Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentoerentalgeilheid staat niet gelijk aan loopkultuur
En daar gaat het niet om bij zespitters.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenThnx, en rijdt dat beetje deftig zo een 323Ci?
In de eerste weken, maanden dat we hem hadden waren de aantal keren dat mijn ma zei:"en dat plakt aan de baan" niet te tellen.
Qua verbruik zitten wij aan 11-12 liter, maar er word bijna alleen stad mee gedaan en korte ritjes. Wanneer je ook wat autostrade afhaspelt kom aan iets van een 8-9 liter.
Interesse om er een te kopen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat zeg ik ook niet.
En daar gaat het niet om bij zespitters.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten+ dan nog eens dat een e30 geen baan houdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwant anders is er nix te halen
Zo'n 324td is toch een soepel blokje??
oké, dat die zespitters sowieso graag toeren maken, is een feit. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet soepel zijn in lage toeren hé. kijk naar de 300TD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZo'n 324td is toch een soepel blokje??
oké, dat die zespitters sowieso graag toeren maken, is een feit. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet soepel zijn in lage toeren hé. kijk naar de 300TD.
Nooit minder dan 200Nm. Wel vanaf 2000rpm gemeten, maar vanaf 1600rpm krijgen de meeste benzinemotoren bij BMW al 85% van hun koppel.
Nuja, alles valt aan te passen é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenhier valt hij echt wel te pruimen!
maar... hij toont ook een beetje karikaturaal, om het zo te zeggen. Niet dat dat noodzakelijk negatief moet worden begrepen...
Heeft hij een site ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenFaaaak hoeveel vragen ze voor die E46?
Comment
-
kom matthi, kopen die handel, rij de motor volledig in frut, steek er een nieuw 3.0 in en verpats 'm door aan mij, I make you good price
gisteren zat er trouwens een kaartje tussen mijn zijraam en de deurrubber met de tekst "uw auto interesseert ons, we make good price"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenFak. Ik. Wil. Dat. Nu.
had 'm manueel geweest met 30K minder km, mja, dan misschien
edit: ik zeg da wel vanuit mijn standpunt van 35K km per jaar é
Comment
Comment