakt worden die je dan 2 of 3 jaar later in afgezwakte vorm op oem wagens terugvind. WItte kleur vb is al 4 jaar een hot kleur in tuning en nu pas dit jaar breekt het echt door in oem wagens. Nog voorbeelden: zeer uitgebreide stereo systemen, dvd schermen in interieurs, speciale voorlichten met leds of led achterlichten, getinte ramen, speciale gewaagde kleuren, carbon accenten zijn nu oem opties geworden zoals vb bmw een carbon splitter aanbied maar dat is ontstaan in de tuning al jaren geleden. Als je de haute couture ziet van jean paul gautier vb dan zitten daar toch ook rare dingen bij maar zijn stuff sijpelt echt wel door naar de pret a porter een lange tijd later. Voor de leek is dat een gekke ontwerper met zotten ideen maar in zijn wereld is hij wel gevierd e. Misschien slechte vergelijking maar tis zoals ik het zie. Door de vele experimenten in tuning onstaan er trends in de oem wereld later die iedereen aanvaard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenEr is ook een verschil tussen de echte pure sang showwagens en de gewone mens die een spoiler koopt op zijn oem wagen sportiever te maken of een aftermarket velg plaatst omdat em dat mooier vind. Met onze rode sedan zitten we meer in de eerste categorie. Daar is de habitat: meeting, shows, magazine shoots en beurzen en 1 keer per week hem wassen en ermee naar een meeting rijden. Het is misschien een slechte vergelijking maar in mijn ogen is dat meer de haute couture waar de trends gemaakt worden die je dan 2 of 3 jaar later in afgezwakte vorm op oem wagens terugvind. WItte kleur vb is al 4 jaar een hot kleur in tuning en nu pas dit jaar breekt het echt door in oem wagens. Nog voorbeelden: zeer uitgebreide stereo systemen, dvd schermen in interieurs, speciale voorlichten met leds of led achterlichten, getinte ramen, speciale gewaagde kleuren, carbon accenten zijn nu oem opties geworden zoals vb bmw een carbon splitter aanbied maar dat is ontstaan in de tuning al jaren geleden. Als je de haute couture ziet van jean paul gautier vb dan zitten daar toch ook rare dingen bij maar zijn stuff sijpelt echt wel door naar de pret a porter een lange tijd later. Voor de leek is dat een gekke ontwerper met zotten ideen maar in zijn wereld is hij wel gevierd e. Misschien slechte vergelijking maar tis zoals ik het zie. Door de vele experimenten in tuning onstaan er trends in de oem wereld later die iedereen aanvaard.
Maar tis idd net als haute couture; ik vind dat veel te opvallend en zou dat niet willen aandoen... Het valt dan op dat je veel aandacht aan je kledij geeft en die indruk daar zou ik me niet lekker bij voelen (lees: ik zou me een jeanette voelen)...
Enfin, but interesting point en nog veel plezier en zoals gezegd het boeit me wel!
Comment
-
Houte couture creaties zijn zowat te vergelijk met de prototypes onder de wagens. Designers kunnen zich wat uitleven in hun ontwerpen, met het oog er later iets mee te doen in een prêt à porter collectie.
www.houte-voiture.com (ja deze link gaat niet, want.... hij bestaat niet )
Comment
-
De vergelijking is inderdaad niet perfekt wegens de correlatie met de budgetten die bij prototypes natuurlijk 1OO keer hoger is. Voor de rest prototypes zitten in hetzelfde kamp: beurzen, shows, magazine fotoshoot, repos en nu en dan es een speciale meeting zelf zoals het prototype van vw (de witte golf) die op een tuning meeting zijn premiere had.
Comment
-
Oki, ik ben dus met mijn moeder naar de garage geweest.
En op dit moment gaat het nog tussen een 320d coupé en een X3 2.0d. Geloof het of niet, de X3 is een heel knappe wagen In de garage stond een silbergrau met sandbeige/schwarz met alu inleg combinatie. En toffe velgen. Amai dat was een mooie bmw!!
Het zijn 2 totaal verschillende wagens. Je kan er eigenlijk niet echt tussen kiezen vind ik. Het zijn 2 wagens die je allebei zou willen/kunnen hebben.
Ik bedoel, het gaat bij de coupé om de looks, het dynamische, en toch wel een groot koffer en genoeg juist genoeg ruimte voor 4 man.
Terwijl bij de X3. Heb je veel meer plaats voor en achter, een groot koffer met veel "opbergmogelijkheden". En met een dikke velg en sportzetels is het toch een pak comfortabeler dan een 3 coupé...
We hebben een prijs laten maken. Van een vrij volledige. Als je nu besteld komt ie normaal 19 februari binnen (dat gaat misschien ook nog voor een 3 coupé), en de prijs viel wel mee in verhouding met wat je ervoor krijgt.
De coupé is zuinig met die start/stop en alle gadgets en heeft een heel goede wegligging, rijdt zalig. Maar de X3 rijdt ook helemaal niet slecht, en heeft Xdrive...
Het is gewoon moeilijk te kiezen omdat het heel verschillende wagens zijn.
ps, had mij vergist. X3 MY 2008 heeft ook effcient dynamics. Dus ook de start/stop en dergelijken...
Comment
Comment