Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
had 'm manueel geweest met 30K minder km, mja, dan misschien
edit: ik zeg da wel vanuit mijn standpunt van 35K km per jaar é
Ja, buiten de km (en dat ik manueel zou willen) ziet ie er exact uit zoals ik hem zou willen. Fak gewoon Mss wel beter een 320ci of een 323ci, niet teveel paardjes
beter rijden & pakken goedkoper, zeker tov een 1.8T met voorwielaandrijving
Beter rijden is persoonlijk, pakken goedkoper zeker en vast. Maar ik ben zo hard verliefd op een 1.8T En ik vind heel moeilijk een E46 cabrio naar mijn volledige goesting (motorisatie + exterieur + interieur). Zou liefst onder de 200pk blijven, als cabrio MOET hij zwart zien en interieur moet dat knap individual zijn zoals van die eerste foto's dat je gepost hebt En geen houtinleg (of het moet heel heel donker zijn).
Beter rijden is persoonlijk, pakken goedkoper zeker en vast. Maar ik ben zo hard verliefd op een 1.8T En ik vind heel moeilijk een E46 cabrio naar mijn volledige goesting (motorisatie + exterieur + interieur). Zou liefst onder de 200pk blijven, als cabrio MOET hij zwart zien en interieur moet dat knap individual zijn zoals van die eerste foto's dat je gepost hebt En geen houtinleg (of het moet heel heel donker zijn).
Comment