Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Waar parkeer je hem ergens als je ijskreempjes verkoopt? Kan ik hem eens spotten. Moest je hem op het autosalon tussen de andere BMW's gaan zetten, er zou nog veel volk rond staan ook
    Parking O

nu zou er veel volk rondstaan die zullen zeggen: "kijk schat, nen auto kan nog vuiler zijn dan die van mij "

Na het salon krijgt ze es een grote beurt, nu gewoon geen tijd voor

Comment

• Nu zijn het de hostessen die een beurt krijgen Ge moet prioriteiten stellen in het leven, dus daar volg ik u in !

Comment

• Het de limburgers / lezers van "Het belang van Limburg" vandaag gelezen?
        Bij de bmw-garage waar we "willen gaan kopen" is deze nacht ingebroken. Bij BMW Beliën te Neerpelt.

De showroom was pas uitgebreid en klaar van vorige week!
        De dieven hebben een klein raampje achteraan het gebouw geforceerd.
        Toen ze binnen waren hebben ze een 123d coupé genomen en het raam gebroken. Deze is zwaar beschadigd door de slag. En het doel was de zwarte X5 3.0sd. 81000 euro en er lagen (voor in de showroom) pas nieuwe zwarte 21" velgen op.

Astemblief...

We gaan zo dadelijk kijken voor een auto voor mijn moeder bij BMW Beliën. Dan zal ik de schade wel zien.
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Neem je camera mischien mee?

Comment

• ramptoerisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
              Het de limburgers / lezers van "Het belang van Limburg" vandaag gelezen?
              Bij de bmw-garage waar we "willen gaan kopen" is deze nacht ingebroken. Bij BMW Beliën te Neerpelt.

De showroom was pas uitgebreid en klaar van vorige week!
              De dieven hebben een klein raampje achteraan het gebouw geforceerd.
              Toen ze binnen waren hebben ze een 123d coupé genomen en het raam gebroken. Deze is zwaar beschadigd door de slag. En het doel was de zwarte X5 3.0sd. 81000 euro en er lagen (voor in de showroom) pas nieuwe zwarte 21" velgen op.

Astemblief...

We gaan zo dadelijk kijken voor een auto voor mijn moeder bij BMW Beliën. Dan zal ik de schade wel zien.
              Oei...
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Vraagje over het lichtpakket op een E92:
                blijft de verlichting (led) branden boven de deurhendel wanneer de deur gesloten is of enkel wanneer men de deur opent?
                Maw gaat deze verlichting mee aan als de lichten, tellerverlichting aangaaat?

Iemand enige ervaring mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
                  Neem je camera mischien mee?
                  Ben juist geweest. Raam was al gemaakt... Ze hadden dus met de 1 serie door het raam gereden. Al snappen ze niet hoe het kan dat er iemand in zat. Want het glas viel van boven af door het glazen schuifdak van die 1-serie. Als er iemand in zat was die zwaar gewond door dat glas. Dus ze snappen niet hoe het kan. Het alarm is afgegaan, maar ze waren op tijd weg.

Ze 1 stond half op de weg, dus daar moesten ze niks van hebben. Ze kwamen speciaal voor die X5. Ze hebben blijkbaar hun les wel geleerd ervan.
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Ben juist geweest. Raam was al gemaakt... Ze hadden dus met de 1 serie door het raam gereden. Al snappen ze niet hoe het kan dat er iemand in zat. Want het glas viel van boven af door het glazen schuifdak van die 1-serie. Als er iemand in zat was die zwaar gewond door dat glas. Dus ze snappen niet hoe het kan. Het alarm is afgegaan, maar ze waren op tijd weg.

Ze 1 stond half op de weg, dus daar moesten ze niks van hebben. Ze kwamen speciaal voor die X5. Ze hebben blijkbaar hun les wel geleerd ervan.
                    Deze 123d?

1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                      Vraagje over het lichtpakket op een E92:
                      blijft de verlichting (led) branden boven de deurhendel wanneer de deur gesloten is of enkel wanneer men de deur opent?
                      Maw gaat deze verlichting mee aan als de lichten, tellerverlichting aangaaat?

Iemand enige ervaring mee?
                      de verlichting gaat aan als je de wagen opent met de afstandbediening, samen met de follow-me-home en de tellers

en het gaat uit als de motor start

Comment

• new hamman stuff. Geslaagde voorbumper.

Comment

• Idd een van de meest knappe niet-OEM bumper die ik tot nu toe al gezien heb.

Comment

• Hmm blijkbaar een paint shop. Dit is de echte Hamann maar ik vond de vorige beter met 1 mistlamp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Deze 123d?
                              Zou er dan geen schade te zien zijn?
                              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                Niet als die foto voor de crash gemaakt is....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                  Da's een oude foto
                                  1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Ik dacht al, heeft dat nu maar half gelezen ofwat
                                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• 1 mistlamp is idd veel beter, dat zo een detail kan visueel veel kan uitmaken is nog maar eens bewezen.

Comment

• Even tussendoor, vraag voor de kenners, of zij die dit al gezien hebben:
                                        Wat is het wezenlijk verschil tussen de decoratieve lijsten ( in de 5 ) tussen zwart hoogglanzend en zwart pianolak ?

Ik vind mijn gading niet tussen de andere opties, in combinatie met dakota creambeige zetels.

Grtz,

R-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                          Hmm blijkbaar een paint shop. Dit is de echte Hamann maar ik vond de vorige beter met 1 mistlamp.
                                          Dat binnenste licht in die onderste bumpers, zijn dat led's??
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X