Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tulpje & Co

Thx voor de zalige foto's van deze witte coupé Performance, mijnen dag is goed

Comment

• Mijn anders ook dam dies lekker!

Comment

• Weet er iemand waar ik da quizke van gTa kan vinden over de verschillende BMW parts?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          welke two worlds bedoel je?
          Mercedes en Bmw ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Mijn droomconfiguratie voor een BMW 1...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              The best of both worlds

Welke is de Mercedes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Nog blacklines en een dakspoiler erop dan is die wagen gewoon perfect

Correctie:... dan is die wagen gewoon verkracht...
                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                  Welke is de Mercedes?
                  Die witte camionet???
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Die witte camionet???
                      Sprinterke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                        Sprinterke?
                        Er hangt toch een Ster aan het gebouw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Aaaaaaaaaaah dank je. Der eeft er ene gestudeert zenne.

Comment

• êdit.

Comment

• Met die foto van Nemo...Ik kan nog ni volgen

Die 1 coupé. Ik snap niet dat je zoveel geld kunt steken in zo een prutsken!
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                Met die foto van Nemo...Ik kan nog ni volgen

Die 1 coupé. Ik snap niet dat je zoveel geld kunt steken in zo een prutsken!
                                Op de foto staat een BMW en op dat gebouw waar de BMW voor staat hangt een mercedes logo.

En dat tweede, ik vind de prijzen voor de 1 coupé ook overdereven hoog, voor de prijs van een 120d full option hebt ge eene Citroën C5 2.0 HDI full option en nog geld over!!!
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Dit is de eerste 1-reeks waarvan ik kan zeggen dat ik hem knap/af vind.
                                  Ik ben geen echte fan van de eend maar zo kan ik die best wel smaken.

Comment

• Die zwarte hierboven, is die verlaagd? Staat juist perfect zo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

En dat tweede, ik vind de prijzen voor de 1 coupé ook overdereven hoog, voor de prijs van een 120d full option hebt ge eene Citroën C5 2.0 HDI full option en nog geld over!!!
                                      Is er werkelijk ook maar iemand op deze wereld die naar een 1 gaat gaan zien en dan zou denken dat em beter af zou zijn met een C5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Die zwarte hierboven, is die verlaagd? Staat juist perfect zo!
                                        Die is zeker niet verlaagd. Dit is het M-Sportpakket met de schitterend mooie 18" wielen...
                                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Die is zeker niet verlaagd. Dit is het M-Sportpakket met de schitterend mooie 18" wielen...

Die velgen vind ik ook prachtig, misschien wel de mooiste voor een 1-serie.

Comment

Working...
                                          X