Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenjammer dat het maar een 320Ci is, gelukkig wel een 6cilinder (E46 >>>>>>>>>>> E90)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenWaarom is dat jammer? Een 325 is meteen een stuk duurder hé.
misschien ook omdat ik de 528i met 193pk nog staan had om te vergelijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBeste mensen die er verstand van hebben, is dat een mooie prijs of nog veel te veel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik vind het een mooie prijs... km stand is ook laag hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJa, dat is zeker Wat een ongelooflijk vet kot. Persoonlijk vind ik een A5 knapper, maar die kost mij na m'n korting rond de 35.000 en die is dan minder rijkelijk uitgerust .. Pfff .. GTA zei me al eens dat ik aan Tomskitis of zoiets lijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentomski heeft gewoon nog geen benz naar zijn zin gevonden
Deze week stond in de krant ergens dat de ideale man met een Zilveren benz rijdt... dus mag ik dat niet kopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentomski heeft gewoon nog geen benz naar zijn zin gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenZijn die niet vrij nukkig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Een Engelse vennootschap met een duits adres....fishy
blijkbaar met meerdere adressen...
Caragent Ltd.
Saroltastrasse 21
DE-64407 Fränkisch-Crumbach
Caragent Ltd., Werkstrasse 7, DE-64732 Bad König
strange...
ik zeg altijd: als het te goedkoop lijkt om waar te zijn....is het meestal zo
Comment