Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
    Even tussendoor, vraag voor de kenners, of zij die dit al gezien hebben:
    Wat is het wezenlijk verschil tussen de decoratieve lijsten ( in de 5 ) tussen zwart hoogglanzend en zwart pianolak ?

Ik vind mijn gading niet tussen de andere opties, in combinatie met dakota creambeige zetels.

Grtz,

R-M
    "Pianolak" = (per definitie) een hoogglanzende laklaag over hout. Al de rest =/= geen pianolak. Velen noemen gewoon zwart glanzende lijsten al pianolak, maar da's dus verkeerd.

De andere lijsten die jij bedoelt, zijn kunststoflijsten die zijn gespoten met 'n metallic zwarte verf. Weerspiegelt zonlicht in die metallic-partikels, waarbij allerlei kleuren vrijkomen (althans, zo is het toch in de '3). En die weerspiegeling maakt 't net zo lelijk, precies zo'n kameleon-lak dan, ieuw.

Pianolak (de echte), is dus 'n stuk duurder. Op een kunststof interieurlijstdrager worden, zoals bij houtlijsten, enkele laagjes hout gekleefd, die daarna geschuurd worden, en dan worden gelakt. Da's uni zwart, veel dieper, en ook met hogere glans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      Hmm blijkbaar een paint shop. Dit is de echte Hamann maar ik vond de vorige beter met 1 mistlamp.
      Amai tuning maar ooooo zo vet!
      Porsche 997 S

Comment

• wat zijn die zwarte puntjes? de parkeersensoren? amai die zijn lelijk verwerkt, net als de sproeiers voor de koplampen
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ben op zoek naar duidelijke foto's van het Terra Dakota interieur van een BMW 3 (E90/E91).

Iemand ?

Comment

• Kan er mij iemand vertellen of een 5 reeks van de facelift uitgerust met Navi Pro MP3cd's kan lezen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
              Ben op zoek naar duidelijke foto's van het Terra Dakota interieur van een BMW 3 (E90/E91).

Iemand ?
              Zijn er echt voldoende op het forum. Ga de index maar eens af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Zijn er echt voldoende op het forum. Ga de index maar eens af.
                Heb al zitten zoeken, maar niet iedereen heeft foto's online staan. Of er stonden online en zijn met de tijd verdwenen ...

Comment

Heb al zitten zoeken, maar niet iedereen heeft foto's online staan. Of er stonden online en zijn met de tijd verdwenen ...
                  idd; ik heb ook maar 1 gevonden... http://www.autoforum.be/showthread.php?t=15482

Comment

lili, die gast met z'n BBS LM heeft dat interieur, check zijn topic is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      lili, die gast met z'n BBS LM heeft dat interieur, check zijn topic is.
                      Pics gezien, 't waren er maar 2 met straffe flits ... Komt niet bepaald waarheidsgetrouw over ...

Comment

• Aaaah just, ik herinner me nog zoiets. Ik zal es google'n. Ik herinner me foto's van een donkergroene E92 met terra!

edit: niet gemakkelijk om een goede te vinden, die kleur verschilt énorm hard naargelang de lichtinval.
                        Last edited by ; 19/01/2008, 15:26.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Stel u voor...

Niet dat een pick up niet vet zou zijn, maar deze:

Comment

• Comment

• DIK²

Comment

• Heeft er iemand al foto's gezien van een E92 met sportzetels in stof fluid anthrazit?
                                    Bekleed met leder zijn er foto's in overvloed maar stof...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Dakrails weg en die lelijke Amerikaanse reflectoren en habba!

Comment

• Klopt het dat bij de E61 elektronische airco en centrale armsteun vooraan niet combineerbaar zijn? Dat laat de CarConfigurator uitschijnen, maar dat lijkt me eigelijk heel bizar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Klopt het dat bij de E61 elektronische airco en centrale armsteun vooraan niet combineerbaar zijn? Dat laat de CarConfigurator uitschijnen, maar dat lijkt me eigelijk heel bizar.
                                          Toch wel, met de bluethooth gaat dat niet, het is te zeggen, je hebt het wel, maar het is een andere.

Comment

Working...
                                          X