Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Is er werkelijk ook maar iemand op deze wereld die naar een 1 gaat gaan zien en dan zou denken dat em beter af zou zijn met een C5?
    Ik zou het niet weten, 't is ook maar een voorbeeld he.
    Ik persoonlijk vind de 1 coupé een hele mooie wagen (samen met de X6), en dat zal je mij niet snel horen zeggen van een BMW.
    Maar er is geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om ooit zo'n wagen te kopen als ik de prijs zie.
    Een C5 van Citroën maakt echter wel kan bij mij!
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Mor allez, beziet dat jong !

Ik ben er nog nie goe van

En dat interieurke.... BMW, i love you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Ik zou het niet weten, 't is ook maar een voorbeeld he.
        Ik persoonlijk vind de 1 coupé een hele mooie wagen (samen met de X6), en dat zal je mij niet snel horen zeggen van een BMW.
        Maar er is geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om ooit zo'n wagen te kopen als ik de prijs zie.
        Een C5 van Citroën maakt echter wel kan bij mij!
        Kzie eigenlijk de link niet, een Citroen heeft als ik mij niet vergis geen enkele sportieve wagen in zijn gamma? (aub niet afkomen met VTS of VTR ofzo) terwijl iedere BMW toch sportief afgesteld is.

Nuja, dat de laatste wat overpriced zijn, tja, daar beslist de consument over zeker hoeveel ze er voor geven? En als je ziet hoe ze verkopen, vragen ze blijkbaar niet teveel. Ook al deel ik uw mening dat ze duur zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
          Kzie eigenlijk de link niet, een Citroen heeft als ik mij niet vergis geen enkele sportieve wagen in zijn gamma? (aub niet afkomen met VTS of VTR ofzo) terwijl iedere BMW toch sportief afgesteld is.
          BMW heeft inderdaad allemaal min of meer sportieve modellen, das waar.
          Dat Citroën geen sportieve modellen heeft vind ik echter niet juist, de C4 2.0 met 180 pk is toch wel een sportieve wagen wagen te noemen. De C2 1.6 met 125 pk (dacht ik) trouwens ook.
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Ik kan een BMW nooit vergelijken met een citroën, sorry maar ik vind dat een beeteke heiligschennis

Ik heb al in citroëns gezeten en in BMW's, no offence maar dan heb ik toch liever een 1 coupe dan een C5, tis smaak en goesting !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              De nummerplaat...

MA FAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!!!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                Ik kan een BMW nooit vergelijken met een citroën, sorry maar ik vind dat een beeteke heiligschennis

Ik heb al in citroëns gezeten en in BMW's, no offence maar dan heb ik toch liever een 1 coupe dan een C5, tis smaak en goesting !
                Ge hebt gelijk, ze zijn eigenlijk niet te vergelijken, 't zijn twee totaal verschillende merken.
                Ik haalde dit voorbeeld enkel aan omdat ik de prijzen van de C5 ken, maar je kan ook perfect andere voobeelden vinden denk ik.
                Wat ik bedoelde was maar dat je voor de prijs van de 1 coupé een wagen kan kopen die veel groter is. En dat doet me toch nadenken.

Ik heb zelf ook al met BMW gereden en met citroën, en ja de BMW is sportiever en weet ik wat allemaal. Maar och zou ik op onze belgische wegen voor de citroën kiezen.
                Als ik veel in Duitsland zou komen, dan zou het misschien een BMW worden, maar denk dat ik dan eerder voor een Audi zou gaan!

Comment

• De nieuwe C5 is alleszins ook een zeer knappe wagen. Ten opzichte van z'n voorganger is het een echte metamorfose. Op het autosalon heb ik in de luxeversie gezeten met een prijskaartje van €55000... Daar heb je al een goed uitgerustte BMW 525d voor...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

De nieuwe C5 is alleszins ook een zeer knappe wagen. Ten opzichte van z'n voorganger is het een echte metamorfose. Op het autosalon heb ik in de luxeversie gezeten met een prijskaartje van €55000... Daar heb je al een goed uitgerustte BMW 525d voor...
                    55.000 euro
                    Zijde zeker? Want zelfs de 2.7 HDI met full option komt niet boven de 50.000 euro!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      MA FAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!!!!!!!!!!
                      nie te doen eh

hoe schoon kan een auto zijn ?

Comment

BMW heeft inderdaad allemaal min of meer sportieve modellen, das waar.
                        Dat Citroën geen sportieve modellen heeft vind ik echter niet juist, de C4 2.0 met 180 pk is toch wel een sportieve wagen wagen te noemen. De C2 1.6 met 125 pk (dacht ik) trouwens ook.
                        Pk's maken een wagen niet sportief é.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          The best of both worlds

Borgerokko?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                          2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            welke two worlds bedoel je?
                            Mercedes garage en BMW 1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              hier valt hij echt wel te pruimen!

maar... hij toont ook een beetje karikaturaal, om het zo te zeggen. Niet dat dat noodzakelijk negatief moet worden begrepen...

Comment

Op de foto staat een BMW en op dat gebouw waar de BMW voor staat hangt een mercedes logo.
                                Is gewoon de ingang van onderhoudplaats van Mercedes Antwerp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                  Borgerokko?
                                  Jep

Comment

Correctie:... dan is die wagen gewoon verkracht...
                                    haha , je bent oud aan het worden

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Die is zeker niet verlaagd. Dit is het M-Sportpakket met de schitterend mooie 18" wielen...
                                    Die is zeker 100 % verlaagd, M pack is toch altijd verlaagd met M onderstel

Comment

Op de foto staat een BMW en op dat gebouw waar de BMW voor staat hangt een mercedes logo.

En dat tweede, ik vind de prijzen voor de 1 coupé ook overdereven hoog, voor de prijs van een 120d full option hebt ge eene Citroën C5 2.0 HDI full option en nog geld over!!!
                                      een C5 rijdt dan belange zo goed niet als een BMW 1 en al zeker niet als je de motoren gaat vergelijken.
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

De nieuwe C5 is alleszins ook een zeer knappe wagen. Ten opzichte van z'n voorganger is het een echte metamorfose. Op het autosalon heb ik in de luxeversie gezeten met een prijskaartje van €55000... Daar heb je al een goed uitgerustte BMW 525d voor...
                                        Idem voor de C6! Kijk maar naar de verkoop en de redenatie bij de mensen is van "voor diene prijs heb je ook een BMW, Mercedes of een Audi"

Maar toch is zo'n C6 een mooi en exclusieve wagen!

Comment

Mijn droomconfiguratie voor een BMW 1...

Idem hier!

Comment

Working...
                                          X