Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenVraagje voor de fans/kenners hier:
1. Iemand reeds met de nieuwe, direct ingespoten 3.0i gereden en is deze in enige zin verschillend van karakter van de 'oude' 258pk motor ?
2. Iemand enig idee of deze motor in de 730i ook komt te liggen een dezer ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Alpina velgen onder een M5 = not done imo, ga dan onmiddellijk voor een Alpina he.
Enige dat op iets trekt aan die M5 is de uitlaat die er beter uitziet dan de originele M5 uitlaat.
Comment
-
Zo een zwarte 850i moet hemels zijn
Ik kan de foto's niet kopiëren vandaar de link, 840Ci Sport
840Ci Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat een troela
Alpina velgen onder een M5 = not done imo, ga dan onmiddellijk voor een Alpina he.
Enige dat op iets trekt aan die M5 is de uitlaat die er beter uitziet dan de originele M5 uitlaat.
Zoals ik al zei, ik vind het wel een knappe wagen al had ik andere zwarte velgen gelegd en die achterlichten niet getint.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIdem.
Zoals ik al zei, ik vind het wel een knappe wagen al had ik andere zwarte velgen gelegd en die achterlichten niet getint.
Lekker ding! Fak man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenDie achterlichten vind ik ook not done, maar het was de moeite dat ze naar achter liep om het ons te laten zien "Don't zoom in on my ass"
Lekker ding! Fak man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZo een zwarte 850i moet hemels zijn
840Ci Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZo een zwarte 850i moet hemels zijn
840Ci Sport
zeker als 't een non-CSI is met 't sport pack
In 't zilver zijn ze zoveel zeldzamer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenHopelijk komt er ooit een nieuwe 8...
True, een '6 is gebaseerd op een '5, de '8 had die "onterende" heritage niet.
Hoe zou een nieuwe '8 eruit moeten zien? 't Moet dan een grote coupé zijn met ruim plaats voor 4 personen. Dus een CL-concurrent.
Ik denk dat BMW aan die niche denkt (samen met de niche van de "anderse" luxelimousines genre Maserati Quattroporte, Porsche Panamera en Aston Martin Rapide) met die nieuwe "4-deurs coupé" (genre CLS, maar dan 'n klasse groter) die op stapel staat. Als daar iets van komt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenHopelijk komt er ooit een nieuwe 8...
Qua looks komt hij natuurlijk niet echt overeen met de 8'.
Edit:
Onze BMW-encyclopedie was me net voor.
Comment
-
Ja dat is wel waar en de 6 is een prachtkar, maar een 8 was toch iets anders hé. Die lijn, die dikke kont, die lage front enzo... Ik zou die graag gereïncarneerd zien. Maar ik vermoed (niet zeker natuurlijk) dat ze de 8-naam gaan gebruiken voor de opkomende 4-deurs coupe, waardoor de oude 8 verloren gaat
Er is voor BMW eigenlijk geen reden om een nieuwe 8-serie uit te brengen, nu ik erover nadenk. Want er is nu eenmaal de 6. Die is in alle opzichten hetzelfde... behalve het design, nu net de reden waarom ik graag een nieuwe 8 zou zien!
Nu we toch aan het dromen zijn, een nieuwe 'mid-engined sportscar' zou ook niet misstaan in de BMW showroom hè? A la M1. Ze hebben het toen gekunnen, dus waarom nu niet opnieuw? Audi kon het zelfs zonder ervaring (zover ik weet).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenHij zal zijn vrouw zelf wel gedaan hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk denk dat dat meer de CS wordt...
Comment
Comment