Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geluid!!!

Comment

• De oude M3 is mooier en sportiever dan de nieuwe, en de 6-cil motor is een pareltje.

De oude M5 is een van de beste wagens ooit gemaakt, einde verhaal.

Ik ben niet iemand die tegen de styling van nieuwere BMW's is, maar met de nieuwe 7-reeks zijn ze toch hopeloos de mist in gegaan. Voor mij graag de oude dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
        De oude M3 is mooier en sportiever dan de nieuwe, en de 6-cil motor is een pareltje.

Ik ben niet iemand die tegen de styling van nieuwere BMW's is, maar met de nieuwe 7-reeks zijn ze toch hopeloos de mist in gegaan. Voor mij graag de oude dus.
        qua uiterlijks, maar 7 serie is bedoeld om luxe te brengen. Voor mij toch maar de nieuwste 760li full-option

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
          qua uiterlijks, maar 7 serie is bedoeld om luxe te brengen. Voor mij toch maar de nieuwste 760li full-option
          Als ik puur luxe wil koop ik een VW Phaeton of Benz S-klasse. BMW's zijn er om mee te rijden.

Comment

Als ik puur luxe wil koop ik een VW Phaeton of Benz S-klasse. BMW's zijn er om mee te rijden.
            Ik deel deze mening, maar niet over de 7 serie. Dies voor de luxe, niet voor het rijplezier!

Comment

• Met de 7 serie ga je niet racen, net als je met de M3 niet zacht gaat rijden, waarom koopt men ander de M3? NIet voor alleen op circuit.

Comment

Ik deel deze mening, maar niet over de 7 serie. Dies voor de luxe, niet voor het rijplezier!
                Idd. Heeft de S-klasse zelfs geen betere wegligging dan de 7'?
                120d Hatch Edition Sport

Comment

De oude M3 is mooier en sportiever dan de nieuwe, en de 6-cil motor is een pareltje.

Je hebt zeker een punt, maar als ik niet naar het geld moet kijken, koop ik mij toch liefst een actueel model.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    Je hebt zeker een punt, maar als ik niet naar het geld moet kijken, koop ik mij toch liefst een actueel model.
                    Daar sie, das wadak wil zeggen We kijkne niet naar het geld. Dan sowieso alle nieuwere modellen van BMW: Sneller, veiliger, luxueuzer, groener, aerodynamischer, BETER!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Idd. Heeft de S-klasse zelfs geen betere wegligging dan de 7'?
                      Daarom is dit ng altijd een BMW-discussie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Qua M5: V8 >>>>>> V10
                        Amen to that, brother

Comment

Daar sie, das wadak wil zeggen We kijkne niet naar het geld. Dan sowieso alle nieuwere modellen van BMW: Sneller, veiliger, luxueuzer, groener, aerodynamischer, BETER!
                          Niet te vergeten groter, zwaarder, lelijker en minder sportief.

En zelfs als we niet naar het geld kijken zou ik veel liever een e46 M3 nieuw kopen dan een e92, en nog liever een nieuwe e30 M3. Maar helaas kan je alleen de meest recente nog nieuw kopen.

Een actueel model is maar zolang actueel tot 2 jaar later een nieuwer en mogelijk beter in aantocht is. Ik rijd liever rond in iets waarvan ik op voorhand weet dat het min of meer tijdloos is.

Nuja, smaken verschillen.

Comment

• Heerlijkheid, 750i met 100.000km, 5900 euro

BMW 750i Fahrzeug hat 2001 einen BMW Austauschmotor für 16500 Euro bekommen. Hat Vollausstatung außer Parksensoren.. Das heißt Standheizung Navi TV mit freischaltung während der Fahrt. Und V-Max ist auch aufgehoben. Sitzheizung hinten, Doppelglas, Memory und vieles mehr Fahrzeug hat 285000 km

Comment

• 285000 km

Comment

• Die kar is super dik.

Dat op gas. --> raggen.

Comment

Niet te vergeten groter, zwaarder, lelijker en minder sportief.

En zelfs als we niet naar het geld kijken zou ik veel liever een e46 M3 nieuw kopen dan een e92, en nog liever een nieuwe e30 M3. Maar helaas kan je alleen de meest recente nog nieuw kopen.

Een actueel model is maar zolang actueel tot 2 jaar later een nieuwer en mogelijk beter in aantocht is. Ik rijd liever rond in iets waarvan ik op voorhand weet dat het min of meer tijdloos is.

Nuja, smaken verschillen.
                                  C'est ça.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    Heerlijkheid, 750i met 100.000km, 5900 euro

BMW 750i Fahrzeug hat 2001 einen BMW Austauschmotor für 16500 Euro bekommen. Hat Vollausstatung außer Parksensoren.. Das heißt Standheizung Navi TV mit freischaltung während der Fahrt. Und V-Max ist auch aufgehoben. Sitzheizung hinten, Doppelglas, Memory und vieles mehr Fahrzeug hat 285000 km

Ja dies wel superdik! en lekkere Alpina-velgen. Passen er zeer goed bij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      285000 km
                                      zeg ik toch, staat onderaan mijn tekstje

Comment

• LPI installatie derin en gaan met die banaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                          Heerlijkheid, 750i met 100.000km, 5900 euro

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                          zeg ik toch, staat onderaan mijn tekstje
                                          Klopt iets niet

Comment

Working...
                                          X