Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• reclame

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• E90 335d gezien, wolf in schapenvacht als 'ie het monogram had weggelaten.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
        Weet er iemand wat het M-Tech 2 (of wat is de correcte benaming hiervan?) pakket inhoudt op een facelift E46? Is dit met extra uitrusting of is het puur cosmetisch? En wat is het verschil met de Amerikaanse ZHP?

Iemand een idee?

de mijne met een schuif-kanteldakje

Comment

• Schoon karretje !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            Mis jij dat niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Mis jij dat niet?

ja

Comment

• Zie onderschrift

Kuch

Comment

ja
                  Op zo'n moment moet je denken: 'da's toch maar gewicht op de verkeerde plaats'.

Hopelijk komt het besef dat een schuifdak zalig is dan niet terug na 10seconden.

Comment

Waar parkeer je hem ergens als je ijskreempjes verkoopt? Kan ik hem eens spotten. Moest je hem op het autosalon tussen de andere BMW's gaan zetten, er zou nog veel volk rond staan ook

Comment

• Het is net alsof er iets niet ''klopt'' aan deze auto.. ik weet alleen nog niet wat.

Het is niet de zwarte grill of de velgen.

Comment

• Voorbumper niet origineel? kweet niet goed, kzeg maar wat.

Ofwel die hele witte gardebou door de lichtweerkaatsing...

Comment

• Ja, ik weet het zelf ook niet.

Iets in me zegt dat die auto niet ''klopt'', maar ik weet niet waarom .

Comment

• De ballonbanden! Amai, precies ééne da totaal geen idee had welke maat er op die velg moest

Comment

• Bij winterbanden mag dat.

Lekker comfy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Bij winterbanden mag dat.

Lekker comfy.
                                Ze lijken wel een inch breder dan de velg :p

Comment

• Die horizontale split in de voorbumper klopt niet...

Comment

ja
                                    En dat is npg knap/stoer ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Die horizontale split in de voorbumper klopt niet...
                                      Toch wel.
                                      Dat is de M-tech bumper, niet te verwarren met de M5 bumper (zonder die split).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        Toch wel.
                                        Dat is de M-tech bumper, niet te verwarren met de M5 bumper (zonder die split).
                                        Is dat in alu?

Buiten de banden/ velgen en de rooster zie ik niets "verdacht"

Comment

• 't Is alleszins 1 van de weinige manuele 540i touring facelift m-pakketen op internet.

Er is ook een zilveren, maar daar heeft Corre is naar gebeld voor mij en die nam niet op ofzo...

Comment

Working...
                                          X