zotjes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Deze week even naar Luxemburg gereden met een 520d automaat (ja, nu we een 1 automaat besteld hebben moeten we daar aan gewoon worden) van mijn schoonbroer. Met de cruisecontrol op 120 een heel schappelijk verbruik van 5,3l behaald over een afstand van 500 km.
Heel comfortabele wagen, zelfs met het M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenDeze week even naar Luxemburg gereden met een 520d automaat (ja, nu we een 1 automaat besteld hebben moeten we daar aan gewoon worden) van mijn schoonbroer. Met de cruisecontrol op 120 een heel schappelijk verbruik van 5,3l behaald over een afstand van 500 km.
Ik krijg alleen geen zicht op dat grote chroom sierstuk op die uitlaat. Die 3 reeks roetfilter 318 en 320 d's zie je ook veel met zo'n sierstuk, lelijk vind 'k het. Het lijkt net op zo'n goedkope johnny aftermarketuitlaat... vind ik hé.
Ze mogen 'm wel direkt op mijn oprit afsmijten, onmiddellijk met de slijpschijf in de uitlaat dan.
Comment
-
Op deze wagen zit het originele uitlaatsierstuk. De laatste modellen worden zo geleverd nu blijkbaar. Ik vind het wel mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIdeale kar zo'n 520d. Genoeg vermogen, weinig verbruik en lage taksen.
Ik krijg alleen geen zicht op dat grote chroom sierstuk op die uitlaat. Die 3 reeks roetfilter 318 en 320 d's zie je ook veel met zo'n sierstuk, lelijk vind 'k het. Het lijkt net op zo'n goedkope johnny aftermarketuitlaat... vind ik hé.
Ze mogen 'm wel direkt op mijn oprit afsmijten, onmiddellijk met de slijpschijf in de uitlaat dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Got that right! Me want ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten(ja, nu we een 1 automaat besteld hebben moeten we daar aan gewoon worden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenOp deze wagen zit het originele uitlaatsierstuk. De laatste modellen worden zo geleverd nu blijkbaar. Ik vind het wel mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenque?? come again?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenDeze week even naar Luxemburg gereden met een 520d automaat (ja, nu we een 1 automaat besteld hebben moeten we daar aan gewoon worden) van mijn schoonbroer. Met de cruisecontrol op 120 een heel schappelijk verbruik van 5,3l behaald over een afstand van 500 km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten>Waarom zout verbruik met M-pack hoger liggen? Er wordt toch niets aan de motor e.d. vernaderd? alleen interieur en carosserie...
wat er op duidt dat hij het, ondanks de M-sportophaning, een comfortabele wagen vindt.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten>Waarom zout verbruik met M-pack hoger liggen? Er wordt toch niets aan de motor e.d. vernaderd? alleen interieur en carosserie...
Edit: M3'er was mij voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenKan iemand mij foto's geven van de achterbank en de koffer van de 5touring? En weet iemand of je vanachter genoeg plaats hebt voor een persoon van 1m90?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenWij hebben de sedan, ik ben 1m96, plaats genoeg achteraan. Dan weet je dat toch al.
Sterk.
Ik ben 1m83 en zit bij de Espace achteraan met mijn hoofd tegen het dak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Sterk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenSerieus? Wij hebben ook de Espace en als ik achteraan zit heb ik ng stuk of 15cm over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Sterk.
Ik zit nu niet zo vaak vanachter, maar ik meen mij toch te herinneren dat mijn hoofd niet tegen het dak komt.
Comment
Comment