Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar nog ff afwachten... wagen was mij vrij positief bevallen, maar ik moet er nog eens over nadenken:
Ik vind een 2.4 toch redelijk veel taks, voor het vermogen dat je er van terugkrijgt
2.4td is toch wel redelijk zwaar op de neus
ik vond het switchasixpackplan toch wel heel aantrekkelijk
een 324 td maakt kabaal
heeft minder loopkultuur
en zuipt als een tempelier
kabaal viel goed mee.
Klonk zelfs knap zwaar, maar duidelijk zescilinder, en geen dieseltractorgeluid.
Loopcultuur viel me dus ook heel goed mee. Draaide mooi rond, trok zeer lineair, soepel, trillingsvrij etc.
Zo'n beetje gelijk matteus z'n 300...
En dat zuipen: plak er eens een getal op? Want daar ging die verkoper de mist in: hij zei dat 'm zo een 7l/100km verbruikte bij een normale rijstijl, en iets later was het 'met 50 euro een goei 400km'
kabaal viel goed mee.
Klonk zelfs knap zwaar, maar duidelijk zescilinder, en geen dieseltractorgeluid.
Loopcultuur viel me dus ook heel goed mee. Draaide mooi rond, trok zeer lineair, soepel, trillingsvrij etc.
Zo'n beetje gelijk matteus z'n 300...
En dat zuipen: plak er eens een getal op? Want daar ging die verkoper de mist in: hij zei dat 'm zo een 7l/100km verbruikte bij een normale rijstijl, en iets later was het 'met 50 euro een goei 400km'
zespitters hebben altijd een mooie loopcultuur, of het nu naften of diesels zijn.
Comment