Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zotjes

Comment

• Deze week even naar Luxemburg gereden met een 520d automaat (ja, nu we een 1 automaat besteld hebben moeten we daar aan gewoon worden) van mijn schoonbroer. Met de cruisecontrol op 120 een heel schappelijk verbruik van 5,3l behaald over een afstand van 500 km.
      Heel comfortabele wagen, zelfs met het M-pack

Comment

• interieur

Comment

• Kan iemand mij foto's geven van de achterbank en de koffer van de 5touring? En weet iemand of je vanachter genoeg plaats hebt voor een persoon van 1m90?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
            Deze week even naar Luxemburg gereden met een 520d automaat (ja, nu we een 1 automaat besteld hebben moeten we daar aan gewoon worden) van mijn schoonbroer. Met de cruisecontrol op 120 een heel schappelijk verbruik van 5,3l behaald over een afstand van 500 km.
            Ideale kar zo'n 520d. Genoeg vermogen, weinig verbruik en lage taksen.
            Ik krijg alleen geen zicht op dat grote chroom sierstuk op die uitlaat. Die 3 reeks roetfilter 318 en 320 d's zie je ook veel met zo'n sierstuk, lelijk vind 'k het. Het lijkt net op zo'n goedkope johnny aftermarketuitlaat... vind ik hé.

Ze mogen 'm wel direkt op mijn oprit afsmijten, onmiddellijk met de slijpschijf in de uitlaat dan.

Comment

• Die uitlaat is ook altijd zo zuiver, hoe goor is dat wel niet

Comment

• Op deze wagen zit het originele uitlaatsierstuk. De laatste modellen worden zo geleverd nu blijkbaar. Ik vind het wel mooi.

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Ideale kar zo'n 520d. Genoeg vermogen, weinig verbruik en lage taksen.
                Ik krijg alleen geen zicht op dat grote chroom sierstuk op die uitlaat. Die 3 reeks roetfilter 318 en 320 d's zie je ook veel met zo'n sierstuk, lelijk vind 'k het. Het lijkt net op zo'n goedkope johnny aftermarketuitlaat... vind ik hé.

Ze mogen 'm wel direkt op mijn oprit afsmijten, onmiddellijk met de slijpschijf in de uitlaat dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                  ideaal driftkarretje

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  "A masterpiece of underdstatement" ...

Got that right! Me want ...
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

(ja, nu we een 1 automaat besteld hebben moeten we daar aan gewoon worden)
                    que?? come again?

Comment

Op deze wagen zit het originele uitlaatsierstuk. De laatste modellen worden zo geleverd nu blijkbaar. Ik vind het wel mooi.
                      Onlangs passeerde ik langs de parking van een BMW dealer en daar stonden allemaal splinternieuwe 3 reeks Tourings op een rij met allemaal zo'n chroom uitlaat. Ik dacht toen al zoiets van dat het misschien wel eens standaard zou kunnen zijn. Blijkt nu ook zo te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        que?? come again?
                        118dA
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Deze week even naar Luxemburg gereden met een 520d automaat (ja, nu we een 1 automaat besteld hebben moeten we daar aan gewoon worden) van mijn schoonbroer. Met de cruisecontrol op 120 een heel schappelijk verbruik van 5,3l behaald over een afstand van 500 km.
                          >Waarom zout verbruik met M-pack hoger liggen? Er wordt toch niets aan de motor e.d. vernaderd? alleen interieur en carosserie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                            >Waarom zout verbruik met M-pack hoger liggen? Er wordt toch niets aan de motor e.d. vernaderd? alleen interieur en carosserie...
                            leren lezen, er staat: "Heel comfortabele wagen, zelfs met het M-pack"

wat er op duidt dat hij het, ondanks de M-sportophaning, een comfortabele wagen vindt.
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Zegt hij dat dan?

Edit: M3'er was mij voor.

Comment

• Jep, kben teveel tegelijk bezig, srry mannen! Volgende kr beter lezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                  Kan iemand mij foto's geven van de achterbank en de koffer van de 5touring? En weet iemand of je vanachter genoeg plaats hebt voor een persoon van 1m90?
                                  Wij hebben de sedan, ik ben 1m96, plaats genoeg achteraan. Dan weet je dat toch al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                                    Wij hebben de sedan, ik ben 1m96, plaats genoeg achteraan. Dan weet je dat toch al.

Sterk.

Ik ben 1m83 en zit bij de Espace achteraan met mijn hoofd tegen het dak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Sterk.

Serieus? Wij hebben ook de Espace en als ik achteraan zit heb ik ng stuk of 15cm over

Comment

Serieus? Wij hebben ook de Espace en als ik achteraan zit heb ik ng stuk of 15cm over
                                        Panoramisch schuifdak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Sterk.

De zetels van de espace hangen dan ook een halve meter hoger dan bij een 5 reeks.

Ik zit nu niet zo vaak vanachter, maar ik meen mij toch te herinneren dat mijn hoofd niet tegen het dak komt.

Comment

Working...
                                          X