Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDamn, die velgen
Zou dat staan onder een M3?
Ja, dat zou wel mooi staan. Zijn dit E46 CSL velgen? Trekken er alleszins toch wel op...
Comment
-
Kan iemand mij helpen? Wie weet hier veel af van BMW? gTa misschien?
We hebben een 320d besteld met limited edition sport pakket erop. We hebben lemon interieur gekozen en hebben glacier silber inleglijsten. Die wilden we oorspronkelijk niet, maar het kan blijkbaar niet anders in combinatie met die LES pakket.
We wilden eerst leder Dakota Beige nemen met donker hout, omdat dit een mooie combo is met het carbonzwart (zo stond er een X5 met m-pakket in de garage), maar het alu kwam zo gek over met het beige leder. Daarom hebben we lemon genomen, omdat de inleg in de zwarte stukken komt...
Maar nu wou ik eens kijken op welke bmw sites deze versie al te configureren was. Duitland en België nog niet, maar op de Oostenrijkse cc kan je al een LES configureren. Nu was ik aan het kijken op de cc. Nu kan je daar wel het hout combineren met het pakket.
Weet iemand hier meer over te vertellen? Want toen het pakket nog niet in het computersysteem zat bij bmw (de verkopers), toen zei hij dat het geborsteld aluminium niet te krijgen was met dit pakket, maar de houtsoorten wel.
Ik ga morgen bellen en ik ga hem dit zelfde verhaal doen. Ik wil zeker zijn van wat we kunnen bestellen en wat niet! Dit vind ik gek...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe nummerplaat...
spijtig van de getinte ruiten en de logo's,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichtenis het dak altijd uit carbon? kan je dit ongelakt krijgen?
spijtig van de getinte ruiten en de logo's,...
Heel misschien via Performance ofzo... maar ik denk eerder een folie hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk ga morgen bellen en ik ga hem dit zelfde verhaal doen. Ik wil zeker zijn van wat we kunnen bestellen en wat niet! Dit vind ik gek...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is een 135i, niet?
Wat een prachtige remmen.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMoet zeker mogelijk zijn, al moeten ze het naplaatsen
Maar ik heb gebeld naar onze verkoper. Hij ging eens naar BMW (België/Duitsland???) bellen. Dan liet hij mij maandag wat weten, eerder ging niet meer. Maar we kunnen nog aanpassen tot de 2e week van februari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWat een mottige nummerplaat
Mag dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenNaderhand lijsten wisselen raden ze ten zeerste af! Om beschadiging te vermijden...
Bij Nemo hebben ze al 30 keer de lijsten vervangen en gTa heeft dat ook al gedaan bij zijn cabrio en nog vele anderen op dit forum hier
Ze zijn je wat wijs aan't maken om het zich makkelijk te maken denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenIk denk het wel, heb er al veel zo gezien. Mijn buren hebben zo'n bloederige, ookal niet zo mooi.
Maar is dat dus wel gewoon een belgische nummerplaat?
Groeten.
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izza92 Bekijk BerichtenKwas ook al aant kijken wat dat vooriets was..
Maar is dat dus wel gewoon een belgische nummerplaat?
Groeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenJep, kzout wel zelf nooit ni op mijn auto durven vijzen.
Comment
-
Comment